Guest 1net #1 Публикувано 1 Септември, 2006 Може би много от вас знаят какво е чувството в късния петъчен следобед на работното място. Хич не ви се работи, занимава ви се с нещо интригуващо... нещо различно от работата.Така беше и днес.... Шефа си тръгна и остави банда програмисти/хардуеристи да си довършват работата. Ама тях ги влече тунинга! Искат да направят истинска състезателна кола. Не да преправят нещо, а да направят състезателна кола от нулата, както си му е реда. Целта беше поставена часът беше около 16:00 и беше крайно време да започнем.Всяка истинска спортна кола има нужда от сърце. Проблем голям... нямаме двигател, нямаме рама, не знаем дори дали ще е предно или задно. Зарязвам Иво да се рови в принципни проблеми и отивам да търся двигател. Късмет, складът е доста богат и след 10-15мин имаме двигател! Връщам се горе да се похваля на Иво. Кеф... имаме си сърце! Проблем! нямаме как да свържем 2 колела с 1 двигател. Е к'во праим... Ма имам готини колеги, още 15-20мин тюхкане и ровене по частите на друг колега, намираме още 1 двигател! О небеса, 2 задни гуми и 2 двигателя - ПЕРФЕКТНО! Остава ни едно шаси, проблем със синхронизацията на двигателите и гуми. Вече е ясно, Драгаджийката ще е със задно: 2 двигателя отзад директно куплирани към колелата. Иво изпъква с нечовешка идея за синхронизиране на двигателите: електронен диференциал! Бърз тест на теорията.. РАБОТИ. Пак го зарязвам да се бори със шасито, закрепянето на двигателите и малкия проблем че диф-а бачка наопаки и хуквам пак към склада за гуми.Мътните ме взели, кой да се сети че хич не е лесна работа да се закрепят гумите директно към двигателите...... А в склада няма нищо подходящо Грубите сметки бяха показали че гумата трябва да е около 2 пъти по-висока от двигателя! Е от къде да намеря такива прасета?!?!?! Обаче нали е петък и с Иво сме във вихъра си, естествено решение се намира. Точно такива каквито ми трябват... В такива моменти обичам колегите си... интересни неща си пазят и повечето са в отпуск Валовете имаха нужда от малки фланци, но не беше особен проблем. Шасито беше готово, Диференциалът бачкаше перфектно.... нещата отиваха към първи тестове. Трябваше да покажем творението си на света. Време беше за клип... нещо стилно, нещо стриит рейсърско. Лепнахме 2 стикера за респект, подбрахме музиката и оставихме света да се наслади на бъдещия шампион..........The new dragster unveiled....И понеже размерите на звяра не са много лесни за възприемане ето един клип за съпоставка с реалността.... е не можахме да се спрем и да не врътнем 1-2 кръгчета за пред обектива.е, не е баш донът, но се опитахмеИ понеже тази машина беше направена за Драг-стрип-а беше вече крайно време да освободим звяра и да видим как се представя на драг. Резултатът беше потресаваш, 4.5сек На някои коли им трябва двойно повече време да стигнат до 100 Reaction Time < 0.01сек Ей това е ДРАГ забележете светкавичната реакция!Ето още няколко старта, дано ви харесат!как изглежда на финишаИзглед от бърнаут бокс-аи така завърши един изпълнен с ентусиазъм петъчен следобед С Иво си тръгнахме доволни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest didone #2 Отговорено 1 Септември, 2006 брато вие сте изроди не е истина много ме изкефи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest lookcho #3 Отговорено 1 Септември, 2006 някой ден ще ви покажа и аз какво значи 20К оборота на двигателя ... и 2К при главния ротор ... на хеликоптера ми и на какво викам старт от място ... направо излита Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ShEfA #4 Отговорено 1 Септември, 2006 А сега ако му измислите и един В-ТЕК... виждам, че двигателя е двувалов но... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Didko #5 Отговорено 1 Септември, 2006 Изроди! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ma4o #6 Отговорено 1 Септември, 2006 изродия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest JoePass #7 Отговорено 1 Септември, 2006 Ще изпадна от джапанките Злинари Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest DrOxBoLi #8 Отговорено 1 Септември, 2006 НииииииАуууууууу .... от подааааа от пода ме сЪберете бе Страшно само върху гърнето трябва да се поработи, че нещо саунда бяга Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO #9 Отговорено 1 Септември, 2006 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest roadracer #10 Отговорено 2 Септември, 2006 След неколкократни огледи на "забавен каданс"...установявам една липса в тва велико творение на човешкия гений....мини-стикер на клубъъъ ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest r2d2 #11 Отговорено 2 Септември, 2006 (Редактирано) Накъде отива тая фирма ... да се надяваме че шефа не влиза в хондабг Редактирано 2 Септември, 2006 от r2d2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf #12 Отговорено 2 Септември, 2006 Изроди сте! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest go6i11 #13 Отговорено 2 Септември, 2006 просто немам думимаи сте имали тежка седмица Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Spectator #14 Отговорено 4 Септември, 2006 Малей, и аз си мислех че съм зле... Кефещо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest VTEC Inside #15 Отговорено 5 Септември, 2006 Хахахахахахахахахаха мнооооооооооого яко Много развеселяваща тема. Евала Емо за творението Бегачката е №1! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest atanasbe #16 Отговорено 6 Септември, 2006 кога ще я пробвате на божура Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #17 Отговорено 7 Септември, 2006 Няма спирачки, а божура е дълъг.... ако трябва и там да търча след нея ще ми се отели вола Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове