Jump to content
Guest japan

Височина на гумите

Recommended Posts

Guest japan

Купих си 2 гуми Bridgestone Potenca 185/60/14, старите гуми са ми Barum 175/65/14 и са с 6 мм по високи.Идеята ми беше да сложа Потенцата отпред но в една гумаджийна ми казаха че ако гумите са с различен размер то по високите трябва да са отпред - т.е Barum-a.Има ли проблем да карам с по ниски гуми отпред и по високи отзад.Благодаря предварително. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest F18 Hornet

Сложи ниските отпред.Аз бих направил така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

мислиш ли, че на старите барумки не им е износен с поне 3мм протектора :Dнямаш грижи с таз комбинация, само внимавай да не те изпревари задницата в някой завой, особено високоскоростните, където идейното задно окачване много натоварва задницата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest roadracer

Хакай Потенцата отпред и газ до ламарината ! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest japan

мислиш ли, че на старите барумки не им е износен с поне 3мм протектора :Dнямаш грижи с таз комбинация, само внимавай да не те изпревари задницата в някой завой, особено високоскоростните, където идейното задно окачване много натоварва задницата

Барум-а е на 5000 км. Разликата е 6 мм - мерил съм я, Потенцата също е втора употреба макар и с много добър протектор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

Махай Барума и слагай още 2 Потенци :D И без друго, това -> 185/60/14 е по-добрият размер :D btw, наистина е по-добре да сложиш по-високите гуми отпред, колкото и да не ти се иска. Споко - колата ти няма да изглежда като наклонена назад. Само където ще си къде къде по-стабилен в завоите :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest roadracer

Само където ще си къде къде по-стабилен в завоите

...Ти кво препочиташ...да ти изтърва "задницата" или "предницата"...???!!!Аз лично предпочитам първото ! :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest japan

Само където ще си къде къде по-стабилен в завоите :cool:

Колко по нестабилен? Притеснявам се защотот колата я карат и приателката ми и баща ми.Какъв ще е ефекта?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Само където ще си къде къде по-стабилен в завоите

...Ти кво препочиташ...да ти изтърва "задницата" или "предницата"...???!!!Аз лично предпочитам първото ! :D
Ако изтървеш предницата на кола с предно предаване много по-лесно можеш да я овладееш отколкото ако на същата такава изтървеш задницата :P отнемане на газ - подаване на газ - чукване на спирачки :cool: А наистина колега теоритично по високите гуми отзад ще ти нарпавят една идея по-нестабилна колата , но ако взимаш остри завоите с над 60-70 км/ч :D или 160-170 км/ч по магистралата , при нормално каране , много трудно ще усетиш някаква разлика !!! разлика се усеща повече , като задните са по-ниски и с по-лош грайфер или никакъв и по-тесни !!!Слагай отпред потенцата и дърпай повече ръчната , за да се изравни 6мм-вата разлика във височината ;) Редактирано от Tino

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest roadracer

Ако изтървеш предницата на кола с предно предаване много по-лесно можеш да я овладееш отколкото ако на същата такава изтървеш задницата

...Изобщо не съм съгласен ! Ма тва си е мое мнение ! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Ако изтървеш предницата на кола с предно предаване много по-лесно можеш да я овладееш отколкото ако на същата такава изтървеш задницата

...Изобщо не съм съгласен ! Ма тва си е мое мнение ! :D
Занасяла ли ти е скроро сериозно предница и задница :D на мене да и ти казвам , че усилията да стабилизирам задницата са по голями от това да ти занесе предницата , за да вкарам колата в правилната посока ми беше нужно въртене на волана в обратна посока на завоя ;) някой нарочно прявят да им занася колата по този начин на завой , за да си правят дрифтове ;) а когато ми занесе предницата заради влизане в завой с висока скорост ( но ускорението продължаваше и в самия завой ;) ) едно отпускане на педала на газта стабилизира предницата !!! ако и след отпускане на газта колата беше продължила да занася , нямаше да е от нестабилна предницата , а от занесла вече и задница и след като предните колела вече нямат сцепление с асфалта , а задните се плъзгат като шейна ти остава да се молиш предните гуми да зацепат и да въртиш волата пак в обратна посока на завоя и т.н. бла бла ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

И овер- и ъндърстиъра са гадни усещания, особено, когато дойдат в повече! ;) Ейго вчера беше разлигавило малко из Сф ... много глупости направих. Ама сякаш предпочитам овер-а, защото в случая най-много някой лагер-главина да замине, докато в другия случай може и предницата... :afro:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

хората са го казали:oversteer е когато пътниците пищятundersteer е когато шофьора пищиundersteer SUX, oversteer се оправя като дадеш малко газ. колите с предно си understeer-ват по дефиниция, предницата им е по-тежка от задницата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vmom

Аз изобщо не съм убеден, че oversteering е нещото което бих предпочел пред understeering, особено в ситуациата на japan. Въпреки че дава по-добър контрол върху колата в завой до един много тънък момент (и то само от доста добре подготвен шофьор, който доста се е въртял с тази кола), така и изведнъж може изцяло да го изпуснеш и да посрещнеш със задницата другата лента.Що се отнася до въпроса на japan, ето тук има доста хубаво сравнение как се влияе от различни парамтери на колата understeering и oversteering:http://en.wikipedia.org/wiki/Car_handling#...affect_handling

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...