Jump to content
Guest Anatoli_Dutsov

Crx Gen 1

Recommended Posts

Guest Anatoli_Dutsov

какво да направя за да върви повече? някакъв ефтин тунинг само по двигател ... или там каквото трябва за да ускорява по добре поне двигатела е най малкия 101 коня е според интернет и нищо не е правено по него така че всичко ще му е от полза :D дори и нещо малко знам ли ... имам около 500-600 лева и се чудя за какво да ги дам ... дали ауспух ... филтар ... знам ли ... нямам пари за турбо и други газарии но приемам сякви предложения за това как да си похарча паричките наи ефективно. 1.5 12в е АФ модел или нещо такова СРХ 87 година

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest OXYGEN

http://www.redpepperracing.comИди поразгледай форума на сайта, може да ти дойдат доста идеи :D

Вярно даста неща има там. Само пари да има....И да се намираше тук глава от D16A1....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Anatoli_Dutsov
https://www.turbonator.com/index.html ... вижда ми се ефтино щяло да пристигне за 100 долара ... някой знае ли дали работи? дайте някое пробвано предложение де ... :D нещо дето ще работи точно в моя случай ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest OXYGEN

Точно за тоя боклук има доста писано, потърси. И забрави за подобни глупости. По-добре сложи един добър филтър с cold air intake, направи си генерацията...Пък и едни колектори ако ти направят, че готови едва ли ще намериш....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

точно такъв ... боклук можеш и сам да си направиш ...вземаш една фуния и на широката страна слагаш вентилатор ,който закачаш към акомулатора ,а от другата страна закачаш тръбата към въздушния филтър ... ефекта ше да е много мощен ... може да ве да пробваш със вентилатори за РС ,няколко последователно свързани ... но наистина ме съмнява да успеят да повишат налягането

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Anatoli_Dutsov

Точно за тоя боклук има доста писано, потърси. И забрави за подобни глупости. По-добре сложи един добър филтър с cold air intake, направи си генерацията...Пък и едни колектори ако ти направят, че готови едва ли ще намериш....

какво различава добър филтър (КН) с някой от 25 лева? продавача в магазина даже ме навиваше за такъв от 25 лева че били еднакви ... какво значи колд еър интейк ... никой ли не може да даде конкретен съвет какво да си купя? защо трябва да разбирам кое е най добре с проби и грешки след като може някой да е пробвал някаква конфигурация дето работи ... каде да си направя колекторите и колко ще струва горе долу ... смисъл кой може да ми направи ... или поне схема аз човек ще си намеря, колко мм да са тръбите ... дайте няква информация плс ;( някаква основа с която да ида при майстора и да му кажа искам това това и това а не ... да му кажа направи я по бърза :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

не знам дали някой ще може да ти каже "златната комбинация" за тези пари които имаш и надали иам такава която да накара колата ти да хвърчи много повече за безпари ... мисля че всички сме разглеждали варианти по въпроса ,но ако направиш няколко малки неща може да успееш да покачиш 15-25 кончета ...филтъра е важен защото от там диша колата и има значение какъв е просто защото този от 25лв е с качествата на хартиения ... интейк ще рече най общо тръба която да носи въздух от "навън" -> към филтъра , така че използвания въздух да не е затоплен от двигателя има не една тема в която се обяснява как се правят колектори и генерация , но не мисля че направените на око могат да се сравнят със смятаните и тествани ...нито по качества нито по цена ;) ... важното според мен е като цяло генерацията да има конична форма , т.е. изхода от двигателя да е по тесен от последната тръба , но да не е тесен сам по себеси .... мисли за това като за реактивен двигател ;) , но на обратно ;) свещите също могат да допринесат за по-доброто горене и по-голяма мощност ....има и други неща , но те не са толкова евтини и предполагат , доработки които са навързани ... т.е. едно турбо , ще иска колектори , чип , филтър , можеби кулър и т.н. айде някой да ме поправи където греша ,за да не залъгвам човека в отговора си и да не причинявам щети :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest NCN

Точно за тоя боклук има доста писано, потърси. И забрави за подобни глупости. По-добре сложи един добър филтър с cold air intake, направи си генерацията...Пък и едни колектори ако ти направят, че готови едва ли ще намериш....

какво различава добър филтър (КН) с някой от 25 лева? продавача в магазина даже ме навиваше за такъв от 25 лева че били еднакви ... какво значи колд еър интейк ... никой ли не може да даде конкретен съвет какво да си купя? защо трябва да разбирам кое е най добре с проби и грешки след като може някой да е пробвал някаква конфигурация дето работи ... каде да си направя колекторите и колко ще струва горе долу ... смисъл кой може да ми направи ... или поне схема аз човек ще си намеря, колко мм да са тръбите ... дайте няква информация плс ;( някаква основа с която да ида при майстора и да му кажа искам това това и това а не ... да му кажа направи я по бърза :D
Предполагам, че с това ще ти се изясни за К&N:МЪК

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest OXYGEN

не знам дали някой ще може да ти каже "златната комбинация" за тези пари които имаш и надали иам такава която да накара колата ти да хвърчи много повече за безпари ... мисля че всички сме разглеждали варианти по въпроса ,но ако направиш няколко малки неща може да успееш да покачиш 15-25 кончета ...филтъра е важен защото от там диша колата и има значение какъв е просто защото този от 25лв е с качествата на хартиения ... интейк ще рече най общо тръба която да носи въздух от "навън" -> към филтъра , така че използвания въздух да не е затоплен от двигателя има не една тема в която се обяснява как се правят колектори и генерация , но не мисля че направените на око могат да се сравнят със смятаните и тествани ...нито по качества нито по цена ;) ... важното според мен е като цяло генерацията да има конична форма , т.е. изхода от двигателя да е по тесен от последната тръба , но да не е тесен сам по себеси .... мисли за това като за реактивен двигател :D , но на обратно ;) свещите също могат да допринесат за по-доброто горене и по-голяма мощност ....има и други неща , но те не са толкова евтини и предполагат , доработки които са навързани ... т.е. едно турбо , ще иска колектори , чип , филтър , можеби кулър и т.н. айде някой да ме поправи където греша ,за да не залъгвам човека в отговора си и да не причинявам щети ;)

Готови колектори за този мотор пак казвам едва ли ще се намерят. Някъде из tuning.bg/forum имаше теми къде правят колектри.По въпроса за турбото няма да е много лесно - ще трябва направо нов компютър - нашия не става за чипове ;) Аз съм с някакъв измислен филтър, дори не пише марка, но с Ixi си взехме на K&N почистващ комплект и поне ми е изчистен и омаслен както трябва.За cold air intake ползвах тръба /не съм сигурен за диаметъра/ а вместо колена отрязах парчета от оригиналната гумена тръба точно където са сгъвките и стана перфектно. Така филтъра седи то4но зад и под акумилатора на мястото на кутията за филтъра. Също така съм преградил това място от двигателя за да изолира топлината.Определено се усеща разлика във вървенето.Генерацията също оказва влияние, питай Didone къде си прави неговата /при него има голямо подобрение/Говори с Renzo_80 да ти направи short shifter - ще сменяш предавките доста по-бързо.Ако не си, смени капачка, палец, сложи хубави кабели и свещи. Също ще усетиш разлика.Общо взето при нашите стари коли дори поддържането им в перфектно състояние и редовно обслужване е по-ефективно, отколкото разни псевдо тунинги като турбонатора ;) Провери си компютъра за грешки и ако има оправи проблемите, почисти си дюзите, няма начин да не тръгне пове4е рекса ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Anatoli_Dutsov

сега ме е малко яд че дадох 1200 лева за музика само за да е маркова и да свири качествено ... можеше да имам 1800 за двигателя ;( но с времето ще събирам пари и ако виждам подобрение ... ще си ги влагам само под капака ... но като за начало си мисля да купувам само части които после ще мога да си взема на следващата кола като филтър и такива подобни ... мисля да събера още малко пари и да направя някой бартер за по голям двигател ... защото моя е най малкия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest OXYGEN

Ако питаш мен, освен тези неща които ти казах, по-добре вложи пари в окачването на колата.Ако не я правиш за драг не мисля че ти е толкова наалежащо да върви повече, отколкото да я направиш по-стабилна за да можеш да си я караш пълноценно.Поне при моята съм забелязал, че в момента не ме спъва вървенето на колатач а стабилността и в завои и по нашите неравни улици.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Поне при моята съм забелязал, че в момента не ме спъва вървенето на колатач а стабилността и в завои и по нашите неравни улици.

нали прави амортесьорите, не си ли доволен?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest OXYGEN

Поне при моята съм забелязал, че в момента не ме спъва вървенето на колатач а стабилността и в завои и по нашите неравни улици.

нали прави амортесьорите, не си ли доволен?
Никак даже.Скоро Омбре ми прави рейка, накрайници, шарнири....Преди това амортисьорите сменях...И не ми харесва. Ужасно нестабилна е. Мята се на където си иска

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

а с какви гуми караш ? ... моята много се гъне на по-късите завои ... трябва да я поукрепя ,но тия цени на стрътовете малко ме плашат :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Anatoli_Dutsov

най после се докопах пак до интернет ... приятелката ми не ми дава да сядам на компа :blink: както и да е ... какво представлява това шорт шифтър и как точно помага за смяната на предавките, кой ги прави тея неща и колко струва едно? и ... струва ли си парите знам ли не обичам да се набутвам и за това питам тук

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...