-freeman- 4 #1 Публикувано 12 Февруари, 2012 Здравейте колеги !Дайте мнение за този турбо кит http://www.ebay.com/itm/EF-EG-EK-DA-DC2-B16-B18-B16A-T3-T4-T04E-Turbo-Kit-Ram-Horn-W-Turbonetics-Turbo-/170780424923?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item27c34e7adbСтава ли ? Колко време ще издържи (според вас ) ? Има ли вероятност да прецака мотора (щото е от е-бей) ? Струва ли си ? Общо взето кажете вашето мнение каквото и да е то .. Мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slawkovv 51 #2 Отговорено 12 Февруари, 2012 (Редактирано) Здравейте колеги !Дайте мнение за този турбо кит http://www.ebay.com/...=item27c34e7adbСтава ли ? Колко време ще издържи (според вас ) ? Има ли вероятност да прецака мотора (щото е от е-бей) ? Струва ли си ? Общо взето кажете вашето мнение каквото и да е то .. Мерси Мнение за конкретния кит не мога да ти дам, това ще го кажат по-запознатите колеги.Мога да кажа, че Турбонетикс се славят с много добро име в тези среди и неслучайно и цените са атрактвини.Много зависи и какво целиш с колата, с тази турбина си за до към 350 коня.Това че е от ебай не е фактор за прецакването на мотора, когато марката е качествена продавача не е от значение.Моето мнение е, че може и да си намериш нещо на по-добра оферта.А колко ще издържи едва ли има човек в света, който да ти каже с точност, факторите, които могат да повлаят са твърде много.П.С. Прицелил си се доста високо с тази турбина на Турбонетикс, според мен доста по-здрава и ефективна от Гарет, ако парите не са фактор определено ще останеш доволен. П.С. Най-вероятно ще трябва и да се търси електроника, не че тази не може да се чипне, но с другата ще имаш много повече опции за промяна и много по-лесно може да се мапне, а цените са от порядъка на 1000-2000 лв. И това пак зависи от това какво целиш с колата, първо и задължително трябва да кажеш до къде искаш да стигаш с колата, защото така се стреля на сляпо.. Редактирано 12 Февруари, 2012 от Slawkovv Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
-freeman- 4 #3 Отговорено 12 Февруари, 2012 това се чудя още колата ще се кара на писта и незнам дали турбо или атмосфера ще е по-добре за CRX Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Doomwisher 164 #4 Отговорено 12 Февруари, 2012 Ако ще е за писта по-добре атмосферка. Колата ще е доста по-издържлива за дълготрайни състезания и ако си се подготвил добре и всичко е изпипано както трябва, няма да имаш проблеми. Докато с турбо колата има много въпросителни и много "Ако-та" и общо взето не знаеш от къде ще ти дойде! (Лично мнение!) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jordan Stoyanov 77 #5 Отговорено 12 Февруари, 2012 Както каза колегата по горе Турбонетикс е много добра турбина .За останалите неща обаче не ми изглеждат надеждни , най-вече колектора и даун-пайпа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Doomwisher 164 #6 Отговорено 12 Февруари, 2012 Турбото е наистина много добро, но другите неща както каза колегата горе са много съмнителни ... примерно блоу-оффа е реплика на HKS SSQV III, гейта и той е някаква реплика,бууст контролера е най-ефтиния варият който може да се намери на пазара и там в далечината май се подава един турбо таймер реплика на Apexi! Така като гледам в този кит липсва нещо много важно за дълготрайни състезания и то е кулерче за маслото което да охлажда маслото преди достигането му до турбината. При турбо колите маслото загрява много повече и по-бързо от колкото при N/A и според мен ако искаш да закупиш този кит, трябва да си купиш и въпросното кулерче! Попринцип с този кит и добра настройка колата ще върви доволно и няма да имаш проблеми, ако я караш на около 0,5 - 0,6 макс 0,7, дори и да имаш карантия за по-голям надув трябва да смениш много неща по този кит с по-истински такива! Например ще е много жалко ако тази реплика на HKS BOV ти повреди хубавата турбинка, защото съм чувал за подобни случаи с реплики на Greddy и HKS! П.С. ето едно интересно клипче за турбините turbonetics което случайно гледах на скоро: http://www.youtube.com/watch?v=EYYSuI863IM Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slawkovv 51 #7 Отговорено 12 Февруари, 2012 (Редактирано) А и даунпайпа евентуално ще дойде малък, блоуофф-а конкретно този го дават до 1,2 бара, но след 1 вече не си е работа да се кара с него, гейта е китаец пак е съмнителна работата, таймера макар и реплика на Апекси работи доста добре, приятели с такъв таймер никога не са имали проблем (каква ли работа върши толкова де, не е толкова сложно).И да колега прав си този кит ще си за пик 0,7 което евентуално ще да бъде и пика на мотора т.е. ако си със стоковите карантии ще ти върши работа, но пак не е сигурно има голяма вероятност да си вкараш таралеж в гащите.Колектора също е китаец лоу бюджет е и хората доста често ги слагат, колко надеждни не знам, но след година/две обикновено ги хвърлят.Извод : хубава турбина и не надеждна периферия, което често е фактор за износването на мотора.Най-добре бягай от всичко китайско, издържа, но не е надеждно, има голяма вероятност да ти докара много по-големи проблеми на главата, а предполагам колата ще се кара и ежедневно, което автоматично значи, че ще ти трябват доста по хубави карантии защото и това не е малко натоварване.При всички положения май по-добрия вариант е да си държиш колата атмосферна, мотора има напълно достатъчно сила, за да може да ти направи кефа на пистата, а ако търсиш резултати има супер много знаещи колеги тук, за да ти кажат как да засилиш атмосферен B16.Ако държиш да е турбо, да е надежден и да можеш да разчиташ на него ще ти трябват доста повече финанси.П.С. CRX-а е достатъчно мощен и лек, което си е сигурна предпоставка да се разбиеш от кеф, карал ли си го така на пистата ? Редактирано 12 Февруари, 2012 от Slawkovv Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jordan Stoyanov 77 #8 Отговорено 12 Февруари, 2012 Ако си решил да си слагаш турбо моя съвет е да си събереш сам комплекта с подбрани неща които ще ти вършат работа и ще караш без аварийно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
-freeman- 4 #9 Отговорено 12 Февруари, 2012 CRX-а е само за писта , няма да се кара на улицата ... скоро Сега чакам спирачна система и лека-полека ще правя мотора , но можеби ще е N/A Мерси на всички за инфото ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Doomwisher 164 #10 Отговорено 12 Февруари, 2012 Пусни някоя темичка с този проект че, ми стана интересно, а сигурно ще е интересно и за останалите колеги! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове