Jump to content
Guest max_3d_3

Д14А2 МА8-на първа не държи?!

Recommended Posts

Guest max_3d_3

Здравейте. Днеска си закара колата да ми оправиат задната броня,щото една "шофьорка" оспя даме потеряса.Както и да е де отивам да си я взема от сервиза,а тя беше паркирана по едно леко надолнище и майстора ми вика оставил съм я на ръчна, щото 1-та ти не държи. И наистина влизам в колата отпускам ръчната,колата е на 1-ва и леко отпуска(тъгва на преде).Какъв може да е проблема ?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest atanasbe

зависи къв е бил наклона ако е много голям е нормално щото малко кубици малка компресия а за малката компресия като тръгнеш от клапъни до сигменти ,бутало :confused:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bullet

Провери си компресията на четирите цилиндъра, възможно е да има износване, поради което компресията в цилиндрите пада и коляновия вал превърта по-лесно. Дано да не е това :)Всъщност можещ да направиш още един тест - пускаш се по някое надолнище /е не с много голям наклон/ , докарваш я до към 90км/ч. слагаш четвърта и си махаш крака от газта. Ако колата поддържа скоростта на долу или съвсем леко увеличава, всичко е ОК, ако обаче се развинти и слезеш долу на 120 не е добре.

Редактирано от bullet

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest max_3d_3

Провери си компресията на четирите цилиндъра, възможно е да има износване, поради което компресията в цилиндрите пада и коляновия вал превърта по-лесно. Дано да не е това :)Всъщност можещ да направиш още един тест - пускаш се по някое надолнище /е не с много голям наклон/ , докарваш я до към 90км/ч. слагаш четвърта и си махаш крака от газта. Ако колата поддържа скоростта на долу или съвсем леко увеличава, всичко е ОК, ако обаче се развинти и слезеш долу на 120 не е добре.

Ще пробвам благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust

абе с 90 , по-скоро тряба да си на 5та !на 4та с 90 не е нормално без гас .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bullet

абе с 90 , по-скоро тряба да си на 5та !на 4та с 90 не е нормално без гас .

Бива! :angry: Макар, че е малко малко моторчето, но пък ако държи на пета значи е супер

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest r2d2

Бих казал премери си компресията!!! - Най - сигурно.Тия неща с наклона ги остави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JD_CRX

... малко кубици малка компресия ...

:D;):D;):):):) Браво,гений!Сам ли стигна до този извод,има ли формула за изчисление на компресията.... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest atanasbe

нямах предвид че са свързани чисто и просто изброявах ти кат си по умен обясни QUOTE(atanasbe @ Aug 28 2006, 07:44 PM) ... малко кубици малка компресия ... Браво,гений!Сам ли стигна до този извод,има ли формула за изчисление на компресията....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest r2d2

Силата зависи от налягането в цилиндъра, площа на буталото и предавателното число на трансмисията. (е има и хода заради рамото на коляновия вал но започваме да издребняваме)Кубиците имат само връзка до такава степен ,че обикновинно при големи кубици и площа на бут. е по голяма.

Редактирано от r2d2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest p0nka7a

Ако компресията е намаляла max_3d_3 трябва да си е усетил колатаА(динамиката изчезва) , а и ако няма компресия би трябвало и маслото да закача.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest atanasbe

Силата зависи от налягането в цилиндъра, площа на буталото и предавателното число на трансмисията. (е има и хода заради рамото на коляновия вал но започваме да издребняваме)Кубиците имат само връзка до такава степен ,че обикновинно при големи кубици и площа на бут. е по голяма.

:):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JD_CRX

Явно не правите разлика между компресия и степен на сгъстяване.КОМПРЕСИЯ - това е силата (измерва се в различни единици Нм,кг/см3 и др.) с която буталото притиска сместа в горивната камера.Зависи от това,до колко добре са напаснати клапаните,здрава ли е гарнитурата на главата и от състоянието на сегментите (най-често 2 компресионни и един маслен сегмент) и буталото.СТЕПЕН НА СГЪСТЯВАНВЕ - тази величина се дава заводско и тя характеризира до какво положение буталото навлиза в горивната камера и сгъстява сместа.Тази степен зависи единствено от това,с какво пълнене (на въздух) работи двигателя - атмосферно или принудително (турбо). :lol: Сори за :cool: А относно проблема с 1-ва скорост не мога нищо да кажа!Но освен в компресията може да го потърсиш и в съединителя.Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest r2d2

Щом казва6 че степента на сгъстяване зависи от това дали е атм. или турбиран :cool: Не ми се обяснява за степен на сгъстяване но ако настоява6 .....А за компресия сравняваме кубатурите а не степента на износване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest r2d2

степента на сгъстяване зависи единствено от обема на горивната камера и целия обем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest max_3d_3

Днеска,пробвах по тоя начин (с 90 на 5-та по надолнище) и кола не качи нито километър.После я спрях пак по едно надолнище на 1-ва и не мръдна.Казаха ми от един сервиз че по принцип било нормално, някойу път да стане така.Мерси за изчерпателната информация, която дадохте.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...