Jump to content
-freeman-

Съвет за турбо кит

Recommended Posts

Здравейте колеги !Дайте мнение за този турбо кит http://www.ebay.com/itm/EF-EG-EK-DA-DC2-B16-B18-B16A-T3-T4-T04E-Turbo-Kit-Ram-Horn-W-Turbonetics-Turbo-/170780424923?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item27c34e7adbСтава ли ? Колко време ще издържи (според вас ) ? Има ли вероятност да прецака мотора (щото е от е-бей) ? Струва ли си ? Общо взето кажете вашето мнение каквото и да е то .. Мерси

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги !Дайте мнение за този турбо кит http://www.ebay.com/...=item27c34e7adbСтава ли ? Колко време ще издържи (според вас ) ? Има ли вероятност да прецака мотора (щото е от е-бей) ? Струва ли си ? Общо взето кажете вашето мнение каквото и да е то .. Мерси

Мнение за конкретния кит не мога да ти дам, това ще го кажат по-запознатите колеги.Мога да кажа, че Турбонетикс се славят с много добро име в тези среди и неслучайно и цените са атрактвини.Много зависи и какво целиш с колата, с тази турбина си за до към 350 коня.Това че е от ебай не е фактор за прецакването на мотора, когато марката е качествена продавача не е от значение.Моето мнение е, че може и да си намериш нещо на по-добра оферта.А колко ще издържи едва ли има човек в света, който да ти каже с точност, факторите, които могат да повлаят са твърде много.П.С. Прицелил си се доста високо с тази турбина на Турбонетикс, според мен доста по-здрава и ефективна от Гарет, ако парите не са фактор определено ще останеш доволен. :)П.С. Най-вероятно ще трябва и да се търси електроника, не че тази не може да се чипне, но с другата ще имаш много повече опции за промяна и много по-лесно може да се мапне, а цените са от порядъка на 1000-2000 лв. :) И това пак зависи от това какво целиш с колата, първо и задължително трябва да кажеш до къде искаш да стигаш с колата, защото така се стреля на сляпо.. Редактирано от Slawkovv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това се чудя още колата ще се кара на писта и незнам дали турбо или атмосфера ще е по-добре за CRX

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще е за писта по-добре атмосферка. Колата ще е доста по-издържлива за дълготрайни състезания и ако си се подготвил добре и всичко е изпипано както трябва, няма да имаш проблеми. Докато с турбо колата има много въпросителни и много "Ако-та" и общо взето не знаеш от къде ще ти дойде! (Лично мнение!)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както каза колегата по горе Турбонетикс е много добра турбина .За останалите неща обаче не ми изглеждат надеждни , най-вече колектора и даун-пайпа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбото е наистина много добро, но другите неща както каза колегата горе са много съмнителни ... примерно блоу-оффа е реплика на HKS SSQV III, гейта и той е някаква реплика,бууст контролера е най-ефтиния варият който може да се намери на пазара и там в далечината май се подава един турбо таймер реплика на Apexi! Така като гледам в този кит липсва нещо много важно за дълготрайни състезания и то е кулерче за маслото което да охлажда маслото преди достигането му до турбината. При турбо колите маслото загрява много повече и по-бързо от колкото при N/A и според мен ако искаш да закупиш този кит, трябва да си купиш и въпросното кулерче! Попринцип с този кит и добра настройка колата ще върви доволно и няма да имаш проблеми, ако я караш на около 0,5 - 0,6 макс 0,7, дори и да имаш карантия за по-голям надув трябва да смениш много неща по този кит с по-истински такива! Например ще е много жалко ако тази реплика на HKS BOV ти повреди хубавата турбинка, защото съм чувал за подобни случаи с реплики на Greddy и HKS!

 

П.С. ето едно интересно клипче за турбините turbonetics което случайно гледах на скоро:

http://www.youtube.com/watch?v=EYYSuI863IM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А и даунпайпа евентуално ще дойде малък, блоуофф-а конкретно този го дават до 1,2 бара, но след 1 вече не си е работа да се кара с него, гейта е китаец пак е съмнителна работата, таймера макар и реплика на Апекси работи доста добре, приятели с такъв таймер никога не са имали проблем (каква ли работа върши толкова де, не е толкова сложно).И да колега прав си този кит ще си за пик 0,7 което евентуално ще да бъде и пика на мотора т.е. ако си със стоковите карантии ще ти върши работа, но пак не е сигурно има голяма вероятност да си вкараш таралеж в гащите.Колектора също е китаец лоу бюджет е и хората доста често ги слагат, колко надеждни не знам, но след година/две обикновено ги хвърлят.Извод : хубава турбина и не надеждна периферия, което често е фактор за износването на мотора.Най-добре бягай от всичко китайско, издържа, но не е надеждно, има голяма вероятност да ти докара много по-големи проблеми на главата, а предполагам колата ще се кара и ежедневно, което автоматично значи, че ще ти трябват доста по хубави карантии защото и това не е малко натоварване.При всички положения май по-добрия вариант е да си държиш колата атмосферна, мотора има напълно достатъчно сила, за да може да ти направи кефа на пистата, а ако търсиш резултати има супер много знаещи колеги тук, за да ти кажат как да засилиш атмосферен B16.Ако държиш да е турбо, да е надежден и да можеш да разчиташ на него ще ти трябват доста повече финанси.П.С. CRX-а е достатъчно мощен и лек, което си е сигурна предпоставка да се разбиеш от кеф, карал ли си го така на пистата ?

Редактирано от Slawkovv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си решил да си слагаш турбо моя съвет е да си събереш сам комплекта с подбрани неща които ще ти вършат работа и ще караш без аварийно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CRX-а е само за писта , няма да се кара на улицата ... скоро :) Сега чакам спирачна система и лека-полека ще правя мотора , но можеби ще е N/A :) Мерси на всички за инфото !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пусни някоя темичка с този проект че, ми стана интересно, а сигурно ще е интересно и за останалите колеги! :P

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...