Jump to content
HellBull

нормален или спортен филтър

Recommended Posts

Здравеите колеги.От месец и половина съм собственик на хонда сивик 6-та генерация с двигател Д14А3. Колата е със всмукател от D16Z6 и интеик тръба със конусен филтър YED. Въпроса ми е ако си сложа оригиналния интеик със стандартния филтър ще се намали ли разхода на гориво или ще се увеличи. Ако сменя филтъра с по-качествен дали ще има някаква разлика. Като взимах колата човека ми даде и оригиналния интеик така че по-принцип нищо не ми пречи да го сложа и да видя как ще се държи колата. И последното което искам да питам е с този конусен филтър и интеик тръбата мога ли да сложа газов инжекцион и колата да си работи, или трябва ако реша да слагам газ да си сложа оригиналните части?Мерси предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко зависи от това какво мислиш да правиш с колата. За разхода едва ли ще усетиш голяма разлика. Аз бих сложил по-хубав спортен филтър до 150 лв от колкото панелен. В момента съм със китайски спортен и разлика има само в звука. Дано съм помогнал :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по принцип и аз съм на това мнение, че със хубав спортен филтър може и да има малка разлика. По принцип искам колата да стане малко по-икономична и за това питам дали с панелния филтър няма да почне да гълта по-малко въздух от там и по-малко бензин да праща лмбда-сондата, но при ускорение примерно на 3-та скорост за да ускоря от 40 до 70 със стандартния филтър ще трябва да държа педала на газта по-дълго време и така ще заминава повече гориво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както и да го мислиш дали ще изгориш + - 200/300 грама бензин си е все тая. Аз от 1 година съм с китайския филтър щото няма пари за хубав, разлика в разхода няма. Ако ти се влагат 100лв. за хубав филтър нали знаеш, че на практика e вечен, стига да го чистиш. :)

Редактирано от Palko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ясно, значи и да сложа оригиналните работи няма да има голям ефект от към икономия :)за сега и аз ще съм си с китаиския :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз съм с конусен филтър, сега сложих и 4-2-1 колектор, като миналата седмица сипах за 80 лв бенз, в момента съм на 250км градско каране , доста агресивно защото още не мога да им се нарадвам, като го изгоря ще ти кажа дали има разлика, преди да сложа филтъра и колектора , с хартиен филтър и сток колектор зимата при по-агресивно шофиране ми даваше 9.5-10 градско, сега като гледам разхода пак отива накъм там, но ще изчакам да го засека за да не те лъжа Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок колега, ще чакам да пишеш. Мен мисълта ми е друга, понеже смятам да слагам газово на колата, до колкото знам със спортния филтър не било мн добре да се кара на газ. Газовото ще е с газов инжекцион.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така съм чувал, за газовото, че панелен е по-добре, но не знам защо, някой по-компетентен може да ми осветли по темата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За газовият инжекцион няма разлика дали си с конусен или панелен филтър. Количеството на постъпващата газ там се контролира от компютъра на газовата които потдържа съотношението еднакво и оптимално. Ще имаш проблеми ако с конусен филтър ако сложиш обикновена газова понеже там колкото ти отвият кранчето, толкова газ си постъпва независимо колко въздух влиза. Ако си с конусен ще трябва да влиза повече газ понеже понеже идва и повече въздух и при ниска скорост количеството газ което ще гориш е излишно много. За обикновената газова хората не слагат конусен филтър и/или намаляват притока на въздух към мотора, за да не се получават лощи странични ефекти (гаснене на колата при висока скорост ако дадеш на свободна). Много въздух заради високата скорост......малко количество газ понеже подаването и е константа (колкото е отвито кранчето)==> сместа обеднява и колата гасне. Надявам се си схванал идеята...Поздрави: no1else

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз карам едно ауди 80 от 2 години с обикновенна газова уредба и там наистина се настроива притока на въздух. Със газов инжекцион още не съм се сблъсквал, но щом казваш че там притока се регулира от комп-а значи е така :). Казваш също че със спортния филтър няма да имам проблеми. Двигателя ми е Д14А3 със интеик от D16Z6, в събота се опитах да сложа стандартната кутия за въздушния филтър но там колекторите имат различна форма и следователно моята стандартна кутия за въздушния филтър не ми върши работа. Искам да попитам дали трябва след като съм с колектор от Д16з6 да си взема от такъв двигател и кутията за въздушния филтър заедно с тръбата и предполагам че с това ще успея да си сложа нормален въздушен филтър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минах 300 км което прави среден разход 10.2 при 60% каране в червената зона и 20 % до 5000 оборота,доволен съмПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се че ще ползвам на колегата темата ама ме интересува един въпрос.Става на въпрос за обикновенни въздушни филтри,има ли някакво значение на коя фирма са и ако има препоръчайте някоя.Понеже досега см карал само с FLAAM и KAVO и разликата е че първия е доста по оребрен от втория.Следователно първия има по голяма филтрираща повърхност ама дали няма по малък дебит на въздух?И въобще какво е мнението ви по този въпрос?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...