Jump to content
Guest purkinie

серво уравление

Recommended Posts

Guest purkinie

Проблемът ми е следният- като завия максимално кормилото(било на ляво или надясно) и осезаемо падат оборотите на автомобила и видимо се осеща затормозяването на двигателя?По автомобила нищо не е сменяно,изваднъж стана така! Търсих в търсачката подобен проблем,но неоткрих нищо. Ще съм благодарен,ако някои сподели дали е нормално това или някаква причина за това!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest max_3d_3

Проблемът ми е следният- като завия максимално кормилото(било на ляво или надясно) и осезаемо падат оборотите на автомобила и видимо се осеща затормозяването на двигателя?По автомобила нищо не е сменяно,изваднъж стана така! Търсих в търсачката подобен проблем,но неоткрих нищо. Ще съм благодарен,ако някои сподели дали е нормално това или някаква причина за това!

Аз имам английски сивик и при мене се усеща съвсем леко падане на обототите,като дам крайно ляво или крайно дясно,ама не ми е проблем.да уточня че това го усещам, само когато колата е изключена от скорост! Редактирано от max_3d_3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest purkinie

Благодаря колега max_3d_3! Някой друг да сподели нещо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rebel

И при мен е така. Мисля, че е нормално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest west bam

Колега не се притеснявай мисля че е нормално и мойта прави така :shock:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vex

дам, и при мен на свободна скорост при крайно положение на волана и ниски обороти се усеща доста :shock:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o

дам, и при мен на свободна скорост при крайно положение на волана и ниски обороти се усеща доста ;)

Преди имаше тема че като се натискат спирачките оборотите намаляват

същото и за реотаните на задния джам а и при пуснати фарове, климатик

 

И к'во става ако навием докрай волана, включим фаровете, пуснем климата,

щракнем реотаните а и натиснем спирачките, тряя да се прооба :unsure::angry:;);):unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vex

 

дам, и при мен на свободна скорост при крайно положение на волана и ниски обороти се усеща доста ;)

Преди имаше тема че като се натискат спирачките оборотите намаляват

същото и за реотаните на задния джам а и при пуснати фарове, климатик

 

И к'во става ако навием докрай волана, включим фаровете, пуснем климата,

щракнем реотаните а и натиснем спирачките, тряя да се прооба :angry:;););):unsure:

това ме навежда на следния въпрос, дали и при движение караме със повечето консуматори включени... мощноста от двигателя намаля? :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Zenko

Ами при крайно завиване на волана-в кое дае от двете положения-хидравли4ната помпа е максимално натоварена-и и тряпва по голяма мощост да се върти и тъй като я движи двигатела той се затормозява на ниските-а ако е малко по хлабав ремъка по4ва да присвирва.И все си мисля 4е като пишат серво управление-бая се бъркат-това си е 4исто хидро управление.Вярно 4е има коли и със серво усилвател на на волана,има и със електри4ески усилватели-ама тези модели са си със хидравлика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

по мое наблюдение оборотите падат при следните неща :1 опит за завиване след крайно положение на волана , но много слабо .2 силно натискане на спирачката и рязко отпускане3 опит за затваряне на затворен прозорец или отваряне на отворен4 фарове , мигачи ,отопление на джам, отваряне на врата :unsure: 5 пуснат климатик ,н само в началото докато се сети компютъра да вдигне оборотите 6 перката на радиатора и тая на вентилацията:unsure: всички тия неща натоварват двигателя и ако се направят заедно , на газ! той може да изгасне :angry: ,но педала на газта трябва да е натиснат съсвсем леко така че колата да не е на празен ход , но да е на минимални обороти ... ПРОБВАНО от многоръкия Шива ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o


А забелязали ли сте че ако на място завъртите пълен десен или пълен ляв
след тръгване на пред или на зад после волана се дозавърта мъничко :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...