K1r1L 860 #1 Публикувано 22 Февруари, 2012 ПРоблема е че схемата която е дадена не отговаря на това което имам . Уреда е марка кет гаудж. АИР ФУЕл ИМА 5 кабела два червени два черни и един зелен ( зелен ,черен, червен сякаш са на един сноп тоест трите). А другите два (червен и чрен) отделни . Някои ако се е сблъсквал да удари едно рамо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SVE_1986 72 #2 Отговорено 22 Февруари, 2012 Би трябвало отзад на уреда да пише кой за какво е.Единия червен е осветлението на уреда,черния е маса.Другия червен е захранване,черния е маса.Заления ти е сигнала от сондата.Двата червени ги наставяш и връзваш към бушона на ЦД-то,черните по същия начин и на маса към двигателния отсег.Зеления го връзваш за сигналния кабел на сондата(незнам с колко кабела е тя,при мен е с един).Аз така съм ги вързал и всичко си работи,уредите светват на първо завъртане на ключа и започват да работят като е запалена колата.Странно,че при мен АФР уреда започва да работи след като колата достигне нормална работна температура. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #3 Отговорено 23 Февруари, 2012 НА уреда нищо непише МЕрси за инфото колега ще го пробвам при първа възможност моита сонда е с 2 или 3кабела. А За това ,че уреда ти работи като е загряла колата е нормално ламбдата неработи определен период от време докато не развие необходима температура. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #4 Отговорено 26 Февруари, 2012 Кире, тва нещо верно ли ще го монтираш изобщо на колата си ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #5 Отговорено 27 Февруари, 2012 Аз съм Тома неверни само за украшение ще е. :lol: :D Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SVE_1986 72 #6 Отговорено 27 Февруари, 2012 След време ще започнеш да го използваш за разходомер. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове