Jump to content
ilias

Помощ при смяна на антифриз!

Recommended Posts

Здравейте, имам следния проблем:Започнах да си сменям антифриза, източих радиатора, но болта за източване на блока е заял много здраво. Пръсках го, напъвах го и вече ме е страх да не го заобля. Има ли и друг начин как да си източа останалия антифриз? Или някакъв съвет как да развия болта?Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ползвай камък който да обхване цялата глава на болта, не отвивай с гайчен ключ защото накрая верно ще деформираш главата на болта....Ако имаш тресчотка с по-дълго рамо пробвай с нея, при всички случаи ти трябва дълго рамо и с едно леко натискане/чукване ще отвори...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора. Точно с камък и с тръба си удължих рамото и пак неще!Отказах се, това не е първия болт натегнат до безбожие по колата! Така беше първия път като сменях масло, като сменях ремъка и сега с антифриза!Направих следното:-Напълних отново системата само с дестилирана вода, запалих колата, капачката на радиатора не я затворих. След като загря изгасих колата и оставих да изтине.-Отново източих от радиатора и напълних с дестилирана вода. Запалих колата за да се завърти водата в системата и отворих пробката на радиатора да изтича водата. В същото време наливах в радиатора дестилирана вода и така докато не потече само вода, без антифриз.-Източих отново от радиатора и си сипах смесения с дестилирана вода антифриз. Не съм затварял капачката на радиатора и запалих колата. След като спряха да излизат мехурчета и нивото в радиатора спадна си долях.

Редактирано от ilias

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, това щях да ти кажа да направиш, ако се откажеш да отвиваш болта. ;) Така се промива системата, но се израсходва много дестилирана вода...Същото се практикува при добро желание и с маслото в скоростите и други флуиди по колата.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Болта е тегава работа. Когато говорих с Влади от сервиза на Омбре за този болт се оказа, че при много от колите той никога не е развиван, а пък аз си мисля, че и вероятно е залепен/уплътнен с лепило за болтове. Влади каза, че много често при такова напъване и отвиване може да "излезне" заедно с част от резбата на блока и след това се сещате в какъв филм се влиза...Аз лично няма никога да го отвивам, дори да се наложи да промивам 2 часа, както го е направил колегата ilias накрая.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...