moga 2 #1 Публикувано 3 Януари, 2012 Здравейте колеги, имам D14A4, скоростите са S40, а въпроса ми е може ли да кажете нещо повече за MOTYLGEAR 10W40 и ще сбъркам ли ако го сложа? Някой от вас ако кара или е карал с такова нека каже мнението си. Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
devil_vas 64 #2 Отговорено 3 Януари, 2012 Здравейте колеги, имам D14A4, скоростите са S40, а въпроса ми е може ли да кажете нещо повече за MOTYLGEAR 10W40 и ще сбъркам ли ако го сложа? Някой от вас ако кара или е карал с такова нека каже мнението си. Благодаря предварително.аз съм с такова на скоростите на Б16-ката. няма ядове вече 1000 км и няколкократно сменяне в прекъсвача, даже и дино на колата правихме, което са си няколко ръна тормоз Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
moga 2 #3 Отговорено 6 Януари, 2012 Оказа се, че това масло не се предлага в България или поне така ми казаха. Ще търся друго решение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #4 Отговорено 6 Януари, 2012 Ето го решениетоВ Англия се продава.Аз сега карам с Motul 6100 Synergie+ 10W-40 временно, че не си намерих MTF като сглобявах.Сега мисля да сложа Motylgear 10w40, че е естерно, не полусинтетика като 6100 Synergie-тo. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scre 32 #5 Отговорено 8 Май, 2012 (Редактирано) И в краина сметка уместно ли е да се слага Мотулгиър вместо скъпото МТФ Редактирано 8 Май, 2012 от scre Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JoroHondata 188 #6 Отговорено 8 Май, 2012 ЗдравейтеСпоред мен да- напълно е възможно да се слага Motulgear 10W40 поради простата причина, че преди 1996 година в скоростните кутии на Honda се е ползвало масло 10W40, независимо от марката. Така, че масло с вискозитет 10W40 може да се използва при липса на MTF.При мен в миналото е било използвано минерално масло 30.Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #7 Отговорено 8 Май, 2012 Мотул са писали, че е за скоростни кутии на Хонда, с верния вискозитет е и отгоре на това в естерно, което е уж най-доброто на пазара в момента. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scre 32 #8 Отговорено 9 Май, 2012 За моята пише МТФ Но,ако няма да има проблеми с мотула него ще сложа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #9 Отговорено 12 Май, 2012 Налях въпросния мотул - предавките влизаха бавно, а ако опитах да натисна по-силно прехъркваха лошо. Това на ревизирана кутия, с перфектни синхронизатори. След 400км го източих - имаше прилично количество фини бронзови стружки. Сипах MTF и всичко си дойде на място. Експеримента е направен, ако не искате да купувате масло два пъти, карайте си с MTF-а Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #10 Отговорено 12 Май, 2012 Motul явно са се изложили този път, дали са го специално за Хонда, не сме го объркали ние.Още някой ако е налял Motul да каже какви са му впечатленията.До сега се рових из форуми и мисля да си поръчам Redline MTL за мен пък да видим.PS: чудя се дали да не е Lightweight ShockProof® ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #11 Отговорено 17 Май, 2012 Интересно,друг колега пък си налял мотула и си работи прекрасно ...Дали проблема не е бил, че се е разработвала кутията.После като си изхвърлил маслото със стружките от разработването и си налял новото да се е оправило ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове