Jump to content
Guest Mark Antoniy

Скоростна кутия - добавки

Recommended Posts

Guest Mark Antoniy

Отново съм с универсален модификатор в кутията. Трябва да ви кажа ,че и новата стара кутия, която сложих си беше перфектна но както съм чувал на всички стари сивици кутиите имат лек шум задължително. Шума намаля наполовина а този шум, който сочи износени лагери изчезна. Почти на всички го има. Включването се подобри поне два пати и казвам, че може да се превключва без да натискаш съединителя дори, без да се чуе нищо от кутията. Без модификатор, без да натискам съедителя, аз не съм успявал да превключе без хрррр.... Говорим за тест само 1-2 пати не за принципно унищожаване на синхронизаторите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

И на моята имаше един много слабичък звук,който можеш само да го чуеш на спрял двигател и сменяйки много бавно скоростите.Нещо като много леко търкане между железца.Бяхме сменили маслото и си мислих че е от това,но уви не беше.Говорих му на нашия майстор че има нещо и оня ден като му оставих колата той каза че е отворил от купето мястото на скоростната кутия(без да я разглабя,просто каквото се вижда там) и каза че действително имаше разжди които са го предизвиквали този звук,смазал ги е и ще видим как е скоростната кутия.По принцип всяка една скоростна кутя може да се сменя без съединител без да издава гаден звук,но трябва да си много добър специалист и да познаваш колата страшно добре.Дядо ми като бивш милиционер беше голям шофиор и на москвич ( този дето е преди азлк) е можел да сменя скоростите без съединител и без бърррркане.Такя че би трябвало да може и на много по съвършенни кутии каквито са на Хонда да може.Тази добавка е интересна наистина,ще взема да я пробвам,ама не ми се експириментира много много :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Аз не бих я сипал тая боза никъде другаде освен в кофата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Аз не бих я сипал тая боза никъде другаде освен в кофата.

Прав си , нали и без добавки си варви перфетно :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Аз не бих я сипал тая боза никъде другаде освен в кофата.

Прав си , нали и без добавки си варви перфетно :rolleyes:
Занимавал съм се известно време с добавк.Дори в колата имам няколко, но универсален модефикатор, мотор ъп и другите подобни никога не бих ги сипал на собствената си кола. Причината, е че това са добавки предназначени да вдъхнат последни сили на някой силно износен агрегат и след това той става само и единствени за боклука.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

По принцип всяка една скоростна кутя може да се сменя без съединител без да издава гаден звук

Моята въпреки шума пак си сменям скоростите без съединител. Като карам бавно и ме мързи. Точна дозировка на газта му е майката, но се свиква. Няма хър-няма мър.Но дядо ти наистина е бил добър майстор! Защото на москвича колкото и да внимавам, на 3 включвания веднъж изхърка. А и там точната дозировка на газта е малко по-трудна, с тез лостчета и кофти жигулов карбуратор. Пък и синхронизаторите са доста условни там.Но на хондата, нямам никакви грижи. От 1ва до 5та си ги изреждам, и после от 5та до 1ва. Единствено 1ва трябва да внимавам, там повече газ трябва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

Занимавал съм се известно време с добавк.Дори в колата имам няколко, но универсален модефикатор, мотор ъп и другите подобни никога не бих ги сипал на собствената си кола. Причината, е че това са добавки предназначени да вдъхнат последни сили на някой силно износен агрегат и след това той става само и единствени за боклука.

Ама ти много знаеш за добавките. Това съм го чувал и аз. Попитай Омбрето двигател на над 250 000 км. /никой не знае точно колко/ не отварян, каран 25 000 км. с универсален модификатор, състоянието му кво е от вътре!Цитирам "-Тоя мотор е работил перфектно" Тоя модификатор нито ще ти смени лагерите нито СЕГМЕНТИ ОБРАЗУВА или пък да реставрира семеринги/камо ли да лепи бутала хаха :rolleyes: /. Кота един мотор се чака до последно и е мъка от вътре и господ не може да му помогне, но да кажеш , че добавката е виновна ...не става!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Не казвам, че добавката ти е виновна.Относно перфектното състояние е недоказана теория. Щото дочух че всички дошли от Щатите, Канада абе някъде в тоя район са така!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

Може.Но за това с кутията, няма значение от къде са! Просто километрите и разказват играта, само на лагерите. И двигателно да е бело и диференцялно се си заминават! Единствено ,че хората не се сещат , че и то се сменя от време на време или по-точно на 40 000 км. Карат я до края с едно и също масло без да го сменят! Свикнали са си само да се проверява. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dechko

Може.Но за това с кутията, няма значение от къде са! Просто километрите и разказват играта, само на лагерите. И двигателно да е бело и диференцялно се си заминават! Единствено ,че хората не се сещат , че и то се сменя от време на време или по-точно на 40 000 км. Карат я до края с едно и също масло без да го сменят! Свикнали са си само да се проверява. :rolleyes:

слози си иедна спр. с модификатор ти си знаеш каде

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Карал съм си Шатълчето в центъра на София 17ч.със скъсано жило на съединитела.Става,не е лесно но докато излезна от там нямаше др.вариант.Продадох го Шатъла между другото,в Пазарджик е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Карал съм си Шатълчето в центъра на София 17ч.със скъсано жило на съединитела.

Е това не е работа! Гасиш, вкарваш 1ва и палиш на скорост, караш предимно на 1ва, че трудно се включва веднъж като я изключиш.Веднъж се върнах от морето така, с москвича, разби му се помпичката на съединителя долу - голям зор беше! А ти в София в час пик! Любител на силни усещания :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...