Jump to content
Guest lookcho

някой знае ли какво е това?

Recommended Posts

Guest V-tec

Филтър си е но за картерните газове :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest benji_crx

Филтър си е но за картерните газове :D

:D обаче въпросът ми е следния -какво му е предназначението и какво дава ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest d15b2

This breather will help your car run much cleaner by bypassing dirty gases from reentering into your throttle body and intake. Also will improve the looks of your engine bay.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

This breather will help your car run much cleaner by bypassing dirty gases from reentering into your throttle body and intake. Also will improve the looks of your engine bay.

:D и аз питах какво прави ... грешен въпрос :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest benji_crx

This breather will help your car run much cleaner by bypassing dirty gases from reentering into your throttle body and intake. Also will improve the looks of your engine bay.

с англичаните съм на вие ако може малко превод ще съм благодарен :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ZERO

This breather will help your car run much cleaner by bypassing dirty gases from reentering into your throttle body and intake. Also will improve the looks of your engine bay.

с англичаните съм на вие ако може малко превод ще съм благодарен :D
... също така ще разкраси пространството под капака :D Редактирано от ZERO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HondaFen

Мисля си че ролята му е да пази чисто тротълбодито. Щот аз си нямам такъв и случайно като погледнах зад дроселовата клапа - чернилка. Няма кво друго да е, явно като я ръчкам повечко, качва много масло и от там и тръбата за картерните газове вкарва чернилки. Мое мнение, ама мисля че има логика, не очаквайте да вдигне мащност :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

да така е, но пък познай какво става с тези газове, маслени пари и маслени пръски, ако не минат пак през двигателя - филтърчето става на задникна средни и ниски обороти от там смуче въздух за вентилацията на картера, но пълно натоварване на високи обороти PCV клапана не насмогва на дебита и надува през филтърчето. Най-малкото това са супер отрови, и не бих искал да по никакъв начин да влизат в купето!Според мен по-удачното решение е да се сложи уловител на маслото, и тръбичката пак да си влиза в тръбата след филтъра. Така хем няма да цапа дросела, хем няма да се губи (малко, но се усеща) масло а и няма да се тровим като се ръчкаме

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

аз ли не схващам нещо или това масло с цел минава от там ? няма ли идея тая тръба да си стои там и маслото да минава през цялата система и да я "цапа" ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Маслото влиза във всмукателната система е само за да не се вентилира в атмосверата и да я цапа :o Вобще не му е работат да ходи във всмукателните колектори принципно. Слагането на такова филтърче намалява малко маслените пари влизащи в двигателя и НЕ вдига мощността. Добре е да се комбинира със слагането на някаква афтърмаркет система за филтриране на картерните газове, които стандартно само минават през един утаител, клапан и с един дебел маркуч влизат зад дроселовата клапа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...