Jump to content
Guest icho

Проблем с ускорението на Сивик

Recommended Posts

Guest icho

От скоро сам ж този сайт.Естествено сам фен на Хонда :D;) Имам следниа проблем: Когато подам газ се получава едно забиване и след това ускорява ,но пак с изжестни колебания.Когато е студена мени оборотите докато не загрее :rolleyes: Мотора е 1.4 карборатор,Хонда Сижик 3 врати.Благодаря предварително !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

На газ ли я караш???И коя генерация е???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest icho

Нена безин е!d13

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

Вдигаш филтъра и изпръскваш една спринцовка коресилин в карбуратора и там където виждаш жигльори ако въобще виждаш. Чакаш 30 мин и пробваш пак без филтър и с филтър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MUGEN-POWER

и аз го имам тоя проблеми си мисля 4е е от филтирте поне при менкато натисна газта забива носа и после по4ва да ускорява тъи става на 1-ва и 2-раза на 3-та и нагоре не съм усетил. става дума за акорд 1.8 карбуратор 99коняа туи за оборотите дет ги мини ..като е студена естествено 4е 6те е на по ниски !после се вдигат-като загреее !!!!!и ако я наступва6 стъдена 6те прави това кето казва6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest eftimov

и аз бях така преди да сменя горивен/въздушен и свещите.стана ракета. но също и бензина ако е кофти може може да спъва. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho
  MUGEN-POWER написа:

и аз го имам тоя проблем

и си мисля 4е е от филтирте поне при мен

като натисна газта забива носа и после по4ва да ускорява тъи става на 1-ва и 2-ра

за на 3-та и нагоре не съм усетил.

 

става дума за акорд 1.8 карбуратор

99коня

а туи за оборотите дет ги мини ..като е студена естествено 4е 6те е на по ниски !

после се вдигат-като загреее !!!!!

и ако я наступва6 студена 6те прави това кето казва6

При мен го има същия проблем. Само че аз съм с нови филтри и кабели на свещите. Последното, което ми казаха е, че катализатора ми е заминал, други казват - ламбда сондата (или по-скоро О2 датчика). Сега ще сменя свещите и пак ще сменя горивния филтър ( който е на около 8 000 км ). Ако и тогава не се оправи - зове ме София и ОМБРЕ :rolleyes: Аз съм с прелюдка 3-та генерация (тази на аватара) с b20a3 мотор 2.0 ЕХ SOHC 12V, но при мен НЯМА менене на оборотите (имам предвид че не подскачат и не глъхнат - ту високи - ту ниски). Като е студена държи около 1800 - 2000 оборота, а като е топличка държи сламката точно на 1000 и то много стабилно :D;) Ще се радвам да помогнете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Абе мотае ми се нещо из главата , да не би случайно да е нещо от апарата за подаване на бензин,или пък износени някви събци,защото за да прави така , значи или нещо газта не е наред или се получава празен ход до зацепването и чак тогава тръгва :rolleyes: Дали,я някой специялист да се изкаже :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MUGEN-POWER

Като е студена държи около 1800 - 2000 оборота, а като е топличка държи сламката точно на 1000 и то много стабилно Ще се радвам да помогнете.как като е студена ти държи 1800-2000 с автомати4ен смука4 ли е ???аз няма предви 4е примерно от 1500 пада на 1000 а като е студена без смука4 е на 300-400 а като загрее е на 800-900не са и сменени на моита възду6ен горивния филтър ..които отдавна...са се надминали километрите -при мен може е от това све6тите са ми сменени..но не с нови

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho
  MUGEN-POWER написа:

Като е студена държи около 1800 - 2000 оборота, а като е топличка държи сламката точно на 1000 и то много стабилно Ще се радвам да помогнете.

как като е студена ти държи 1800-2000 с автомати4ен смука4 ли е ???

аз няма предви 4е примерно от 1500 пада на 1000

а като е студена без смука4 е на 300-400 а като загрее е на 800-900

не

са и сменени на моита възду6ен горивния

филтър ..които отдавна...са се надминали километрите -при мен може е от това

све6тите са ми сменени..

но не с нови

Мдам с автоматичен смукач съм. Резонаторното гърненце ми е помти готово, така че ВЕЧЕ НИЩО НЕ Е В СЪСТОЯНИЕ ДА МЕ РАЗУБЕДИ ДА РЕЗНА ГАДНИЯ КАТИЛ ;)!!! Утре сменям свещите, че най-накрая се сдобих с истинско NGK :D и после ще ви кажа как е любимата ми на пътя :P

Тук малко оффтопик (за което се извинявам много ама не мога да не се похваля) с новото си гърненце успях да изкарам звук, който лично мен много ме кефи. Едновременно боботи, бучи и СЪСКА като змия :P Особено голямо шоу е като минах днес в подлеза със 3500 оборота на 3-та в подлеза :rolleyes::P;) Всеки се обръщаше да види какво е това, което издава тоя звук ;) Хайде, като сменя задните шарнири и гарнитурата на картера ще дойда до София да демонстрирам ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MUGEN-POWER

prelude-BA4 на мен ми пробита трабата то4но след колекторите и..като мине 3000 оборота и много :D)ревеее:rolleyes:)...и се кефя на звука;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest icho

Благодаря на всички!Но сам сменил горивен и ваздушен филтаър(разбира се при Омбре :D;) ).И пак НИШТО :rolleyes: А като студена ми даржи и по 2500 по някога.Свещите са добри!!!Моге ли да е от ускорителната помпа?А ште пробжам тожа с корекселина Thanks!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest icho

А колко ли трябва да харчи този мотор?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dechko
  Mark Antoniy написа:

Вдигаш филтъра и изпръскваш една спринцовка коресилин в карбуратора и там където виждаш жигльори ако въобще виждаш. Чакаш 30 мин и пробваш пак без филтър и с филтър.

антонов! взе3ми две спр. коресилин и си ги нахакай в дузата и престани с тези савети 4е ме кефиш яко колко си кух

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf
  Dechko написа:
  Mark Antoniy написа:

Вдигаш филтъра и изпръскваш една спринцовка коресилин в карбуратора и там където виждаш жигльори ако въобще виждаш. Чакаш 30 мин и пробваш пак без филтър и с филтър.

антонов! взе3ми две спр. коресилин и си ги нахакай в дузата и престани с тези савети 4е ме кефиш яко колко си кух
Ееее...По-полека ве пич.Спазвай добрия тон.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho
  PARADOX_sf написа:
антонов! взе3ми две спр. коресилин и си ги нахакай в дузата и престани с тези савети 4е ме кефиш яко колко си кух

Ееее...

По-полека ве пич.

Спазвай добрия тон.

И аз си мисля, че трябва да спазваш добрия тон и да не правиш подобни УБИДНИ кфалификаций. Аз имам същия проблем - значи и за мен се отнася така ли??? Мисля че трябва малко по-кротко!!!:rolleyes: pease \/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MUGEN-POWER

и какво излезе в краина сметка никои не каза от каде е тоя проблем........не е от филтрите разбрахме от све6тите не е ..еми ??...от каде е ??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Sanders

Който е с карбуратор е от мизериите в бензина , най-вероятно е запушена ускарителната помпа и не може да поеме при подаване на газ - сместа става в началния момент много бедна!за шприцовете не мога да кажа от какво е!Със коресилин няма да се оправят нещата , трябва си разглобяване на карбуратора и почистване , най-добре със ултразвукова вана!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

Мога да ви кажа , че при неточен ъгъл на запалване га прави тоя номер. Не само на мойта ами и на карбуратор. Когато е доста върнат аванса при 2,500 3000 оборота има едно заглъхване и тагава поема. При горивен филтър става доста по -нагоре в оборотите. вище си ъглите къде са , ако нямате с какво отидете на диагностика. На мен ми беше с 4 градуса назад. След центровката за 20 000 км. не ми го е направила нито веднъш. С шел бензин ми го е провила почти всичките пъти когато съм сипвал , но то е поскоро кашляне в ниски обороти. Онова е като заглъхване повече. Това , че изглежда на място ъгъла и колата си върви по прицип не значи ,че е точен. А глупави констатаций не ми се четът като от сорта на спринцовки някъде и кой колко кух Е! Който не го кефи и не съгласен с мое мнение да не го чете.Всичко което съм на писъл е от лични наблюдения , опит и резултати . Не съм нито спец нито твърдя , че съм най-големият разбирач. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino
Отговорено (Редактирано)
  Цитат

Със коресилин няма да се оправят нещата

Дори ще стане МНООООООГО по-лошо.Да не вземе да направи някой тая грешка ! Редактирано от Tino

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MUGEN-POWER

Бензина наистина е е доста виновен...на мен лично много пъти ми е придърпвала колата заради разреден бензин с доста вода и другино. за това което говорим бензина няма много общо, защото става дума за моментно заглъхване.а..не за предърпвания при ускорение.Тоест зона в която не реагира автомобила както трябва !някои с инжекцион има ли го тоя проблем или е само при карбораторните ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy
  Цитат

Цитат  Със коресилин няма да се оправят нещата  Дори ще стане МНООООООГО по-лошо.Да не вземе да направи някой тая грешка ! Редактирано от Tino на Jun 17 2004, 02:54 PM

Кво се плашите бе? Аз съм го правил и има ефект но ако е от запушване! Като се плашите , другият начин е добавка към бензина за почистване на инжекций и карбуратори. Продават се на бензиностанцийте но става много по-бавно и не е толкова ефикасно колкота коресилина. И освен това не почиства там от където минава въздуха а само горивото.И значи става ясно , че си го пробвал Тино, или поне някой го е пробвал покрай теб и ставо ОООООще по-лошо???? Така ли? Ама то най-готиният начин е следния:Приготвяш си 80-тина лева за центровки, дягностики, реглажи, почиствания на карбуратори или инжекций и ако имаш късмет са направили нещо за теб без да ти унищожат нещо или да ти га направят ООООще по-зле. Мисля , че въпрос за такова нещо в форума е да получиш информация за алтернативи за решаване на проблема. Ако ти се мятат пари на вятъра и имаш за мятане ще ти е все едно колко ще пръснеш докато се реши проблема! Аз казвам изпитан метод да си го направиш сам по най-лесния начин БЕЗПЛАТНО. Изобщо няма да си трия буквите на клавиатурата, защото така и така са се изтрили вече доста за да чета къде да си га НАВИРАМ! :P Сигурно е много гадно това, което ми препоръча ГОВНЬОТО/дечко/ ,съчуствам му за испитаните мъки и го разбирам , че иска и друг да го изпита същото. Представяте ли си колко е гадно?Естествено е мисля да се озлобиш към хората от такова нещо;):):D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho
  Mark Antoniy написа:

Ама то най-готиният начин е следния:Приготвяш си 80-тина лева за центровки, дягностики, реглажи, почиствания на карбуратори или инжекций и ако имаш късмет са направили нещо за теб без да ти унищожат нещо или да ти га направят ООООще по-зле. Мисля , че въпрос за такова нещо в форума е да получиш информация за алтернативи за решаване на проблема. Ако ти се мятат пари на вятъра и имаш за мятане ще ти е все едно колко ще пръснеш докато се реши проблема! Аз казвам изпитан метод да си го направиш сам по най-лесния начин БЕЗПЛАТНО. Изобщо няма да си трия буквите на клавиатурата, защото така и така са се изтрили вече доста за да чета къде да си га НАВИРАМ! :P Сигурно е много гадно това, което ми препоръча ГОВНЬОТО/дечко/ ,съчуствам му за испитаните мъки и го разбирам , че иска и друг да го изпита същото. Представяте ли си колко е гадно?Естествено е мисля да се озлобиш към хората от такова нещо:D:P;)

За корселина незнам до колко си прав, защото може да направи доста голяма поразия (или поне така съм чувал) специално за карбураторите. За почистването при майсторите - не забравяш ли към тази цена и гарнитурка на карбуратора (или в случая 2 гарнитури както съм аз ???), риска от това да не може да нагоди точно синхронизирането, ниво и т.н. ??? Казаха ми че на ОМВ имало някакъв спрей и мисля да го пробвам, но все още се чудя ... Иначе за Дечко или там какъв беше - стига се пали. Всички болести идват от ядове, всички ядове идват от ГАДОВЕ !!! Знам пич, че е доста убидно, но утрепи простака с мълчание. Аз все пак днес си сменям свещите, и ако има подобрение - ще пиша. Ако пък няма - след като махна катализатора в събота или неделя, ще обадя какъв е резултата.Иначе можете да погледнете ТУК и ТУК има доста полезна информация за почти всички модели и най-важното - има доста чертежи, количество гориво, което да влиза, схеми на разглобяване и сглобяване не само на горивна система а на цялата кола. Ако пък ви е страх - посъветвайте се с майстор или отидете при него. УСПЕХ !!!:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino
Отговорено (Редактирано)
:D Аз лично нямам опит с кореселина,не съм го пробвал и няма и да го пробвам,Но са ми казвали какво става след това,ами не е нещо хубаво и полезно за колата.Сещам се за случай с трабант,ами за да изгори тоя кореселин му е било нужно на всеки почти 10 км да спира,разглабя,почиства и още не знам си какво за да се оправи колата.За една проста конструкция такива поражения,представям си за една сложно устроена хонда.Но не знам,все пак хонда е нещо МНОООООГО по - съвършенно от един прост трабант и ако се кара с хубави масла,хубав бензин,а не спестяване на консумативите , не би трябвало да има големи проблеми :P Имаме доверен майстор,който поддържа колите ни без да има оплакване ВЪПРЕКИ че е фен на немските коли :P но разбира се признава че японското си е японско ;) Края на лятото ще правя такава промивка на колата , чрез отваряне и деликатно прочистване , не че сега не върви добре ,но АДХ каза как тръгна колата след скъсването на ремака и после перфетната поправка на Омбре :) Редактирано от Tino

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest icho

Последно какво да правиа?Омбре,включи се и ти,не се прави на охапан?!?!?!?!?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest icho

Последно какво да правя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum
  icho написа:

Последно какво да правя?

Върви в Дунев сервиз, или друг сервиз, където правят газ-анализ и диагностика. Ще ти почистят карбуратора със специални спрейове, които са за целта, и няма да ти разядат нищо, ще ти настроят жигльори и т.н.Най-добре

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest icho

ОК ама ако ми обясниш и как да стигна до там?До Дунав де?Сервиза де?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Не съм софиянец и не живея тука , но до Дунев надолу по околовръсното след отклонението за Драгалевци караш все надолу и няма как да не го видиш,мисля че точно след затворената бензиностанция на Лук Ойл :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum
  Tino написа:

Не съм софиянец и не живея тука , но до Дунев надолу по околовръсното след отклонението за Драгалевци караш все надолу и няма как да не го видиш,мисля че точно след затворената бензиностанция на Лук Ойл ;)

Не е затворена бензиностанцията.Комплекса ЦСКА, на кръговото на Цариградско на 5ти км, на север (обратно от студентски град) там на края на улицата, дето е Т със трамваите - там е. В ляво е Дунев в дясно е ЛукОйл

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest icho

Благодаря!!!А с тези добавки в бензина,с едно сипжане ще го продуха ли?И има ли по качествени,или всички са еднакви?А ако взема за ингекц. ,а аз сам карборатор ще има ли по добар ефект,или нямя да стане нищо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

От 4-ти километър към борса Слатина караш и на първия десен завой ще го фокусираш.Сервиз и Бензиностанция.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest icho

За добавките ни6то не казвате?По-добри и т.н.?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

RedeX или снап. На тях си пише за инжекций и карбуратори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest icho

Аз сам карбуратор.Добавка за ингекции 6те я из4исти ли по добре или да си жзема за карбуратори?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...