ivankirichev 2 #1 Публикувано 15 Февруари, 2012 Здравейте, искам да попитам по запознатите каква е разликата във валовете, тези които за стейдж 3 примерно и тези които са стейдж2 но за турбо, могат ли да се сложат на нетурбинирана кола и по добре ли ще са от обикновенните ? Конкретно за тези питам http://www.ebay.co.uk/itm/Skunk2-Turbo-1Camshafts-K20A3-K24A1-/110384693562?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item19b370c13a http://www.ebay.co.uk/itm/Skunk2-Stage-3-Camshafts-RSX-Civic-K20A3-K24A1-3-4-8-/220592195729?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item335c51c891 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ryuugan 251 #2 Отговорено 17 Февруари, 2012 (Редактирано) Разликата между стейдж 2 и 3 е във времетраенето на отваряне на клапаните и колко се отварят.Както се досещаш С3 е повече от С2, но се налага да сменяш пружини и тарелки и ролки за тия валове. Също така искат по-голямо сгъстяване. Производителите правят различни партиди за турбинирани и атмосферни двигатели. Реално можеш да сложиш турбо вал, обаче не знам какъв е ефектът. Някой, ако има опит или е чел нека сподели.Точно за конкретния случай не знам колко може да имаш доверие на валове за $250Трябва да уточниш каква е главата и да се сравнят параметрите на валовете.Тук има инфо за стоковите. Редактирано 17 Февруари, 2012 от Ryuugan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Doomwisher 164 #3 Отговорено 17 Февруари, 2012 Я наистина някой да сподели каква е разликата между примерно Turbo Stage 2 и N/A Stage 2 че не ги разбирам малко тези неща?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #4 Отговорено 17 Февруари, 2012 Бързи 2-3 реда. НА вал - голяма продължителност -> голям овърлап -> помага на мотора да диша в високи оборите -> спомага за ВЕ на мотораТурбо вал - НИКАКЪВ овърлап , или натъпкания на сила въздух просто ще излезне през изпускателите -> голям лифт за да може да бъде натъпкан с повечко въздух , тук е хубаво да се спомене че може да се срещнат такива със голяма продължителност ,както и такива с малка и двете си имат предимства като второто е по-добре но трудно се намират такива с достатъчен лифт при тази продължителност.. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ryuugan 251 #5 Отговорено 17 Февруари, 2012 От написаното свободно може да се направи извод, че с турбо валове, ще има някакво подобрение в мощността, но оборотите няма да се увеличат.GeFi, можеш ли да драснеш и 2 изречения за ъглите на ролките или е прекалено обширна тема? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #6 Отговорено 17 Февруари, 2012 (Редактирано) :rolleyes: Настроиката на ролките е индивидуална и само на дино стенд може да се направи както трябва . Залагат се на 0 за начално ползване . Всичко друго е игра на тото Редактирано 17 Февруари, 2012 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #7 Отговорено 17 Февруари, 2012 (Редактирано) Кирето както е прав така и не е Темата е доста обширна и не мисля да навлизам на дълбоко в нея - ето 2-та реда.Ролките са елементарни стига да знаете какво постигате с движенето на споменатите. И какви процеси се постигат с това , а най-важното какво точно са тези процеси. Ролките могат да бъдат доста близко до истината дори и без да е на дино - с нужните спецификации от производителя(*БЕЗ КОИТО НЕ МОЖЕ!) и малко часовници(тук е нужно да отбележа КОЛКО важно е да се ползват поне 2 часовника за ТДЦ и за единия от валовете - а няма да започвам даже колко важно е часовника който е на вала(тарелката) да следва точно определен градус и движение на тарелката при въртене на к.вал - ще поясня , само с 5градуса отклонение техниката((макар и професионална)) ме обърка с около 60 градуса според индикатора на коляновия вал....) Но в края на крайщата ако искате максимума - да диното ще покаже къде е точно за вапия сетъп. Малко обаркано стана - ако на някой все още не му е ясно както точно и как се постига - може да ви направя малко снимков материал да добиете престава за какво говоря - само да намеря на кого да отворя главата да закача инструментите Редактирано 17 Февруари, 2012 от GeFi's Garage 6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivankirichev 2 #8 Отговорено 17 Февруари, 2012 До някаде ми стана ясно но да си задам сега конкретно въпроса какъв ще е според вас ефекта от тези "джунджурии" и дали ще станат за к24а3, както и трябва ли да се сменя още нещо около тяк или могат да се монтират на стоков двигател ? http://www.ebay.com/itm/SKUNK2-PRO-VALVE-SET-TSX-RSX-CIVIC-K20A-K24A-HIGH-COMP-/130557040790?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item1e65ce5896&vxp=mtr http://www.ebay.com/itm/Skunk2-PRO-Valve-Springs-Retainers-Civic-RSX-K20A-K24A-/280521619762?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item4150643932&vxp=mtr http://www.ebay.com/itm/Skunk2-Stage-3-Camshafts-RSX-Civic-K20A3-K24A1-3-4-8-/220592195729?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item335c51c891&vxp=mtr ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ryuugan 251 #9 Отговорено 18 Февруари, 2012 Пише, че тия валове изискват 11.5:1 и нагоре сгъстяване, обаче изобщо не виждам да се предлагат бутала за а3 глава.Навсякъде я пропускат за а1,а2 и а4 има. Конструкцията на главата ли е проблемът?Също какво значи advanced/retarded cam timing? Ефектът го окачествяват, че дава повече въртящ момент или повече мощност, но в по-малък диапазон от обороти, има ли подобно нещо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boby70 55 #10 Отговорено 19 Февруари, 2012 Колега по-добре за тези пари си купи оборудвана глава от К20А2 и тъй като без електроника не можеш нищо да подобриш,купи си ново ECU с KPro от Hondata.При 11:1 степен с добри настройки ще си между 250 и 280HP. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivankirichev 2 #11 Отговорено 19 Февруари, 2012 До колкото прочетох от чуждите форуми, разбрах, че оригиналната глава от к24а3 ако се портне ефекта е много добър... ако си намеря такава от к20а2 какво друго трябва да се сменя. Ззщото аз искам да сменя всичко като (валове, пружини и клапани) да си знам че е всичко ново Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #12 Отговорено 19 Февруари, 2012 Няма смисъл да се вкарваш във филми. Защо просто не идеш при Ей тия пичове, да си сложиш един чип за твоя мотор и да си свиркаш. Така или иначе колата е голям шлеп, бегачка никога няма да стане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivankirichev 2 #13 Отговорено 19 Февруари, 2012 Тези 16 коня за този чип и с тях и без тях немисля, че ще има голяма разлика, аз неискам да правя кола "бегачка" а си я правя за удоволствие искам да разбера кое е най доброто за този мотор което може да се направи. До момента съм набил доста пари в нея но нищо не съм пипал по двигателя, точно за това искам да разбера кои е най-удачния вариант, за вдигане на мощноста. Така или иначе ще се набалбукам доста, поне искам да е най-доброто което моеже да се направи. Нека точно поради тази причина по запознатите да ми обяснят как стоят точно нещата с тази глава, голяма ли ще е разликата от това да оставя моята и какво може да се направи след това по нея... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #14 Отговорено 19 Февруари, 2012 (Редактирано) Няма смисъл да се вкарваш във филми. Защо просто не идеш при Ей тия пичове, да си сложиш един чип за твоя мотор и да си свиркаш. Така или иначе колата е голям шлеп, бегачка никога няма да стане.Защо така му секваш ентусиязма бе Кало? Тоя Акорд ако се барне малко ще стане доста по- бегачка от Б18 в 5ген хетч. Има доста клипове с точно такива акордеончета, които къртят по пистите, а и на драг не мисля, че ще ти отстъпи. Все едно някой да започне да ти пише в темата за твойта кола, "абе кво я правиш, няма смисъл, карай си я сток д13". Редактирано 19 Февруари, 2012 от rulemaker 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Me Gusta 137 #15 Отговорено 19 Февруари, 2012 И аз съм на това мнение, както Боби казва к24 дъно и к20а-а2 глава ще стане изключително истински сетъп, а и ако се наредят тея железа за които пича е постнал линкове, ще стане много приятно, с по-късата 6 степенна кутия от к20 и хубава електроника Hondata и тунинг на диното и Кало-брат ще ти изкърти зъбите ( без лоши чувства естествено) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #16 Отговорено 19 Февруари, 2012 Ама чакайте бре момци, аз никъде не съм казал, че мойта кола е бегачка. Пълен турист съм аз Казвам му да не се занимава, защото нещата които е замислил човека струват адски много пари, и ако някой майстор си остави ръцете ще боли доста.@ivankirichev - 16кс на атмосферна кола определено се усещат. Ама истински dyno-proven 16 кс, а не от ония 16кс дето се качват със спортен филтър. Атмосферният тунинг е скъп спорт Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jivaka 164 #17 Отговорено 19 Февруари, 2012 Верно какво очакваш да постигнеш с тоя кораб....дори и с к20 глава с която в сток вариянт няма да ти задоволи мечтите и ще започнеш да питаш и да работиш за сгъстяване валове и т.н. /ти и сега питаш за тях/и какво става.казвам ти го без да знам цените но до колкото те разбирам /в мечтите си и плановете ти/ търсиш си доста подобрения в мотора,казваш че така и така се дават пари поне да е качественно и рационално ,веднъж се прави и така, но има разлика дали само филтър или интейк ще смениш или глава,валове ст2+,клапани, биели,бутала,ризи/дартъни/ пружини,ринтейнери,дюзи,маховик,съединител ,олекотени шайби,изпускателна система/от-до/,всмукател, дросел или итб, идва и нитро после..........и черешката на тортата .....оп..забравих и електронката...и виждаш че вариянта н/а спира на примерно 300коня 320 мах и кво...караш си ,бегаш ги,и пак от нищото се явява един с някаква си кола и те препарира..и ти си викаш... как е възможно...аз дадох толкова средства, нерви и желания да съм най-бързия/горе-долу в моя клас/ а тоя с тая никаква кола ме направи да си приказвам сам.../знам че сега ще ми кажеш че не искаш и не го правиш да си най -бързия ...но повярвай ми нее го правиш да си най бавния/ .... и помежду другото сменяш и окачване, щанги ,олекотяване на някои части от колата ииии....минаваш на бууст или по точно турбо + нитро...но дотогава си разбрал кое и как се прави и не си бос ..вече..но колата ти до момента докато стигне...до принудително пълнене...си счупил някои части ..подменил си ги с по корави и...цената на това ТИ желание и мерак е ..до тук 30 000 лв поне/цена с колата/ и започваме ..пак......дали .......пак питаш се...после ...дали си струваше...да мина тоя път...и дали да продължа....еееееееее щом си стигнал до тук ....вече нищо в теб не те пита дали да се откажа....ииии давай напред...и ти желая успех и здрава работапоздрави и помисли си добре ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivankirichev 2 #18 Отговорено 19 Февруари, 2012 Прав си за това, че ще дойде време в което ще кажа "нямаше май смисъл от тези работи" (на мен даже няма да ми е за пръв път да набивам пари в кола която после я "бракувам") но за момента това искам и съм го решил твърдо, че тази кола няма да остане стокова.... А за окачвания и работи вече няма да мисля вече защото съм ги купил... взех окачване на д2 рейсинк както и всички ролбари от каталога на ултра рейсинг както и всички други глупости по окачването, та за това вече съм минам на двигателя... а за това за най-бързия ми е пределно ясно, че няма как да стане никога. Не го правя да се показвам първо че ми мина времето, второ и не живея в България а тук хората карат коли с които няма как да се гоня... пак казвам, че го правя защото колите са ми краста и ми е кеф Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jivaka 164 #19 Отговорено 19 Февруари, 2012 (Редактирано) Значи най-вероятно работата ти е добре откъм доходУспех и дано осъществиш мечтите си ..щом не си в бг ако има как ...довърши започнатото... Редактирано 19 Февруари, 2012 от jivaka Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #20 Отговорено 20 Февруари, 2012 К20 галва е най-оправданото упражнение в твоя случай К20а е най-хубавият избор (и скъп съответно) ще ти трябва и ф20ц маслена помпа защото к24-ковата както и тази от к20 след 8500rpm кавитират. с маслената помпа ще отстраниш и балансиращите валове в к24-ката които не са ти нужни.Ще ти трябва и водна помпа от к20 за която са необходими малко модификации.Да не забравяме и ецу с к-про на хондата Съветвам те да го прави някой добре запознат с това с което се занимава и както написах в първото си мнение което някой от полит бюро така учтиво е изтрил ако не знаеш с какво се захващаш то по-добре си карай колата Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boby70 55 #21 Отговорено 20 Февруари, 2012 Главата от K20A2 не е чак толкова скъпа,но пък иска търсене ,защото не се предлага всеки ден.Маслена помпа не ти трябва,защото с този сетъп който ти казах мотора няма да иска повече от 8300-8400 оборота.Друго не ти трябва ако я вземеш оборудвана,защото нейните пружини клапани и валове са достатъчно хубави.На всичко отгоре ще имаш витек и на двата вала .Останалото етози който ще ти прави колата да е разглабял поне веднъж К-серия и да има представа от витекови мотори. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #22 Отговорено 20 Февруари, 2012 (Редактирано) k20 k20 k20 k20 глава , само това се вижда тука . НЯКОЙ ОТ ВАС ВЪОБЩЕ замислял ли си е с какво к20 главата е по добра от точно к24а3 главата или просто ей така си плякате ? Аз да ви замисля леко сега - има достатъчно флоу тестове точно на двете споменати и на к24а3 глава по нищо , АМА по-нищо не отстъпва на к20 главата , да не говорим даже , че с много ЛЕКИ доработки вади по хубави данни от на к20а2 . Ся ще кажете валовете - ми неговите не са лоши ама и на к20а2 валовете НЕ са хубави - бих се замислил за един изпускателен от тсх(защото е най-агресивния възможно предлаган ОЕМ вал) и примерно само всмукателя от к20а2 с втс защото на к24 е до 25 градуса само ...П.С Не се обиждайте ама много на изуст го карате... Редактирано 20 Февруари, 2012 от GeFi's Garage 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boby70 55 #23 Отговорено 20 Февруари, 2012 Колега не се обиждай,но не си съвсем прав,на тази глава не можеш да сложиш вал нито от К20А,нито от тсх.Явно не си ги виждал на живо тези глави за това ще постна снимки и на двете дано да откриете разликата: 1.К20А2: 2.К24А3: 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #24 Отговорено 20 Февруари, 2012 Гефер затова съм написал к20а там разликите са по-осезаеми самата отливка като таква е ясно, че е почти идентична иначе Боби нз дали има разлика между к24а3 и к24а4 но според тази статия на хондата валовете са напълно заменими между всички к20 и к24 мотори http://www.hondata.com/tuning_k24a2_tsx_engine.htmlПоздрави 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ryuugan 251 #25 Отговорено 20 Февруари, 2012 Интересно е изказването, че к20а2 валовете не са хубави. Също е интересно, как ще намериш някой да ти продаде един вал от к20а2 и един от ТСХ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #26 Отговорено 20 Февруари, 2012 Мммм имал/пипал съм и к20а2 и к24а2(да тсх УС) и к24а3(ЕУРО) та даже и к24а4(УС) - само а4-ката не съм я отварял(беше още в контейнера) , а ти гарантирам че к24а3-ката беше с "истински" в-тек.... Отделно , че на много места е писано и коментирано разликите между моторите , и т.н . Та даже и писано/показано как да си сложим кобилици от к20а2 на а3 и на всяки други скупени/или въобще нямащи в-тек. К24а3(ЕУРО)!!!! , - точно тоя мотор е със тсх бутала "рбб" и забележи - маслен охладител .... а2 нема и а4 немат А на всичко отгоре НЯКОЙ к24а3 си идват със ТСХ изпускателен вал(номер на главата рбб2 - другите са раа) ... , Може би се бъркаш с пазара и моторите - еуро ус едм африка ... Относно дали са хубави или не к20а2 валовете - мене не ме кефят ей така двата По ме радва комбинацията ... 4 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #27 Отговорено 21 Февруари, 2012 (Редактирано) Допълнение: Чак сега забелязах(не вникнах въобще в писанията ти и снимките) - явно бъркаш К20а3 със к24а3 .... но дори и така да е пак можеш да сложиш к20а2 валовете ...Ето как: Цъкни ме ако си невежа :D Редактирано 21 Февруари, 2012 от GeFi's Garage 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boby70 55 #28 Отговорено 21 Февруари, 2012 Ти се бъркаш,главата на К24А3 и К20А3 са еднакви.Начина който си дал за слагане на к20а валове на к24а3 не е като на к20а, в случая няма място за витек успокоителя за това се прави единят клапан винаги да работи на големите гърбици,надявам се да ме разбра най-сетне,че не е същото.Не вярвай на всичко написано в интернет.В момента имам около четири комплекта валове,включая и от тсх и знам каква е разликата, а тя не е такава каквато си мислиш.А явно маслените охладители на к20 ,които съм правил,включая на мойта кола са допълнително слагани . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #29 Отговорено 21 Февруари, 2012 Явно трябва да обяснявам като на синковеца ми - К24А2 и К24А4 нямат охладител .... Все пак там говорехме за к24а3 ... Та даже на снимките ясно се вижда какъв е мотора....Така , продължавай да четеш - к20а да сложим на к24а3 не било като да сложим на к20а ? Дай пак .... Прочети образователната тема(във която пише част от това което си написал) пък после ако още не вярваш мога да те свържа директно с никос или със автора на темата и да ти го кажат лично ... или пък да ти кажат нещо друго :D Относно разликата - хайде кажи ми каква е точно , явно живея в заблуда с цифрите който са ми показали като факти ... П.С Предпочитам да вярвам на всичко и на всички отколкото на теб .... :D Поне след тези ти писания .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boby70 55 #30 Отговорено 21 Февруари, 2012 Спирам да образовам който и да е,не желая да се карам с никой, когато имаш път към София се обади да ти покажа нещата на живо.Спирам да пиша по темата защото просто исках да помогна на автора на темата да си похарчи най-добре парите и се надявам поне той да е разбрал какво трябва да провери и да реши сам за себе си. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #31 Отговорено 21 Февруари, 2012 Никой с никой не се кара ... Целта на всичките писания са точно ВСИЧКИ да се образоват... Ако пък на някой му е все още трудно да разбере цялата галимация и кой е какво е коя К серия а у , или пък не разбира оня чуждия език , нека си пусне тема , или да пише тук(не е за препоръчване да се цапа темата на колега) или да драска лични ... Поздрави на всички ... 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivankirichev 2 #32 Отговорено 23 Февруари, 2012 Вчера говорех с един мой вуйчо (автомобилен състезател) той имаше същия акорд преди 5-6 години и реших да го питам за какво става въпрос.. отговора му беше, че колата може да стане доволно бърза но трябват доста средства... относно смяната на главите каза, че ако се смени и компресията стане по голяма колата няма да дава всичко от себеси с нормалните бензини по бензиностанциите, трябвало да е бъркан с добавки да може да изгаря по бързо ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boby70 55 #33 Отговорено 24 Февруари, 2012 Колега идеята със смяната на главите не е да се сгъсти двигателя ,а да имаш истински витек на двата вала.Има от твойте двигатели такива,който са с к20а глава,но има и такива които не са.Свали си капака на клапаните и виж валовете с колкогърбици са на цилиндър.Ако са с по три гърбици на всеки вал ,ти трябват просто валове от к20а,ако са по-малко тогава ти трябва и глава. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове