Jump to content
moga

Motul gear 10w40 вместо MTF?

Recommended Posts

Здравейте колеги, имам D14A4, скоростите са S40, а въпроса ми е може ли да кажете нещо повече за MOTYLGEAR 10W40 и ще сбъркам ли ако го сложа? Някой от вас ако кара или е карал с такова нека каже мнението си. Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, имам D14A4, скоростите са S40, а въпроса ми е може ли да кажете нещо повече за MOTYLGEAR 10W40 и ще сбъркам ли ако го сложа? Някой от вас ако кара или е карал с такова нека каже мнението си. Благодаря предварително.

аз съм с такова на скоростите на Б16-ката. няма ядове вече 1000 км и няколкократно сменяне в прекъсвача, даже и дино на колата правихме, което са си няколко ръна тормоз :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се, че това масло не се предлага в България или поне така ми казаха. Ще търся друго решение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Ето го решениетоВ Англия се продава.Аз сега карам с Motul 6100 Synergie+ 10W-40 временно, че не си намерих MTF като сглобявах.Сега мисля да сложа Motylgear 10w40, че е естерно, не полусинтетика като 6100 Synergie-тo.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И в краина сметка уместно ли е да се слага Мотулгиър вместо скъпото МТФ :)

Редактирано от scre

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЗдравейтеСпоред мен да- напълно е възможно да се слага Motulgear 10W40 поради простата причина, че преди 1996 година в скоростните кутии на Honda се е ползвало масло 10W40, независимо от марката. Така, че масло с вискозитет 10W40 може да се използва при липса на MTF.При мен в миналото е било използвано минерално масло 30.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотул са писали, че е за скоростни кутии на Хонда, с верния вискозитет е и отгоре на това в естерно, което е уж най-доброто на пазара в момента.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За моята пише МТФ :) Но,ако няма да има проблеми с мотула него ще сложа :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Налях въпросния мотул - предавките влизаха бавно, а ако опитах да натисна по-силно прехъркваха лошо. Това на ревизирана кутия, с перфектни синхронизатори. След 400км го източих - имаше прилично количество фини бронзови стружки. Сипах MTF и всичко си дойде на място. Експеримента е направен, ако не искате да купувате масло два пъти, карайте си с MTF-а

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Motul явно са се изложили този път, дали са го специално за Хонда, не сме го объркали ние.Още някой ако е налял Motul да каже какви са му впечатленията.До сега се рових из форуми и мисля да си поръчам Redline MTL за мен пък да видим.PS: чудя се дали да не е Lightweight ShockProof® ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно,друг колега пък си налял мотула и си работи прекрасно ...Дали проблема не е бил, че се е разработвала кутията.После като си изхвърлил маслото със стружките от разработването и си налял новото да се е оправило ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...