Jump to content
respawn

Изработка на метална гарнитура за Д16а8

Recommended Posts

Здравейте фенове, хванал съм се на хорото и трябва да го играя и сега е момента да задам този въпрос ,че аз нещо не откривам отговори. Значи колата ще се кара някъде около 1+ бар ,но проблема е ,че ми трябва гарнитура над 1.3 мм ,но греда също не открих такава за А8. Всички марки пройзвеждат 1.2-1.3 , Кометик имат метална на 1.3 ,но 200лв които пак не ми вършат работа ,файда няма. Та идеята е знаете ли някъде в БГ-то да изработват къстъм метални гарнитури ? Поздрави :)п.с. Да не пускам друга тема ,дайте ми идея за силиконови/гумени колена и снадки на Ф-60 а ако няма как да го напрвя? Гледах ,но няма на този стандарт от познатите силиконови колена.

Редактирано от respawn

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Cometic предлагат 1,3мм за D16A9, но доколкото знам по поръчка правят и по-дебели.Другият вариант е да вземеш една метална гарнитура, да я разнитиш, да си изрежеш дебел среден слой на лазер и да я събереш наново.Аз така оригиналната Z6 и смених средния слой с по-дебел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това го мислех като идея ,но еднакви ли са с дупките на масло/вода ?Като цяло има ли разлика в 2те гарнитури и мога ли да взема за З6 метална и да ми изрежат желана подложка ?

Редактирано от respawn

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За двуваловите Д серий попринцип въобще има ли метални гарнитури да се продават някъде (без Кометик), че да се прибегне до смяна на средния слой?

Редактирано от Doomwisher

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това и мен ме интересува ,моя отговор е Апекси 1.4мм ,но 200$ само за гарнитура иначе нещо по-скромно няма... И май май решение няма на тая работа с разреждането :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен клингерит някоя най-скъпа и яко стягане на главата ... друг вариянт май няма

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като турбинирах CRX-a ползвах метална на Кометик.Оказа се голям боклук и пак минахме на клингеритова.Сега колата се кара на около 1 бар налягане и няма ядове ;) По-добре си дай парите за оригинална вместо за кометик-а и разреди с бутала а не с гарнитура

Редактирано от MIYAMOTO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде по авточастите непредлагат ли на Виктор Рейнц,Елринг или нещо такова метална ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...