Jump to content
Guest Ивайло Петков

Вентилацията на купето

Recommended Posts

Guest Ивайло Петков

При интензивен валеж ми се изпотява предното стъкло. Въпреки, че слагам превключвателя на символа 'предно стъкло' няма подобрение докато не спра с отделните изключватели страничните духалки и тази отгоре на таблото.Така горе-долу бива, но пак не е много убедително - иска време.Проблемът е, че не мога да спра духалките в средата на таблото (над радиото) и през тях минава повечето въздух, а не към стъклото.Колеги, имате ли подобен проблем и как се справяте с него?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

На мен ми се слу4и сно6ти,зверски дъжд и брутални локви(реки) вентилацията се предаде тотално.Спасението бе6е парцалФилтъра за 4истия въздух ми е нов :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iXi

Забелязъл съм го проблема и при мен.С пуснат климатик обаче обдухва много бързо независимо дали е пуснат на най-студено или на най-топло (то тогава за чии е климатика ).С пуснато топло без климатик пак е по-добре.А за всеки случай си взимаш един препарат против изпотяване с който мажеш стаклото и така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

докато бях без филтър за въздуха в купето и без климатик, нямах никога такъв проблем, сега и при мене е зор в дъждовно време, но като пусна климатика, веднага суши стъклото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest max_3d_3

Аз нямам,климатик.Наскоро ми се случи да ми се запоти предното стъкло,ама като пуснах духалката на символа за предно стъкло и почти веднага,стъклото се изсуши.Незнам обаче дали имам някакъв филтър,6тото колата винаги си я спирам под едно дърво, и ако дълго време не съм ползвал духалките-отвеме на време похапвам листа :) :) :).

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kyryl

Вчера и аз имах съшия проблем но след като си поиграх малко установих че просто трябва да обдухвам с външен въздух а не с този от купето и всичко си е ОК :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust

Вчера и аз имах съшия проблем но след като си поиграх малко установих че просто трябва да обдухвам с външен въздух а не с този от купето и всичко си е ОК :angry:

:D това е първото и основно правило ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ивайло Петков

Благодаря на всички за отговорите.Това с климатика 'на топло' ще го пробвам следващия път.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ивайло Петков

Благодарности на Maina_6th_gen и iXi - днес тяхната информация много ми помогна - при включен климатик няма никакъв проблем с изпотяването на стъклото.Ако изключа климатика за има няма 5 мин (въпреки максималното обдухване с външен вуздух на предното стъкло) почва да се замъглява.Каква е тази мистерия? Някой по-запознат с климатиците може ли да обясни?Все пак не искам да карам на всеки дъжд с климатик.

Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest japan

Благодарности на Maina_6th_gen и iXi - днес тяхната информация много ми помогна - при включен климатик няма никакъв проблем с изпотяването на стъклото.Ако изключа климатика за има няма 5 мин (въпреки максималното обдухване с външен вуздух на предното стъкло) почва да се замъглява.Каква е тази мистерия? Някой по-запознат с климатиците може ли да обясни?Все пак не искам да карам на всеки дъжд с климатик.

При мен е абсолютно същотото - като спра климатика и за 5 мин се запотява отново.Ако някой намери решение ще има :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Soichiro

Здравейте.Карам Accord-5 генерация и имам същия проблем с изпотяването на стъклата.Спасява ме само климатика.Имам и друг проблем:при натискане на спирчките м/у 80 и 60км/h ми бие волана.Сменях спирачни дискове и след 1 месец пак се появи проблема.После ги престъргвах на струг-беше по-добре , но пак за кратко.Имах Concerto-и там имаше същия проблем но при по-малка скорост.Дайте идея какво да правя,че ми писна.Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

на Ботев има един магазин, дето вкарват части 2ра употреба от Япониявземаш си оригинални дискове японски, мериш им дебелината дали не са сдали багажа, но обикновено са доста запазени. даваш ги на стругар ако искаш да им 'пусне стружка' ако имат някакви изкривявания да ги изправи - и после караш години с тяхтези, дето се продават тук, са ментета, изкривяват се за нула време.а стъклата се запотяват ако е мокър филтъра или е запушен дренажа с боклуци, листа, прах

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest NCN

Здравейте.Карам Accord-5 генерация и имам същия проблем с изпотяването на стъклата.Спасява ме само климатика.Имам и друг проблем:при натискане на спирчките м/у 80 и 60км/h ми бие волана.Сменях спирачни дискове и след 1 месец пак се появи проблема.После ги престъргвах на струг-беше по-добре , но пак за кратко.Имах Concerto-и там имаше същия проблем но при по-малка скорост.Дайте идея какво да правя,че ми писна.Благодаря предварително.

Извинявам се, че акам на човека в темата. Ако по-добре е да си отвориш нова тема по бъпроса. ;) Аз бях на 14/185/60 и го нямах този проблем при спиранеот каквато и да е скорост, после минах на 15/195/50 и се появи при рязко спиране от скорост над 100/110. За всеки случай си провери накрайниците на кормилните щанги.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Soichiro

О.К. Обаче съм от Русе и бул.Хр. Ботев в София ми е малко далече.По въпроса с накрайниците-предницата е добре-сменял съм всичко и нямям никакви луфтове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

аз не съм баба Ванга да се досетя, попълни си профила

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest japan

на Ботев има един магазин, дето вкарват части 2ра употреба от Япониявземаш си оригинални дискове японски, мериш им дебелината дали не са сдали багажа, но обикновено са доста запазени. даваш ги на стругар ако искаш да им 'пусне стружка' ако имат някакви изкривявания да ги изправи - и после караш години с тяхтези, дето се продават тук, са ментета, изкривяват се за нула време.а стъклата се запотяват ако е мокър филтъра или е запушен дренажа с боклуци, листа, прах

Филтъра на климатика ли визираш?Дренажа на кое? И каде се намира?Малко са глупави въпросит ама :D много ме дразни това

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Soichiro

Не всички имат филтри на климатика. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest max_3d_3

Още един пътще споделя впечатленията си в тая тема за запотяване на стъклато.Карам английски сивик БЕЗ климатик (ама на пролет ще му турна,че лятото си еб*ло май*ата).Та тия дни тука у варна си поваля тъй както трябва.Поскам си духалката на стъкло, бутона за вентилацията вътре в купето е изключен (демк обдухвам с външен въздух) и нямам проблем със запотяването на стъклото. За секунди се изсушава.Дколкото разбрах нямам никакъв филтър за въздуха в купето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ивайло Петков

Когато имаме климатик с поленов филтър аз си представям (въобразявам) нещата така:- въздуха за предното стъкло някакси минава през този филтър- ако климатика работи вс. е ок- ако не - нормалната вентилация не може да прекара достатъчно въздух през филтъра и в резутат на което на предното стъкло духа съвсем вяло или пък влиза кофти въздух.

Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust

Да добавя нещо :

на сивик 7ма генерация при пускане духане само към предното стъкло климатика се пуска сам !

Май и на AUTO като се сложи така ставаше ,ама не помня вече .... зимата беше отдавна :D

Редактирано от Rust

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ивайло Петков

Да добавя нещо :

на сивик 7ма генерация при пускане духане само към предното стъкло климатика се пуска сам !

Май и на AUTO като се сложи така ставаше ,ама не помня вече .... зимата беше отдавна :D

:D

Това обяснява всичко. Щом фабрично проблемът е 'решен' по този начин явно няма оправяне.

 

Закривам темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust

 

Да добавя нещо :

на сивик 7ма генерация при пускане духане само към предното стъкло климатика се пуска сам !

Май и на AUTO като се сложи така ставаше ,ама не помня вече .... зимата беше отдавна :rolleyes:

:rolleyes:

Това обяснява всичко. Щом фабрично проблемът е 'решен' по този начин явно няма оправяне.

 

Закривам темата.

 

Ами то и иначе става ... но така отнема секунди ! иначе е минутки ...

Най-важното е въздуха да идва отвън... иначе няма да се изсуши никога :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JoroHondata

 

 

Да добавя нещо :

на сивик 7ма генерация при пускане духане само към предното стъкло климатика се пуска сам !

Май и на AUTO като се сложи така ставаше ,ама не помня вече .... зимата беше отдавна ;)

:blush1:

Това обяснява всичко. Щом фабрично проблемът е 'решен' по този начин явно няма оправяне.

 

Закривам темата.

 

Ами то и иначе става ... но така отнема секунди ! иначе е минутки ...

Най-важното е въздуха да идва отвън... иначе няма да се изсуши никога ;)

 

здравейте

когато въздуха минава през климатика, той се изсушава по добре, и за това предното стъкло се изчиства по-бързо отколкото ако в момента на обдухването не е пуснат климатика, а само вентилатора.

Това важи при обдухване както със студен, така и с горещ въздух.

 

Благоодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ивайло Петков
:blush1: Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, коолеги!И аз да се оплача от лошата вентиляция. Преди карах 1-2 рендета и там така хубаво се завихряше въздуха в купето, че рядко пусках климата.Сега в англичанката обаче е жега. А още не се е стоплило времето как може. Проблемите ми всъщност са три:1) Компресора на климата ми е свален - нуждае се от нов съединител (ако някой помогне - черпя);2) Врътката на парното не може да стигне до крайно ляво/синьо (не я насилвам, но явно жилото нещо, нз)3) Вентилацията е пълно зле - карам с перката на 1-2 (къде са отворите по купето да поразчистя?) (филтъра в жабката е чистен скоро)Дано може да се подобри вентилацията, щото иначе трябва лятото да карам с отворен багажник, баси! :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато имаме климатик с поленов филтър аз си представям (въобразявам) нещата така:

 

- въздуха за предното стъкло някакси минава през този филтър

- ако климатика работи вс. е ок

- ако не - нормалната вентилация не може да прекара достатъчно въздух през филтъра и в резутат на което на предното стъкло духа съвсем вяло или пък влиза кофти въздух.

 

А са аз как да разбера моя какъв е (машината от подписа) и да не си въобразявам такива неща..?

 

Щото вяло е точното описание!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...