Jump to content
cecnqta

d16a8 към д16а9

Recommended Posts

колиги искам да ви запитам при модификацията от д16а8 към а9 1 колега от варна с двигател д16а9 ми каза вадиш от буксата единия комп закачаш другия и това е , но все пак мнение ми трябва ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разликата в 2-та двигателя мисля че беше в изпускателните колектори - на А8-цата е 4.1 пък на А9 4.2.1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да разлики има в колекторите. А8 е с 4-1 (възможно най-скопения колектор) а А9 е с 4-2-1. Компа е с потенциометър на А9 а А8 няма. И каталожните данни от конете идват в повече за А9 защото той е мерен с А98 бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи какво зимам си комп 4.2.1 колектор и кфо друго

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друго не ти трябва,взимаш ибейски спортен колектор,правиш генерацията до края,махаш катализатора,слагаш един интейк и взимаш чипнат p06/p28/p30 , някой ти го настройва на дино и имаш перфектен двувалов д16 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ходих неска при дидо тука във варна вика компче вика и стаа а9ка без нищо друго ама мисля 4.2.1 с резонаторно гарне отзад и филтар4е с колт интаке продава 1 колеага гледах интеика 50 леа ще стане бегачка за 250 леа с гарнето :Д о с хубав филтър JR си мисля нещо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако почнеш да пишеш и малко по четливо още по-добре..да не съм офф:генерация като наи голям ефект,филтърче за красота и чипче ако имаш излишни пари... и хондата не я турбинираш!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.Гледам че темата е стара,но проблема ми е подобен.Имам D16A8 с 4-2-1 колектор от А9 и ламбда.Проблема се изразява в отчетливо скопен вървеж след 1 минута -2 работа на двигателя.Докато е студена и ламбда сондата не работи върви страхотно.В момента в който проработи се скапва вървежа.Сондата е допълнително слаган бош с подгрев..Компа ми е РР5 с ламбда и кат.и искам да мина на най-хубавия OBD-0 (доколкото разбрах е РМ7 като ако някой знае по-добър OBD-0 нека сподели.Не ми се занимава с преминаване на ОБД-1).Директен фит не е възможен (заради потенциометъра),затова ще помоля ако има някакво инфо откъм окабеляване.Благодаря!

Редактирано от nikos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...