Jump to content
Guest petar

евро 4 катализатор

Recommended Posts

Guest petar

Задавам въпроса така: някой от вас имал ли е проблем с катализатор на Сивик 6 ген,с евро 4 ( две л.сонди ) и какво е направил? Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iSpider

Че 6 ген. не беше ли Евро 2 и Евро 3?!(виж http://de.wikipedia.org/wiki/Honda_Civic#3-T.C3.BCrer )Иначе за какъв проблем питаш или просто за инфо?Аз само знам че не е много добре да се маха (ся колегите ще ме анатемосат :cool: ) - за да работят нормално ламбдите, и че издържа до около 200 000 км преди да се запуши.

Редактирано от iSpider

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest petar

Че 6 ген. не беше ли Евро 2 и Евро 3?!(виж http://de.wikipedia.org/wiki/Honda_Civic#3-T.C3.BCrer )Иначе за какъв проблем питаш или просто за инфо?Аз само знам че не е много добре да се маха (за да работят нормално ламбдите) и че издържа до около 200 000 км преди да се запуши.

Така казват всички,че не е добре да се маха,но за съжаление моя е запушен и търся алтернатива.Това дали е с евро 4 или 7 много,много не ме интересува,но проблема е,че трябва да се сложи нещо.Няма да казвам колко струва нов за да не разваля настроението на някой.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iSpider

виж тогава търсачката - пиши "катализатор" и ще излезят доста теми, в които е коментирана замяната му с резонаторно гърне. Кофтито е че не можеш да минеш ГТП като те сложат на газ-анализатора.Иначе за нов кат. съм чувал хилядарка, но може и повечко да е :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest petar

виж тогава търсачката - пиши "катализатор" и ще излезят доста теми, в които е коментирана замяната му с резонаторно гърне. Кофтито е че не можеш да минеш ГТП като те сложат на газ-анализатора.Иначе за нов кат. съм чувал хилядарка, но може и повечко да е :cool:

Цялата тема я знам на изуст, резонатрно гърне не става в моя случай (твърдят разни хора),защото компа щял да си прави каквото си реши. Идеята ми беше,ако има някой,който го е правилда сподели мнение. Съгласете се,че едва ли има хора между нас,които са си купили коли за 7-8000 лв и им се ще да добавят още 1600 за катализатор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Махни си катализатора но не го изхвърляй , а го запази , сложи едно резонаторно гърне и ако наистина както твърдят хората ти компютъра ще се побърка , пак си го върни на мястото :cool: А по какво разбра , че ти е запушен катализатора? моя го махнах на 220 000 по километраж / реални може би повече / и беше тръгнал да се запушва , гледал ли си го че се запушва или така си мислиш :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest r2d2

Дори и комп. да даде гре6ка няма ли на4ин тези две или ако прави проблем само едната сонда да се емулира с някакво устройство. Със запу6ен катализатор определено неможеш да кара6, поне не дълго.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest xakera

аз моя го махнах преди година,сложих тръба и до сега няма проблем всичко е ок!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o

аз моя го махнах преди година,сложих тръба и до сега няма проблем всичко е ок!!!

:cool: На техническия преглед създават ли ти проблеми?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest petar

Отговори: запушен е със сигурност,даде грешка.Първо я установиха в Бултрако, а след това и Омбре.Мислех си за идеята на r2d2, може би някакво "устройство" да измами компа. НО, щом 1net и Омбре нямат идея,значи не е много просто.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Отговори: запушен е със сигурност,даде грешка.Първо я установиха в Бултрако, а след това и Омбре.Мислех си за идеята на r2d2, може би някакво "устройство" да измами компа. НО, щом 1net и Омбре нямат идея,значи не е много просто.

Катализатора на испускателните ти колектори ли е или отдолу под двигателя ??? Ако е отдолу мисля , че няма да имаш проблеми ако сложиш резонаторно гърне или права тръба , проблем най-вероятно ще е да не те пуснат лесно при прегледа :cool: Но ако катализатора ти е на колекторите , решението е да го свалиш и изтърбушиш :lol: Знам за такъв английски сивик VTEC-E с изтърбушен катализатор , който не даде проблем след това на ламбда сондата , а тези сонди на тези сивици са повече от капризни до колкото съм чувал :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest max_3d_3

Отговори: запушен е със сигурност,даде грешка.Първо я установиха в Бултрако, а след това и Омбре.Мислех си за идеята на r2d2, може би някакво "устройство" да измами компа. НО, щом 1net и Омбре нямат идея,значи не е много просто.

Катализатора на испускателните ти колектори ли е или отдолу под двигателя ??? Ако е отдолу мисля , че няма да имаш проблеми ако сложиш резонаторно гърне или права тръба , проблем най-вероятно ще е да не те пуснат лесно при прегледа :cool: Но ако катализатора ти е на колекторите , решението е да го свалиш и изтърбушиш :lol: Знам за такъв английски сивик VTEC-E с изтърбушен катализатор , който не даде проблем след това на ламбда сондата , а тези сонди на тези сивици са повече от капризни до колкото съм чувал :lol:
Моя катализатор се намира от долу и хванах и го изтърбуших(оставих само оригиналната тръба - ко).Осети се лека промяна, колата стана малко по-пъргава и маи взе да ми харчи по-малко.Колата е англичанка, и за сега не сам забелязал да имам проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ивайло Петков

НО, щом 1net и Омбре нямат идея,значи не е много просто.

:cool: Такива хора ми харесват - като не знаят казват 'не знам' и толкоз. Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest xakera

На техническия преглед създават ли ти проблеми?да но го минавам все още :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...