Jump to content
rulemaker

Замяна на сток волан със спортен

Recommended Posts

Понеже не видях такава тема реших докато сменям волана, да направя някоя и друга снимка, за да направя и темичка. Като за начало, при мен сваляме волан с еърбег (до колкото знам като е без е по-лесно, но за това после).

 

Започваме с "разкачване" на акомулатора

Публикувано изображение

 

Изчакваме 10-тина минути и продължаваме с двете болтчета (звездички) от двете страни на волана. Моного е важно да не ги загладите, щото после е дълга и широка.

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

След това развиваме голямата гайка 19-ка в центъра на волана. Докато равивате гайката "заключете" волана, за да ви е по-лесно упражнението. С леко разклащане изваждаме волана.

 

Ако сте с еърбег, гледката е тази

Публикувано изображение

 

Трябва да свалите СРС-а за да може да качите фланеца коректно (разкачват се и малко пластмаси по интериора)

Публикувано изображение

 

След като откачим СРС-а ни остава една празна сива букса, към нея ще свържем клаксона. Вкарваме в средната "дупчица" жичка,

Публикувано изображение

 

която в другия си край трябва да завърши с някаква пластинка или друг подръчен проводник, които да създава постоянен контакт с гърба на фланеца на волана.

Публикувано изображение

 

Донагласяме волана и затягаме хубаво голямата гайка - 19-ката.

Нагоре свързваме фланеца към клаксончето на волана

Публикувано изображение

 

Щракваме го в дупката, свързваме акомулатора и ако всичко е направено както трябва имаме и клаксон.

Публикувано изображение

 

И сега идва проблема с лампичката на СРС-а, тя ще си свети, освен ако не и откачим бушона :lol:

Публикувано изображение

 

При 4 и 5 ген мисля, че е аналогично поставянето на воланчето, надявам се да съм полезен на някой.

  • Нагоре 6
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз на скоро си взех сивик 6-та генерация със спортен волан, имам клаксон но мигачите не искат да се връщат сами и трябва ръчно да ги връщам когато правя завои, някои може ли да даде идея от къде може да е проблема. мерси предварително.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От фланеца може да ти е проблема.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми освен тези дни като ми остане малко свободно време да я разглобя малко и да я огледам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 5-та генерация е същото с еърбега, на мен ми се връщат мигачите, но нямам бибитка. Само едно кабелче излиза вместо две. Къде да го търся, директно от клаксона ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, наскоро си сложих спортен волан (съответно махнах стария волан с бег-а ) и SRS лампата ми светна.Колата е 99 година 6 генерация, сивик - фейслифт с два бег-а(един на волана и един на пасажерското място)  .Въпроса ми е следния - това че съм махнал волана с бег-а и лампата свети, значи ли че и другия бег не работи ? Най ми е лесно да откача кабелчето от таблото и да си разреша проблема с лампата ама ...

Четох че ако се сложи съпротивление на кабелчетата на волана за бег-а грешката ще се изчисти но уви, без да се закачи колата на диагностика за да се изчисти грешката явно не става ? Дайте ми съвет моля  :mail:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...