Jump to content
ivankirichev

Каква е разликата във валовете...

Recommended Posts

Здравейте, искам да попитам по запознатите каква е разликата във валовете, тези които за стейдж 3 примерно и тези които са стейдж2 но за турбо, могат ли да се сложат на нетурбинирана кола и по добре ли ще са от обикновенните ? Конкретно за тези питам http://www.ebay.co.uk/itm/Skunk2-Turbo-1Camshafts-K20A3-K24A1-/110384693562?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item19b370c13a http://www.ebay.co.uk/itm/Skunk2-Stage-3-Camshafts-RSX-Civic-K20A3-K24A1-3-4-8-/220592195729?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item335c51c891

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата между стейдж 2 и 3 е във времетраенето на отваряне на клапаните и колко се отварят.Както се досещаш С3 е повече от С2, но се налага да сменяш пружини и тарелки и ролки за тия валове. Също така искат по-голямо сгъстяване. Производителите правят различни партиди за турбинирани и атмосферни двигатели. Реално можеш да сложиш турбо вал, обаче не знам какъв е ефектът. Някой, ако има опит или е чел нека сподели.Точно за конкретния случай не знам колко може да имаш доверие на валове за $250Трябва да уточниш каква е главата и да се сравнят параметрите на валовете.Тук има инфо за стоковите.

Редактирано от Ryuugan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я наистина някой да сподели каква е разликата между примерно Turbo Stage 2 и N/A Stage 2 че не ги разбирам малко тези неща?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бързи 2-3 реда. НА вал - голяма продължителност -> голям овърлап -> помага на мотора да диша в високи оборите -> спомага за ВЕ на мотораТурбо вал - НИКАКЪВ овърлап , или натъпкания на сила въздух просто ще излезне през изпускателите -> голям лифт за да може да бъде натъпкан с повечко въздух , тук е хубаво да се спомене че може да се срещнат такива със голяма продължителност ,както и такива с малка и двете си имат предимства като второто е по-добре но трудно се намират такива с достатъчен лифт при тази продължителност..

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От написаното свободно може да се направи извод, че с турбо валове, ще има някакво подобрение в мощността, но оборотите няма да се увеличат.GeFi, можеш ли да драснеш и 2 изречения за ъглите на ролките или е прекалено обширна тема?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Настроиката на ролките е индивидуална и само на дино стенд може да се направи както трябва . Залагат се на 0 за начално ползване . Всичко друго е игра на тото ;) Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До някаде ми стана ясно но да си задам сега конкретно въпроса какъв ще е според вас ефекта от тези "джунджурии" и дали ще станат за к24а3, както и трябва ли да се сменя още нещо около тяк или могат да се монтират на стоков двигател ? http://www.ebay.com/itm/SKUNK2-PRO-VALVE-SET-TSX-RSX-CIVIC-K20A-K24A-HIGH-COMP-/130557040790?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item1e65ce5896&vxp=mtr http://www.ebay.com/itm/Skunk2-PRO-Valve-Springs-Retainers-Civic-RSX-K20A-K24A-/280521619762?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item4150643932&vxp=mtr http://www.ebay.com/itm/Skunk2-Stage-3-Camshafts-RSX-Civic-K20A3-K24A1-3-4-8-/220592195729?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item335c51c891&vxp=mtr ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пише, че тия валове изискват 11.5:1 и нагоре сгъстяване, обаче изобщо не виждам да се предлагат бутала за а3 глава.Навсякъде я пропускат за а1,а2 и а4 има. Конструкцията на главата ли е проблемът?Също какво значи advanced/retarded cam timing? Ефектът го окачествяват, че дава повече въртящ момент или повече мощност, но в по-малък диапазон от обороти, има ли подобно нещо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега по-добре за тези пари си купи оборудвана глава от К20А2 и тъй като без електроника не можеш нищо да подобриш,купи си ново ECU с KPro от Hondata.При 11:1 степен с добри настройки ще си между 250 и 280HP.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото прочетох от чуждите форуми, разбрах, че оригиналната глава от к24а3 ако се портне ефекта е много добър... ако си намеря такава от к20а2 какво друго трябва да се сменя. Ззщото аз искам да сменя всичко като (валове, пружини и клапани) да си знам че е всичко ново

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма смисъл да се вкарваш във филми. Защо просто не идеш при Ей тия пичове, да си сложиш един чип за твоя мотор и да си свиркаш. Така или иначе колата е голям шлеп, бегачка никога няма да стане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези 16 коня за този чип и с тях и без тях немисля, че ще има голяма разлика, аз неискам да правя кола "бегачка" а си я правя за удоволствие :rolleyes: искам да разбера кое е най доброто за този мотор което може да се направи. До момента съм набил доста пари в нея но нищо не съм пипал по двигателя, точно за това искам да разбера кои е най-удачния вариант, за вдигане на мощноста. Така или иначе ще се набалбукам доста, поне искам да е най-доброто което моеже да се направи. Нека точно поради тази причина по запознатите да ми обяснят как стоят точно нещата с тази глава, голяма ли ще е разликата от това да оставя моята и какво може да се направи след това по нея... :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма смисъл да се вкарваш във филми. Защо просто не идеш при Ей тия пичове, да си сложиш един чип за твоя мотор и да си свиркаш. Така или иначе колата е голям шлеп, бегачка никога няма да стане.

Защо така му секваш ентусиязма бе Кало? Тоя Акорд ако се барне малко ще стане доста по- бегачка от Б18 в 5ген хетч. Има доста клипове с точно такива акордеончета, които къртят по пистите, а и на драг не мисля, че ще ти отстъпи. Все едно някой да започне да ти пише в темата за твойта кола, "абе кво я правиш, няма смисъл, карай си я сток д13". Редактирано от rulemaker
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм на това мнение, както Боби казва к24 дъно и к20а-а2 глава ще стане изключително истински сетъп, а и ако се наредят тея железа за които пича е постнал линкове, ще стане много приятно, с по-късата 6 степенна кутия от к20 и хубава електроника Hondata и тунинг на диното и Кало-брат ще ти изкърти зъбите :) ( без лоши чувства естествено)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама чакайте бре момци, аз никъде не съм казал, че мойта кола е бегачка. Пълен турист съм аз :) Казвам му да не се занимава, защото нещата които е замислил човека струват адски много пари, и ако някой майстор си остави ръцете ще боли доста.@ivankirichev - 16кс на атмосферна кола определено се усещат. Ама истински dyno-proven 16 кс, а не от ония 16кс дето се качват със спортен филтър. Атмосферният тунинг е скъп спорт :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно какво очакваш да постигнеш с тоя кораб....дори и с к20 глава с която в сток вариянт няма да ти задоволи мечтите и ще започнеш да питаш и да работиш за сгъстяване валове и т.н. /ти и сега питаш за тях/и какво става.казвам ти го без да знам цените но до колкото те разбирам /в мечтите си и плановете ти/ търсиш си доста подобрения в мотора,казваш че така и така се дават пари поне да е качественно и рационално ,веднъж се прави и така, но има разлика дали само филтър или интейк ще смениш или глава,валове ст2+,клапани, биели,бутала,ризи/дартъни/ пружини,ринтейнери,дюзи,маховик,съединител ,олекотени шайби,изпускателна система/от-до/,всмукател, дросел или итб, идва и нитро после..........и черешката на тортата .....оп..забравих и електронката...и виждаш че вариянта н/а спира на примерно 300коня 320 мах и кво...караш си ,бегаш ги,и пак от нищото се явява един с някаква си кола и те препарира..и ти си викаш... как е възможно...аз дадох толкова средства, нерви и желания да съм най-бързия/горе-долу в моя клас/ а тоя с тая никаква кола ме направи да си приказвам сам.../знам че сега ще ми кажеш че не искаш и не го правиш да си най -бързия ...но повярвай ми нее го правиш да си най бавния/ .... и помежду другото сменяш и окачване, щанги ,олекотяване на някои части от колата ииии....минаваш на бууст или по точно турбо + нитро...но дотогава си разбрал кое и как се прави и не си бос ..вече..но колата ти до момента докато стигне...до принудително пълнене...си счупил някои части ..подменил си ги с по корави и...цената на това ТИ желание и мерак е ..до тук 30 000 лв поне/цена с колата/ и започваме ..пак......дали .......пак питаш се...после ...дали си струваше...да мина тоя път...и дали да продължа....еееееееее щом си стигнал до тук ....вече нищо в теб не те пита дали да се откажа....ииии давай напред...и ти желая успех и здрава работапоздрави и помисли си добре ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си за това, че ще дойде време в което ще кажа "нямаше май смисъл от тези работи" (на мен даже няма да ми е за пръв път да набивам пари в кола която после я "бракувам") но за момента това искам и съм го решил твърдо, че тази кола няма да остане стокова.... А за окачвания и работи вече няма да мисля вече защото съм ги купил... взех окачване на д2 рейсинк както и всички ролбари от каталога на ултра рейсинг както и всички други глупости по окачването, та за това вече съм минам на двигателя... а за това за най-бързия ми е пределно ясно, че няма как да стане никога. Не го правя да се показвам първо че ми мина времето, второ и не живея в България а тук хората карат коли с които няма как да се гоня... пак казвам, че го правя защото колите са ми краста и ми е кеф :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи най-вероятно работата ти е добре откъм доходУспех и дано осъществиш мечтите си ..щом не си в бг :Dако има как ...довърши започнатото...

Редактирано от jivaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

К20 галва е най-оправданото упражнение в твоя случай К20а е най-хубавият избор (и скъп съответно) ще ти трябва и ф20ц маслена помпа защото к24-ковата както и тази от к20 след 8500rpm кавитират. с маслената помпа ще отстраниш и балансиращите валове в к24-ката които не са ти нужни.Ще ти трябва и водна помпа от к20 за която са необходими малко модификации.Да не забравяме и ецу с к-про на хондата ;)Съветвам те да го прави някой добре запознат с това с което се занимава и както написах в първото си мнение което някой от полит бюро така учтиво е изтрил ако не знаеш с какво се захващаш то по-добре си карай колата :) Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Главата от K20A2 не е чак толкова скъпа,но пък иска търсене ,защото не се предлага всеки ден.Маслена помпа не ти трябва,защото с този сетъп който ти казах мотора няма да иска повече от 8300-8400 оборота.Друго не ти трябва ако я вземеш оборудвана,защото нейните пружини клапани и валове са достатъчно хубави.На всичко отгоре ще имаш витек и на двата вала ;) .Останалото етози който ще ти прави колата да е разглабял поне веднъж К-серия и да има представа от витекови мотори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

k20 k20 k20 k20 глава , само това се вижда тука . НЯКОЙ ОТ ВАС ВЪОБЩЕ замислял ли си е с какво к20 главата е по добра от точно к24а3 главата или просто ей така си плякате ? Аз да ви замисля леко сега - има достатъчно флоу тестове точно на двете споменати и на к24а3 глава по нищо , АМА по-нищо не отстъпва на к20 главата , да не говорим даже , че с много ЛЕКИ доработки вади по хубави данни от на к20а2 . Ся ще кажете валовете - ми неговите не са лоши ама и на к20а2 валовете НЕ са хубави - бих се замислил за един изпускателен от тсх(защото е най-агресивния възможно предлаган ОЕМ вал) и примерно само всмукателя от к20а2 с втс защото на к24 е до 25 градуса само ...П.С Не се обиждайте ама много на изуст го карате...

Редактирано от GeFi's Garage
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не се обиждай,но не си съвсем прав,на тази глава не можеш да сложиш вал нито от К20А,нито от тсх.Явно не си ги виждал на живо

тези глави за това ще постна снимки и на двете дано да откриете разликата:

1.К20А2:Публикувано изображение

2.К24А3:Публикувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гефер затова съм написал к20а ;) там разликите са по-осезаеми самата отливка като таква е ясно, че е почти идентична иначе Боби нз дали има разлика между к24а3 и к24а4 но според тази статия на хондата валовете са напълно заменими между всички к20 и к24 мотори http://www.hondata.com/tuning_k24a2_tsx_engine.htmlПоздрави

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно е изказването, че к20а2 валовете не са хубави. Също е интересно, как ще намериш някой да ти продаде един вал от к20а2 и един от ТСХ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мммм имал/пипал съм и к20а2 и к24а2(да тсх УС) и к24а3(ЕУРО) та даже и к24а4(УС) - само а4-ката не съм я отварял(беше още в контейнера) , а ти гарантирам че к24а3-ката беше с "истински" в-тек.... Отделно , че на много места е писано и коментирано разликите между моторите , и т.н . Та даже и писано/показано как да си сложим кобилици от к20а2 на а3 и на всяки други скупени/или въобще нямащи в-тек.

 

К24а3(ЕУРО)!!!! Публикувано изображение , Публикувано изображение - точно тоя мотор е със тсх бутала "рбб" и забележи - маслен охладител .... а2 нема и а4 немат ;) А на всичко отгоре НЯКОЙ к24а3 си идват със ТСХ изпускателен вал(номер на главата рбб2 - другите са раа) ... Публикувано изображение, Публикувано изображение

 

Може би се бъркаш с пазара и моторите - еуро ус едм африка ... :D

 

Относно дали са хубави или не к20а2 валовете - мене не ме кефят ей така двата :) По ме радва комбинацията ...

  • Нагоре 4
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Допълнение: Чак сега забелязах(не вникнах въобще в писанията ти и снимките) - явно бъркаш К20а3 със к24а3 .... но дори и така да е пак можеш да сложиш к20а2 валовете ...Ето как: Цъкни ме ако си невежа :D :D

Редактирано от GeFi's Garage
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти се бъркаш,главата на К24А3 и К20А3 са еднакви.Начина който си дал за слагане на к20а валове на к24а3 не е като на к20а, в случая няма място за витек успокоителя за това се прави единят клапан винаги да работи на големите гърбици,надявам се да ме разбра най-сетне,че не е същото.Не вярвай на всичко написано в интернет.В момента имам около четири комплекта валове,включая и от тсх и знам каква е разликата, а тя не е такава каквато си мислиш.А явно маслените охладители на к20 ,които съм правил,включая на мойта кола са допълнително слагани ;) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно трябва да обяснявам като на синковеца ми - К24А2 и К24А4 нямат охладител .... Все пак там говорехме за к24а3 ... Та даже на снимките ясно се вижда какъв е мотора....Така , продължавай да четеш - к20а да сложим на к24а3 не било като да сложим на к20а ? Дай пак .... Прочети образователната тема(във която пише част от това което си написал) пък после ако още не вярваш мога да те свържа директно с никос или със автора на темата и да ти го кажат лично ... или пък да ти кажат нещо друго :D :D :D Относно разликата - хайде кажи ми каква е точно , явно живея в заблуда с цифрите който са ми показали като факти ... П.С Предпочитам да вярвам на всичко и на всички отколкото на теб .... :D :D :D Поне след тези ти писания ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спирам да образовам който и да е,не желая да се карам с никой, когато имаш път към София се обади да ти покажа нещата на живо.Спирам да пиша по темата защото просто исках да помогна на автора на темата да си похарчи най-добре парите и се надявам поне той да е разбрал какво трябва да провери и да реши сам за себе си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой с никой не се кара ... Целта на всичките писания са точно ВСИЧКИ да се образоват... Ако пък на някой му е все още трудно да разбере цялата галимация и кой е какво е коя К серия а у , или пък не разбира оня чуждия език , нека си пусне тема , или да пише тук(не е за препоръчване да се цапа темата на колега) или да драска лични ... Поздрави на всички ...

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера говорех с един мой вуйчо (автомобилен състезател) той имаше същия акорд преди 5-6 години и реших да го питам за какво става въпрос.. отговора му беше, че колата може да стане доволно бърза но трябват доста средства... относно смяната на главите каза, че ако се смени и компресията стане по голяма колата няма да дава всичко от себеси с нормалните бензини по бензиностанциите, трябвало да е бъркан с добавки да може да изгаря по бързо ... :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега идеята със смяната на главите не е да се сгъсти двигателя ,а да имаш истински витек на двата вала.Има от твойте двигатели такива,който са с к20а глава,но има и такива които не са.Свали си капака на клапаните и виж валовете с колкогърбици са на цилиндър.Ако са с по три гърбици на всеки вал ,ти трябват просто валове от к20а,ако са по-малко тогава ти трябва и глава.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...