Jump to content
Guest Maks

Honda Civic Coupe 1.6 Vtech 125 K.s.

Recommended Posts

Guest Maks

Bydeshti kolegi :cool:)) molia da mi dadete poveche info za gore spomenatia model na honda koito sym reshil da kupia, kolata e 93 godina, 125 k.s. Cenata e mnogo izgodna nov vnos e, coupe sedna, liubimia mi..Spomene i neshto za chastite, kato ceni i defekti koto davat...Blagodari apredvaritelno...Sorry za pravopisnite greshki, no tazi kolica mi e v glavata ot edna sedmica, a v momenta sym na rabota i gledam da ne me vidi shefa kakvo pravia :D)))) i zatova dopuskam pravopisni greshki...:D

Редактирано от Maks

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest VTEC Inside

Bydeshti kolegi :D)) molia da mi dadete poveche info za gore spomenatia model na honda koito sym reshil da kupia, kolata e 93 godina, 125 k.s. Cenata e mnogo izgodna nov vnos e, coupe sedna, liubimia mi..Spomene i neshto za chastite, kato ceni i defekti koto davat...Blagodari apredvaritelno...Sorry za pravopisnite greshki, no tazi kolica mi e v glavata ot edna sedmica, a v momenta sym na rabota i gledam da ne me vidi shefa kakvo pravia :P)))) i zatova dopuskam pravopisni greshki...:cool:

Като бъдещ колега първо добре дошъл тук ;) и второ не може да не знаеш как се пише VTEC ;) Купето си е много яко според мен и ако цената е приемлива няма какво да се замисляш. Аз също карам купе, но Прелюд :D И да знаеш, че всяка кола се чупи даже и Хонда. Така, че като ще я взимаш водиш я да я види някой като Омбре ако става въпрос за София понеже не си си попълнил данните в профила, което е Желателно ;) Късмет с колата и ни дръж в течение.И да не забравяш да пешеш на кирилица, че това вече е задължително. Редактирано от VTEC Inside

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dominic

Добре дошъл :D

 

Колата е хубава, особено когато предишният и собственик се е грижил за нея.

Аз имам нещо подобно... карам го две години и няма проявени дефекти. Ако знаеш как да поддържаш и следиш автомобила всичко друго ще е окей.

Препоръчвам ти, ако си решил да я купиш - веднага да и смениш консумативчетата и да провериш задължително налягането и състоянието на климатика, за да не дадеш 700лв. като мен :P

 

Колата е лека, икономична, стабилна ... то много хонди са така... няма какво да ти кажа по-различно от това което ще ти кажат много колеги.

 

Цените на частите са нормални. Дори вече има и ментета на пазара, има и добри части. Не е като едно време когато хоратя бягаха от японски коли ;)

 

Жокер: Имаме си един добър (меко казано) механик във форума. Казва се Сашо или всички го знаем като Омбре :cool: За бъдеща поддръжка и части - това е човека :D

 

ПП: 1.6 V-TEC by the way ;) Колегите обичат кирилицата "too" ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maks

Благодаря за съветите...Цената на колата е много добра..5200 лв, но няма климатик, иначе отвътре купето е запазено, волана, педалите и скоростите са запазени, колко е на 162 000 км е относително да се каже :cool: Определено е много готина, цветът е лилав металик, 15 джанти, пълен ел. пакет, серво, маи няма ABS. Внесена е от Италия, няма раждичка, само леко едната врата е натисната до лайсната. задължително ще я закарам в сервиз да я замерят и да я прегледат основно отвсякаде, ходова част, двигател, ел. инсталация, корозия. Притеснен съм от V-TEC системата(извинявам се , че в заглавието имам грешка в изписването) дали ако има някакви проблеми тя, може да не се открият в сервиза и дали можете да ми кажете, нагледно как може да се провери. Впоследствие ако я взема ще Ви запитам откаде да купя хубави консумативи, които задължително ще сменя. Имам въпрос относно влиянието на газовия инжекцион върху Хондите, защото съм замислил да и сложа. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maks

Допълнително съм решил да и сложа, спортен въздушен филтър, нови свещи Ен Джи Кей, Газов инжекцион, и ако може спортни гърнета (РЕМУС)., ако можете даите някакви ориентировачни цени за :филтъра, Ремуса и свещите за тази ХОНДА...и цени на консумативите, ангренажен ремък, други ремъци, филтри(въздушен и горивен), и какво масло е предназначно за този модел(аз съм се спрял на МОТУЛ).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maks
Е добре последно ще кажете ли нещо по мойте въпеосчета за V-tec с газовия инжекцион и цените на консумативите..:cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vlaladim

Карай я без газ. Иначе 1.6 са супер.Но я карай без газ и без друго до година - 2 ще ти е все едно на бенз като сменят цените и ти искат лиценз за шофиране на газ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust

Допълнително съм решил да и сложа, спортен въздушен филтър, нови свещи Ен Джи Кей, Газов инжекцион, и ако може спортни гърнета (РЕМУС)., ако можете даите някакви ориентировачни цени за :филтъра, Ремуса и свещите за тази ХОНДА...и цени на консумативите, ангренажен ремък, други ремъци, филтри(въздушен и горивен), и какво масло е предназначно за този модел(аз съм се спрял на МОТУЛ).

Ами тук май няма никой с газов инжекцион , а и хондата е икономична като цяло и според мен по-добре не пипай нищо в тази насока , те хората са си го направили веднъж и то добре !Свещи ... струват 4-5 лева на парче . Спортно гърне ремус или някакво друго - около 350лв .Спортен филтър около 130лв ако искаш на K&N , в България това е най-доброто май което се намира. Ангренажен ремък струва около 70-80лв , въздушен + горивен филтър ще ти се вържат на около 50лв общо. Тук доста хора караме с Мотул и всеки е доволен , важното е да го сменяш на около 8000км и не по-малко от 1 годишно (ако случайно си навъртял по-малко км).Вискозитет 10W40 за твоя двигател , ако пък искаш за зимата може да сложиш и 0W40 .А, забравих за VTEC-а - имаме си майстор хондаджия с хубав серивиз ,при който можеш да отидеш и да погледнеш каквото те интересува.Координати има в Сервизи и магазини най-отгоре :Р При него има и резервни части . Редактирано от Rust

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Policman

Пич,скачай в тази машина и не мисли за проблеми-такива почти няма да откриеш или имаш ;) До сега не съм чувал някой да е имал проблем с VTEC-а ,от литературата ,пък и тук във форума ще намериш доста материал за нея и за видовете VTEC двигатели.Според мен е тъпо да сложиш на такъв мотор газ,ако търсиш икономичен двг то си вземи Сивик с мотор Д15Б2,на него му пасва АГУ и е супер икономичен,но на Витек :angry: Консумативите не са скъпи и се намират без проблем,ходовата част е много здрава,за двигателя няма да говорим ;)Мотул 10W40 е твоето масло,аз лично си карам Рекса с такова и съм много доволен! Купувай и се кефи!!!Добре дошъл в клуба!!!

Редактирано от Policman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maks

Как Ви се струва тази сметка:

 

1. Honda Coupe V Tec 126 k.s. - 5200 лв

 

2. Каско- 350 лв

 

3. Гражданска - 100 лв

 

4. Свещи - 40 лв

 

5. Ангренажен ремък - 80 лв

 

6. Филтри (Въздущен+горивен) - 50 лв

 

7. Масло (Мотул 10-40) - 50 лв

 

8. Ремус (генарация) - 350 лв

 

9. Други Ремъци + Ролки - 100 лв

 

10. Акумулатор - 100 лв

 

11. Майсторлък - 100 лв

 

12. Регистрация - 100

----------------------------------

 

Общо: 6350 лв

 

POLICMAN, DOBRE ZAVARILO ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vlaladim

Бива. П.С. Да знаеш че може да и вдигнеш конете до 150 без да е кофти режима и на работа. Чакай - чакай - каква и е кубатурата - това с 150 коня е за 1.6-иците. ;)

Редактирано от vlaladim

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

4. Свещи - 40 лв11. Майсторлък - 100 лв

Перфектна е сметката... радвам се че няма да спестиш 20лв за свещи, но нещо майсторлъка е малко малко особено ако в тия 100лв вкарваш труда по генерацията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maks

Само със Ремус, К&Н филтър, хубави свещи колко ще изцедя, като мощност?А тая сметка е без труда по генерацията, айде и за нея да сложим още 50 лв отгоре та да ги закръглим на 6400 лв + 100 лв инзвънредниСтават 6500 лв...Ей да Ви кажа тва бащите са голема работа, ей сега му я показах, тои ми вика, недеи да даваш толкова пари за тая кошница (щото знае че имам 10 бона за кола) и ми дава отново акъл да си взема по ново , но да е дизел..Брей БрейНе съм карал ХОНДА, затова искам да усетя какво е , особенно с тези 125 или 126 кончета под капака..Затова май татето ше духа супата, ама е голема латерна (щото е фен на дизела, и все аз му купувам колите, че той не разбира, но иска да е дизел, и брат ми кара дизел, и аз карах дизел, ама сега ще е бензин , при това Хонда ;))))Вие кво ще кажете...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Доминик може да ти разкаже на дълго и широко за оригиналния ремус.... даже тема имаше, но не ми се търси.Едно предложение от мен: така и така си тръгнал да даваш пари, вземи конусен К&Н със CAI. Абе с две думи, вземи цяла интейк система, не само филтър. А и от К&Н в кутия няма много файда. Компромиса между фабричната система и CAI според мен са системите при които конуса седи зад фара, но тази тема е спорна и опира до лични предпочитания.И пак, труда по Ремуса според мен ще е около 100-150лв

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maks

Е аз сложих 100 лв инзвънредни, значи влизат в ремуса, а колко е конусен К&Н със CAI?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bullet

Ей да Ви кажа тва бащите са голема работа, ей сега му я показах, тои ми вика, недеи да даваш толкова пари за тая кошница (щото знае че имам 10 бона за кола) и ми дава отново акъл да си взема по ново , но да е дизел..Брей Брей

Остави този дизел. Първо цените на бензина и на нафтата са почти еднакви. Второ нямаш такава динамика /ако не е комън рейл, ама за 10 бона ;) /, трето по-шумен мотор и по-тежка подръжка. Според мен ти си се спрял на по-добрия избор. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dominic

Е аз сложих 100 лв инзвънредни, значи влизат в ремуса, а колко е конусен К&Н със CAI?

Доминик може да ти разкаже на дълго и широко за оригиналния ремус.... даже тема имаше, но не ми се търси.

То и на мен не ми се търси.. ;)С две думи - ремуса е 307 лв. а монтажа е 50лв. - говоря за Крафт, там има едно момче, което направи и ремуса на брат ми - голям мераклия е работника ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maks

А ако искам истински Ремус не Крафт, някой слагал ли си е истински за да ми каже колко пари му е излязъл с поставянето, и да ми кажете откаде да купя маркови консумативи, т.е. читави чаркове, щото аман от ментета...Особенно като четох за един магазин тука се оплакваха на козлодуй..Особенно държа на консумативити...да няма после основни ремонти...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dominic

А ако искам истински Ремус не Крафт, някой слагал ли си е истински за да ми каже колко пари му е излязъл с поставянето, и да ми кажете откаде да купя маркови консумативи, т.е. читави чаркове, щото аман от ментета...Особенно като четох за един магазин тука се оплакваха на козлодуй..Особенно държа на консумативити...да няма после основни ремонти...

Ех... ех .... това гърненце е РЕМУС колега .... нали за това говоря .... просо е монтирано в крафт.... И понеже забелязвам те мързи та се не трае .... ето ти оригиналната тема:http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=4715&hl=а ето ги и снимките:http://store2.data.bg/emilmarin/Honda/ Редактирано от Dominic

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maks

Мерси за Инфото, лошото е, че съм на бачкане и сержер-а не ми дава да ги отворя, но след бачкане ще ги отворя да ги разгледам, а иначе разбрах за кво говориш, просто не разбрах, че си сложил Ремус но в сервиза на Крафт...А това е за задно гърне само(307+50), а пълната Генреция Ремус (от отпред до отзадзе) колко ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dominic

Мерси за Инфото, лошото е, че съм на бачкане и сержер-а не ми дава да ги отворя, но след бачкане ще ги отворя да ги разгледам, а иначе разбрах за кво говориш, просто не разбрах, че си сложил Ремус но в сервиза на Крафт...

 

А това е за задно гърне само(307+50), а пълната Генреция Ремус (от отпред до отзадзе) колко ли е?

Мога само да ти кажа, че това е задно и УНИВЕРСАЛНО гърне Ремус -307 лв.

Ако трябва да купиш специално за модела е на цената към 500-600 лв.

От тук може сам да си направиш извод, ако трябва да търсиш колектори и прави тръби - Ремус - дори не знам дали произвеждат такива работи....

 

Жокер: Цяла генерация хората имат предвид и средното гърне ... на това купе обаче (ако си прочел темата от линк-а) няма средно гърне.... имаш само един катализатор под краката на навигатора и до края е права тръба с едно междинно уширение към краката на задно-возещия се пътник. Това уширение е празно. Така че като сложиш задно гърне Ремус и махнеш катализатора(както при мен) вече имаш цела генерация ремус ;) - демек, прави тръби и само Ремус на дупето ;)

Някой сменят тръбите с никелирани - или колекторите - тук вече питай колегите, които са сменили ... :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maks

Прочетох всичко от линка който ми даде(10ь за което), но гледам там , че повечето не слагате резонасно гърне, аз така направих със по предисхната дизелова бангия, махнах го уш ще става по мощно, алелеле мамале, като почна да чади отзад, ебаси мамата, но се развъвя доста, много дрънчеше под краката, щото както и ти, така и аз не бях сложил резонансо, почна да харчи повече без катализатора, незнам как при теб е намалило разхода...Но както и да е..разбрах и за Ремуса ко да да праааа, само да я откъсна тази пила 125 кончета и ще стане голема махина...;)...Кажи нещо за консумативите, кои марки са дадени да се слагат на тези хонди или кои е най добре да се слагат...?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dominic

Кажи нещо за консумативите, кои марки са дадени да се слагат на тези хонди или кои е най добре да се слагат...?

Всичко е толкова относително... (пък и си тръгвам, няма да мога да пиша, но.. )1.Въздушен филтър - взех от Хр.Ботев за 10лв. - никаква разлика - не е марков.2.Ангренажен ремък - 60лв. - малко е по-шумен и съжалих, че не взех от Бултрако за 100лв.-оригинален.3.Свещи - така и не намерих NGK, затова взех за 40лв. AUTOLITE с платинен електрод от Канекс - обаче няма никва разлика от NGK-то дето беше колата с тях преди.4.Масло двигател - слагам два пъти вече Кастрол Магнатек 10/40 полусинтетика - всичко е ОК.5. Накладки не съм сменял от 2години(откакто я купих), сега сменям спирачна течност и течност на съединителя - ако има разлика при тяхната смяна ще пиша ;) сменям сега и бензинов филтър. - всички течности и филтъра са от Омбре - ще ти кажа марките днес като си взема коалта ;)Успех. Редактирано от Dominic

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maks

10x отново за инфото, аз ще гледам да се метна до Бултракото за да прегледам как са цифрите там , пък да ги сравня и с тези от Ботев и Козлодуй...А ти да кажеш след като я изкараш от бокса какви са.. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...