dufosvti2 303 #1 Публикувано 24 Януари, 2012 значи,след слагането на волана,спря да ми работи ръчката,която изключва мигачът,когато изправям завоя.иначе мигачите мигaт,но ги връщам ръчно.дали не е от това,че понатегнах волана.Отделно и клаксона не свири....абе ужас Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #2 Отговорено 24 Януари, 2012 Защо си вкарваш проблеми бреее Виж ако е някоя китайска повърна направо го махай ... дай някакви снимки? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HellBull 44 #3 Отговорено 25 Януари, 2012 аз също имам проблеми с връщането на мигачите, казаха ми че може да е от самия фланец, тези дни ако ми остане време ще го отворя да погледна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dufosvti2 303 #4 Отговорено 25 Януари, 2012 Ачка,нее китай баце.италия е. ето го и самия волан. така,след като го разглобих,установих,че на клаксона,който е от фалшивия вланец има една клема.на момо-клаксона с които съм в момента,има две клемички.аз снощи бях свързал само едната.днес пуснахме една жичка за фаза от другата клема и клаксона засвири.с мигачите се свиквало след втория ден,явно ще е така.за да връща ръчката,трябва оригинален фланец. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Traccer 12 #5 Отговорено 25 Януари, 2012 Всичко е във пружина под пласмасата( поне при мен беше така ). Има едни зъбчета(който са ти на самата конзола с мигачи от вътрешния краи )от ляво и от дясно (ляво -ляв мигач изк-вкл, дясно -десен мигач изк-вкл) ,трябва спокоино да има триене с тях за да могат да работят. Не го натягаи много гайката защото блокира , най-важното пружината да ти е хубава , защото ако е свита и смачката , ти като навиваш гайката волана ти отива на долу и губиш разстояните в което може да ти деистват зъбчета , демек разминават се зъбчета с пласмасата на пружината .Аз имах същия проблем с моя волан и бая си поиграх доката разбера какво става, ама го оправих поне .За клаксона не знам . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jokera 10 #6 Отговорено 25 Януари, 2012 На 5-та генерация има въртящ се ринг с две зъбчета които изклучва мигачите а на оригиналния волан има два прореза. Ако фланеца е за хонда както при мене нямаш грижи, а ако не трябва да се застопорят ринга за фланеца. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dufosvti2 303 #7 Отговорено 25 Януари, 2012 имам прорезчета,колега.фланеца е за хонда сивик и вътрешната му част,завършва точно както оригиналния волан.самите прорези влизат в зъбчетата на пласмасовия ринг,които упр.мигачите.уж по книга,ама...днес посвикнах с мигачите.мисла да не го отварям за 3ти път Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове