Jump to content
Guest didodido

Регулиране на клапани на 1.5 Vtec-e (d15z3)

Recommended Posts

Guest didodido

при студен двигател калпаните тракат като дизел, това нормално ли е? след като загрее тракането изчезва. имам желание да ги отрегулирам (чета че това се прави на всеки 40000км, мойта е на 100000 и сигурно немците не са си правили труда или поне в сержизната книжка не видях) притеснява ме само това променливо газоразпределение, незнам дали хлабавините не всичките всумукателни клапани са еднакви и имали някакви други тънкости. ако някой знае нещо нека го сподели ще съм му много благодарен, а ще е полезно и за останалите фенове на марката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest -=airman=-

И аз имам същия проблем. С D15Z1 съм, но майстора ми го мътюрзи да се занимава, та ми каза да си карам.. ще се радвам да науча за решението на това явление :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ShEfA

И аз имам същия проблем. С D15Z1 съм, но майстора ми го мътюрзи да се занимава, та ми каза да си карам.. ще се радвам да науча за решението на това явление :P

:huh: О боже, о боже... ето това е Българина, ти му даваш работа той ти казва че го мързи.. като няма работа, пищи... не не не, нямаме равни просто.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

Здр. Аз съм с D16A8 мотор и на вътрешната страна на капака има лепенка с луфтовете на клапаните. Аз сам си ги цетровах. Имайте предвид, че е по-добре луфта да е в горната граница, даже на самата граница. Vtec-a няма значение, той не е задействал по време на центровката. Това е. Ако си свалите документация е най-лесно, частта с центровката е една страничка и е лесно. Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Zenko

Всмукателни-0.20мм Изпускателни-0.25ммПрависе на студен мотор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dj_mi6o

Всмукателни-0.20мм

Изпускателни-0.25мм

Прависе на студен мотор.

Сигурен ли си за мм?

 

 

Извадка от User Manual за Honda 92-95!

Както е за D15Z1 , така е и за Z3 :)

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Zenko

Не бой се бре брат така са си само4е ги осреднявам щото немога да открия хлабибомер 0.18мм или 0.23мм :) -апък и никога неможеш да ги заковеш на толкова-но ако не си правел по добре не се захващай.То на приказки и по книги е много лесно ама....... :) ся някои който е правил ще ме контрира веднага 4е е даже елементарно-да така е за него и за мен,ама по добре първо виж практи4ески та после сам :D

Редактирано от Zenko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tiholov

Ако ти се намират 20лв. намини към Бултрако там имаше едно момче много добре работи и съм много доволен как ми направи акорда и ми каза, че реглажа ще ми струва толкова. Аз си сменях гарнитурата и гуличките на капака на клапаните и си личеше, че си разбира от работата. Пък и най-малкото там правят само Хонди, а не като някои маистори за Лада и Голфове та даже ги и мързи да ти вземат парите.Успех и после кажи как е :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...