cecnqta 1 #1 Публикувано 29 Февруари, 2012 колиги искам да ви запитам при модификацията от д16а8 към а9 1 колега от варна с двигател д16а9 ми каза вадиш от буксата единия комп закачаш другия и това е , но все пак мнение ми трябва ??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KrasIs7a 81 #2 Отговорено 29 Февруари, 2012 разликата в 2-та двигателя мисля че беше в изпускателните колектори - на А8-цата е 4.1 пък на А9 4.2.1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #3 Отговорено 29 Февруари, 2012 Да разлики има в колекторите. А8 е с 4-1 (възможно най-скопения колектор) а А9 е с 4-2-1. Компа е с потенциометър на А9 а А8 няма. И каталожните данни от конете идват в повече за А9 защото той е мерен с А98 бензин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cecnqta 1 #4 Отговорено 1 Март, 2012 значи какво зимам си комп 4.2.1 колектор и кфо друго Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #5 Отговорено 1 Март, 2012 Друго не ти трябва,взимаш ибейски спортен колектор,правиш генерацията до края,махаш катализатора,слагаш един интейк и взимаш чипнат p06/p28/p30 , някой ти го настройва на дино и имаш перфектен двувалов д16 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cecnqta 1 #6 Отговорено 6 Март, 2012 ходих неска при дидо тука във варна вика компче вика и стаа а9ка без нищо друго ама мисля 4.2.1 с резонаторно гарне отзад и филтар4е с колт интаке продава 1 колеага гледах интеика 50 леа ще стане бегачка за 250 леа с гарнето :Д о с хубав филтър JR си мисля нещо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dzenky 296 #7 Отговорено 7 Март, 2012 Ако почнеш да пишеш и малко по четливо още по-добре..да не съм офф:генерация като наи голям ефект,филтърче за красота и чипче ако имаш излишни пари... и хондата не я турбинираш! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikos 1 #8 Отговорено 10 Февруари, 2015 (Редактирано) Здравейте.Гледам че темата е стара,но проблема ми е подобен.Имам D16A8 с 4-2-1 колектор от А9 и ламбда.Проблема се изразява в отчетливо скопен вървеж след 1 минута -2 работа на двигателя.Докато е студена и ламбда сондата не работи върви страхотно.В момента в който проработи се скапва вървежа.Сондата е допълнително слаган бош с подгрев..Компа ми е РР5 с ламбда и кат.и искам да мина на най-хубавия OBD-0 (доколкото разбрах е РМ7 като ако някой знае по-добър OBD-0 нека сподели.Не ми се занимава с преминаване на ОБД-1).Директен фит не е възможен (заради потенциометъра),затова ще помоля ако има някакво инфо откъм окабеляване.Благодаря! Редактирано 10 Февруари, 2015 от nikos Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове