respawn 26 #1 Публикувано 16 Декември, 2011 (Редактирано) Здравейте фенове, хванал съм се на хорото и трябва да го играя и сега е момента да задам този въпрос ,че аз нещо не откривам отговори. Значи колата ще се кара някъде около 1+ бар ,но проблема е ,че ми трябва гарнитура над 1.3 мм ,но греда също не открих такава за А8. Всички марки пройзвеждат 1.2-1.3 , Кометик имат метална на 1.3 ,но 200лв които пак не ми вършат работа ,файда няма. Та идеята е знаете ли някъде в БГ-то да изработват къстъм метални гарнитури ? Поздрави п.с. Да не пускам друга тема ,дайте ми идея за силиконови/гумени колена и снадки на Ф-60 а ако няма как да го напрвя? Гледах ,но няма на този стандарт от познатите силиконови колена. Редактирано 16 Декември, 2011 от respawn Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #2 Отговорено 16 Декември, 2011 Cometic предлагат 1,3мм за D16A9, но доколкото знам по поръчка правят и по-дебели.Другият вариант е да вземеш една метална гарнитура, да я разнитиш, да си изрежеш дебел среден слой на лазер и да я събереш наново.Аз така оригиналната Z6 и смених средния слой с по-дебел. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #3 Отговорено 16 Декември, 2011 (Редактирано) Това го мислех като идея ,но еднакви ли са с дупките на масло/вода ?Като цяло има ли разлика в 2те гарнитури и мога ли да взема за З6 метална и да ми изрежат желана подложка ? Редактирано 16 Декември, 2011 от respawn Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Doomwisher 164 #4 Отговорено 16 Декември, 2011 (Редактирано) За двуваловите Д серий попринцип въобще има ли метални гарнитури да се продават някъде (без Кометик), че да се прибегне до смяна на средния слой? Редактирано 16 Декември, 2011 от Doomwisher Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #5 Отговорено 16 Декември, 2011 Точно това и мен ме интересува ,моя отговор е Апекси 1.4мм ,но 200$ само за гарнитура иначе нещо по-скромно няма... И май май решение няма на тая работа с разреждането Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #6 Отговорено 17 Декември, 2011 Освен клингерит някоя най-скъпа и яко стягане на главата ... друг вариянт май няма Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #7 Отговорено 17 Декември, 2011 (Редактирано) Аз като турбинирах CRX-a ползвах метална на Кометик.Оказа се голям боклук и пак минахме на клингеритова.Сега колата се кара на около 1 бар налягане и няма ядове По-добре си дай парите за оригинална вместо за кометик-а и разреди с бутала а не с гарнитура Редактирано 17 Декември, 2011 от MIYAMOTO Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #8 Отговорено 17 Декември, 2011 Някъде по авточастите непредлагат ли на Виктор Рейнц,Елринг или нещо такова метална ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове