Jump to content
Guest max_3d_3

Духа в купето?!

Recommended Posts

Guest max_3d_3

Незнам, някои дали е имал следния проблем-сега като захладня и взе да духа във Варна, при изключена духалка (на нула е), от въдуховодите ми влиза хладен въздух в купето.Това нормално лие?давата страничните мога да ги изключа с врътките, които имат, ама другите два по средата, нямат врътка и от там духа. Колата е англйиски Сивик.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest p0nka7a

Aми то на всички коли е така до колкото се сещам, просто си реголираш на какво да ти духа на топло или студено:cool:.Нормално е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

Незнам, някои дали е имал следния проблем-сега като захладня и взе да духа във Варна, при изключена духалка (на нула е), от въдуховодите ми влиза хладен въздух в купето.Това нормално лие?давата страничните мога да ги изключа с врътките, които имат, ама другите два по средата, нямат врътка и от там духа. Колата е англйиски Сивик.

:cool:...нормално е нали ше се издушиш ако не духа...под уредите за парното има един бутон с една стрелка каде прави кръгово движение вътре....тоз бутон ти затваря вентилационната система и нема да духа :lol: Редактирано от mihho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Policman

Незнам, някои дали е имал следния проблем-сега като захладня и взе да духа във Варна, при изключена духалка (на нула е), от въдуховодите ми влиза хладен въздух в купето.Това нормално лие?давата страничните мога да ги изключа с врътките, които имат, ама другите два по средата, нямат врътка и от там духа. Колата е англйиски Сивик.

:lol:...нормално е нали ше се издушиш ако не духа...под уредите за парното има един бутон с една стрелка каде прави кръгово движение вътре....тоз бутон ти затваря вентилационната система и нема да духа :lol:
:cool: Да,при всички Хонди е така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest max_3d_3

Мерси,за инфото,че се бях притеснил не6то :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ивайло Петков

...ама другите два по средата, нямат врътка и от там духа...

А някой знае ли превключвателя 'бяла стрелка->човече/синя стрелка->човече ' на тази духалки за какво е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest max_3d_3

...ама другите два по средата, нямат врътка и от там духа...

А някой знае ли превключвателя 'бяла стрелка->човече/синя стрелка->човече ' на тази духалки за какво е?
И аз това съм се чудил.Като го превключа не усещам нищо?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust

А някой знае ли превключвателя 'бяла стрелка->човече/синя стрелка->човече ' на тази духалки за какво е?

Сигурно се усеща когато едното човече духа на другото човече :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ивайло Петков
:rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

не съм виждал англичанка и не знам за тази пиктограмано ме навежда на мисълта да не е като моето лостче за външен въздух, под лявата (шофьорската) духалкакато я отворя, и от духалката почва да влиза директно външен въздух без да минава през парното, климатика, контрола на духалките и т.н.идеята е ако на пътниците им е студено, да им пуснеш парното, а шофьора да си отвори малко хладен въздух да не заспи или да не се поти много зад воланадругите неща са копчето за рециркулация, което е стрелка, която влиза в колата, и стрелка, която е завъртяна вътре в колата - полезно е ако навън е мръсен въздуха, или при климатик по-бързо изстудява купето, съответно при слабо парно зимата докато загрее колата, се топля на рециркулацияна някои модели самата духалка може да се спира или усилва, и вече са бутоните за на къде да духа (стъкло, крака, лице или комбинирано), регулацията на топло/студено и бутона за климатика -- ама те са ясни

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ивайло Петков

...да не е като моето лостче за външен въздух, под лявата (шофьорската) духалкакато я отворя, и от духалката почва да влиза директно външен въздух без да минава през парното, климатика, контрола на духалките и т.н.идеята е ако на пътниците им е студено, да им пуснеш парното, а шофьора да си отвори малко хладен въздух да не заспи или да не се поти много зад волана...

:DБлагодаря, Magnum - точно това ще да е. Вчера се мъчих да разбера нещо от италианското си ръководство и само разбрах нещо за директен въздух, но сега с твойто обяснение всичко е ясно.Досега не съм бил на парно и затова не съм се усетил. Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...