Jump to content
Guest MVM

Проблем !Проблем !

Recommended Posts

Guest MVM

Колеги значи имам следния проблем на празен ход на място колата ми държи нормално около 1000 оборота до тук добре , но примерно ако си карам на 2/3/4/5 предавка независимо с каква скорост като изключа от скорост ми държи 1500/2000 оборота !? Някои имал ли е подобен проблем ? Карам с спортни колектори без ламбда сонда , но немисля че от това може да е проблема ... аз предполагам да е стъпковия мотор , ако е от него дали ако го потопя в Корселин ще се оправи ? Мотора е D16Z9 125 pS

Редактирано от MVM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest r2d2

Огледай да не би някое вакуумче да се е извадило от колекторите!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MVM

на кои колектори - всмукателните ли ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

Не е изкл. и да има малка пукнатинка в някое малко маркуче там (см. колектори) и да смуче въздух....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Автоматичния смукач се почиства с ВД40 и Меглио... не послзвай кореселин.като се случи това и фраснеш ( буквално) газта с крак оправя ли се? Имах такъв проблем и ми идваше от прекалено опънато чило на газта.И друго, като си на скорост и пуснеш газта, колата почва ли да намалява? тоест..... намалява бавно или нормално. Незнам как да ти го обясня, но на скорост като пуснеш газта, ЕЦУ-то гаси инжекторите. Ако не ги загаси, колата почти не може да спира на скорост. Това случва ли се при теб?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MVM

Автоматичния смукач се почиства с ВД40 и Меглио... не послзвай кореселин.като се случи това и фраснеш ( буквално) газта с крак оправя ли се? Имах такъв проблем и ми идваше от прекалено опънато чило на газта.И друго, като си на скорост и пуснеш газта, колата почва ли да намалява? тоест..... намалява бавно или нормално. Незнам как да ти го обясня, но на скорост като пуснеш газта, ЕЦУ-то гаси инжекторите. Ако не ги загаси, колата почти не може да спира на скорост. Това случва ли се при теб?

1net колега зна4и примерно се движа с 90 км на 4-та и изключвам от скорост и по инерция ми държи 1600/2000 оборота и ако фрасна гаста както сам на изключена работата се оправя веднага си стават нормални оборотите ... винаги е така .... зна4и май сме имали общ проблем обесни ми то4но какво трябва да оправя ? А относно отпускането на гаста примерно карам на 1-ва с 20 км и като си дигна крака от гаста се едно ритам спира4ка веднага боде муцуна ... така ли трябва да е ... така е при 2/3 винаги като отпусна гаста намаля ... по надолнище като сьм примерно на 3-та с 60 км и махна крака от гаста подьржа си скороста не ускорява .. а когато си е по-голям наклона пак се дьржи по4ва да притрепва ,но не ускорява даржи си скороста на която сам отпуснал крака от гаста ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest r2d2

Провери дали жилото ти не е прекалено натегнато или да върви стегнато в бронята.И провери дали не6то не задържа педала или дроселовата клапа като отпусне6 гаста.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

ако е стегнато жилото на газта, като държи по-високите обороти пробвай да го дръпнеш с крак нагореако паднат оборотите, трябва да се отпусне малко жилото, елементарна работа с 2 ключета 10ки се отпуска там, където се захваща жилото към дроселаа дросела най-добре се почиства с carburator cleaner, продават го по бензиностанциите, но не всички, виждал съм го в 1 от 4-5 бензиностанции -- бях пуснал тема за това

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...