Jump to content
Guest mile_uk

състезание

Recommended Posts

Guest mile_uk

Колеги днес се пуснах с един ПАСАТ-5 2.5тди с чип тунинг 160к.с. 4х4 аз съм с сивик-5 д12б2 90 к.сзастанахме той ми бе6е на задницата ,все пак съм бая по маломощен от него .да ми даде малко преднина пак е и 4х4 излита като ритнат ;) И какво стана мислите до 90 км че улицата беше много къса и трябваше да се спира изравни се само с мен ,а аз си мислях че ще ме смачка направо ,после той каза че не може да повярва и че бегачката се представила много добре ,а той е 2003г с какви ли не блокажи и щуротии ,е нагоре ще ем размаже все пак в.момент му е към 400 н.м :huh: D15B2 бях объркал моторетката ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Тези с дизеларките като почнат да си мислят, че си слагат чипове.....а и като почнат да си слагат по 30-40 коня отгоре или някой ги е заблудил, че толкова са подобрили мотора? Само в БГ ли са такива рибки хората не мога да разбера. Всичките чипове дето съм видял по дизелите са като историята с един голф и кутийката с чипа и накрая един резистор за 10 ст. и разбира се 40 коня отгоре ;);););):huh: Освен, че пуши повече от чипа, друга файда нема. За това не може да догони 90 коня Хонда ;) Пробвай се с друг 160 коня автомобил, нещата ще са по-различни ;)

Редактирано от Demon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mile_uk

Не си прав демон тези пичове който си слагат чипове повечето може и да са така но специялно този мъж го познавам слага лаптопа до колата и започва да мери да следи графики ,налягане направо е изперкал тотално замервана е колата преди това и сега ,пък няма как да не усетиш разлика ако има такав а,а той казва че има с 1 сек. е по добро ускорението му от преди сега е 9 сек 0-100км Преди малко говорих случайно с едим пич с мерцеде S-клас с чип 3.2 дизел кум 170 к.с. сега е към 230 к.с преди няколко дена е махнал чипа който струва кум 1.500$ защото ще продават колата и каза че сега направо е като умряла сравнение с преди така че мисля един истински чип наистина си дава голямо значение ,не говоря за някой ментак разбира се /.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

чиповете при съвременните турбо-дизели дават доста по-добри резултати от чиповете за атмосферки.при 9сек 0-100 всичко е било съвсем реално. Ти на 2-ра към края си там някъде и той те е изравнил ( тоест стопил е 1кола) Така че всичко си е нормално.Мани ги бе... те си мислят 4е като имат 3 пъти повече въртящ момент и ще те бият..... а на ускорение дизела така издиша 4е повечето атмосферки го издухват. По-рядката смяна на предавки и по-равномерния въртящ момент си казват думата. А и тези хора забравят че карат кола която почти 2 пъти по-тежка. Вярно, има 2 пъти повече сцепление заради 4х4-то, но кел файда.....на доускорение, всеки турбо дизел размазва малолитражните атмосферки защото там вече 400НМ си казват думата, но на старт от място, дизела така или иначе си седи след този пиков въртящ момент, така че незнам какво се хвалят толкоз.Best Motoring International не случайно постоянно споменават TWR ( Torque to Weight Ratio) и PWR ( Power to Weight Ratio) това са вече отношения които говорят за ускорение и доускорение.Ма бил 2003 с най-новите технологи.... бе живи и здрави, то концепцията му е сбъркана... опа, не е сбъркана, просто е друга, и от там и не могат да се мерят с леки, малолитражни, атмосферни коли.п.с. замислете се върху нещо супер тъпо... малко хора сменят предавки бързо... а на дизела ограничителя му е на малко над 5000 и има къси скорости. ОК, ускорява добре, ма сменя чест... а смяната на предавки си е чиста загуба на време... особено ако сменяш предавка за 0.7 - 1сек :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o

.......казва че има с 1 сек. е по добро ускорението му от преди сега е 9 сек 0-100км..........

Колега ако твоята колица е сток ти ускоряваш за около 10с. а пича е засякъл 9с.

до 100 или ти не си сток или той нещо те будалка.

 

А ле тоя двигател е доста умрял щом от 2.5 изваждат само 150кс и 10с до 100

има го същия 2.5 но не Syncro и е 180кс, при В6 го няма щот е смотан те там от

една обикновена 2.0 вадят 170 е*ати смотания 2.5 + това за турбо дизелите

при чип тунинга няма как да е вдигнал само 10кс защото стандартно дават

от 20 до 40% при това си е реално, само 10кс това да не ти е атмосферка ;)

Редактирано от slus4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

...п.с. замислете се върху нещо супер тъпо... малко хора сменят предавки бързо... а на дизела ограничителя му е на малко над 5000 и има къси скорости. ОК, ускорява добре, ма сменя чест... а смяната на предавки си е чиста загуба на време... особено ако сменяш предавка за 0.7 - 1сек ;)

ако сложиш двете коли една до друга резултата ще е такъв :имат еднакъв брой предавки , и развиват подобни скорости => сменят скоростите приблизително по едно и също време , губят едно и също време за смяна на скоростите ...даже не съм убеден дали на дизела червената зона или тази на масивен спад на мощността ,не се пада при по-висока скорост отколкото ,тази на малолитражната атмосферка ... гледах един двигател на Ауди/фв/шкода... който имаше графика на въртящият момент след 2000об/мин права линия ! ей това ако не е мечта ,не знам ...това е плавен равномерен ръст на мощността която толкова много искаме...така пасатора тежи с половината повече ,значи му трябва с половината по мощен двигател за да е равен ...другото е късмет ,майсторлък и дано да е на късо разстояние ;) защото на 1 км те отвява като спрял ако не го хване шубе...писал бях някъде за едно фолфо 740 2.4ТД което тежи 2тона и прави 0-100 за 13 ...то и аз не съм от най-мощните малолитражни ,но на цариградско на излизане от софия до 140 му държах даже по едно време бях на 50 метра напред , но после !!! няма такъв ластик !!! ... на 190 шурея ми се отказа ... а и още нещо, ако някой не вярва да дойде да види ,че той сега я продава колата ,как 17 годишен ТДИ си удря стрелката на оборотомера в нулата ,но отдолу ...мисля че прави 8000 оборота та исках да кажа да не подценявате дизелите ;) и редукторите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mile_uk

Колега слузчо ;) ,ние не сме се състезавали до 100 км чети правилно ;) на мен прекъсвача ми се вкл.на около 90-95 км аз 3-та не съм вкл. състезавахме се горе долу мисля до към 80км ,а той беше вече на трета и свършваше улицата трябваше да се спира ;) до към тази скорост той вече започваше да излиза пред мен с около 50 см ,като се има предвид че ми даде една кола преднина беше ми застанал на задницата ,и като се има предвид че той ускорява за около 9сек а хондата за 9.7 направо си бе6е супер добре ,май той не можа да тръгне както трябва вече над 100 км ще ми направи такав ластик че ще ми се завие свят заради големия вуртящ момент който при него е към 370 Н.М с чипа при 1500 /об но до 100км хондата е много пъргава понеже е лека и се развърта до големи об.сръвнение с дизела ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o

Колега слузчо :D ,ние не сме се състезавали до 100 км чети правилно :D на мен прекъсвача ми се вкл.на около 90-95 км аз 3-та не съм вкл. състезавахме се горе долу мисля до към 80км ,а той беше вече на трета и свършваше улицата трябваше да се спира :D

до към тази скорост той вече започваше да излиза пред мен с около 50 см ,като се има предвид че ми даде една кола преднина беше ми застанал на задницата ,и като се има предвид че той ускорява за около 9сек а хондата за 9.7 направо си бе6е супер добре ,май той не можа да тръгне както трябва вече над 100 км ще ми направи такав ластик че ще ми се завие свят заради големия вуртящ момент който при него е към 370 Н.М с чипа при 1500 /об но до 100км хондата е много пъргава понеже е лека и се развърта до големи об.сръвнение с дизела

;)

Абе нали ХОНДА пак е победила и на ония му се щяло да си завира 160коня и 370NM

от зад това е истината :D !!! :D:D:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mastorpetko

до към тази скорост той вече започваше да излиза пред мен с около 50 см ,като се има предвид че ми даде една кола преднина

Абе нали ХОНДА пак е победила

!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o

 

до към тази скорост той вече започваше да излиза пред мен с около 50 см ,като се има предвид че ми даде една кола преднина

Абе нали ХОНДА пак е победила

:D

 

Ами да победил е защото:

 

ХОНДАТА 93г. и е 90кс и 115НМ

ПАСАТА 2001г. и е 160кс и 370НМ

 

Апропо гледам че караш ГОЛф

(малко сведения за неуките)

 

Honda / Civic V / 1.6 16VTi (91-95)

Объем двигателя 1595 см3

Мощность 160 л.с

При оборотах 7600

Крутящий момент150/7000 н*м

Расположение цилиндров Рядный

Время разгона (0-100 км/ч) 7.8 c

Расход топлива Смешанный цикл 7.6

 

Volkswagen / Golf III (1HX) / 2.8 VR6 (92-97)

Объем двигателя 2792 см3 :D

Мощность 174 л.с :D

При оборотах 5800 !!!

Крутящий момент 235/4200 н*м :D

Расположение цилиндров V-образный :D

Время разгона (0-100 км/ч) 7.8 c :D

Расход топлива Смешанный цикл 9.6 :D

Редактирано от slus4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest svetlio

Та защо бил победил??? И от къде се видя, че е победил??? Взехте вече да си фантазирате....А това сравнение на VTi и VR6 за к'во ни е? Някой го поиска ли?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

ЕЙ секатата си е секта и това си е :confused:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mastorpetko

ЕЙ секатата си е секта и това си е :lol:

:confused::thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest paRADOx

Абе то това че сме облъчени на тема Хонда, няма смисъл да го оспорваме!Но пък и никой не може да отрече, че колите ни вървят много......прекалено много!!!:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mastorpetko

Абе то това че сме облъчени на тема Хонда, няма смисъл да го оспорваме!Но пък и никой не може да отрече, че колите ни вървят много......прекалено много!!!:angry:

Вървят ;) никой не спори ;) Само че леко се дразня от многото състезатели с 1.5 90к.с. "много вървящи хонди" ;)То е ясно, че една 90кс хонда е по-бърза от почти всички 90 кс. коли, заради най-малкото килограмите, но и моторите им са много добри, но да седнеш да се дърпаш с кола 160 или повече коне и после да пишеш "почти го победих" не е коректно :D То и трабант и варбург ще накажат много автомобили в дизциплината 0-30 км/ч :D ама какво от това? Дали стават по-харесвани и обичани автомобили от това?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest paRADOx

Вървят :angry: никой не спори ;) Само че леко се дразня от многото състезатели с 1.5 90к.с. "много вървящи хонди" ;)То е ясно, че една 90кс хонда е по-бърза от почти всички 90 кс. коли, заради най-малкото килограмите, но и моторите им са много добри, но да седнеш да се дърпаш с кола 160 или повече коне и после да пишеш "почти го победих" не е коректно :D То и трабант и варбург ще накажат много автомобили в дизциплината 0-30 км/ч :D ама какво от това? Дали стават по-харесвани и обичани автомобили от това?

Аз пък карам точно такава Хонда:1.5 90к.с. "много вървяща", и се дразня че по пътищата искат да се дърпат с мен такива хора, с кубатура на колите си НАД 1800куб.см.....Защо някой с 1.5 или 1.6 не иска да се пробва, а??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o

Аз пък карам точно такава Хонда:1.5 90к.с. "много вървяща", и се дразня че по пътищата искат да се дърпат с мен такива хора, с кубатура на колите си НАД 1800куб.см.....Защо някой с 1.5 или 1.6 не иска да се пробва, а??

И аз напоследък имам такива наблюдения, само като ме видят с Хонделата и се почва

едно ръмжене на двигателя по светофарите а пък камоли некой да изпреваря на магистралта

почва една гонка на живот и смърт, обмислям да си лепна една лепенка отзад на която да пише:

"Сори че туко що те изпреварих, иначе съм 90кс и карам на газ!!!" :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mastorpetko

Защо някой с 1.5 или 1.6 не иска да се пробва, а??

Защото като се правят някакви сравнения между автомобили кой колко върви и т.н. е хубаво да се гледа отношението мощност/маса и въртящ момент/масаИначе вие се оплаквате, че като изпреварите някой и народа полудява, ама да видите хеле пък аз ако изпреваря някой с голф2 (не е пернишки номера обаче за съжаление, иначе има бонус коне :angry:) какво се казва полудяване ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o

 

Защо някой с 1.5 или 1.6 не иска да се пробва, а??

Защото като се правят някакви сравнения между автомобили кой колко върви и т.н. е хубаво да се гледа отношението мощност/маса и въртящ момент/маса

Иначе вие се оплаквате, че като изпреварите някой и народа полудява, ама да видите хеле пък аз ако изпреваря някой с голф2 (не е пернишки номера обаче за съжаление, иначе има бонус коне :D) какво се казва полудяване :D

 

ДаВе дай да сравняваме и колко гори и каква кубатура е ;)

........... алей те ако имат еднакво:

"...между автомобили кой колко върви и т.н. е хубаво да се гледа отношението

мощност/маса и въртящ момент/маса..."

то за какво състезание говорим тогава нали ще са еднакви,

ти май не видя графиката дет ти постнах май а, имах предвид че ако Хонда

направят 2.8 двигател то той ще е мноо по-добър от тая помия на Фалве-то

между другото този двигател е пратен отдавна в историята както и единствения

що годе добър но със супер дефектна турбина Г-60 и по-малкия му събрат Г-40

само погледни колко сте зле от двигател 1.8 с турбина вадите 160 а при VTi от

атмосферен двигател с 1.6 кубатура вадим 160 и харчи и върви по-добре от Г-60-то .

 

Аве пич, к'во ми сравняваш "Москвич"-а със "Самара"-ата лале мале,

при нас и най-слабия двигател ше те прескача :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest svetlio

имах предвид че ако Хонда направят 2.8 двигател то той ще е мноо по-добър от тая помия на Фалве-то

Аве пич, к'во ми сравняваш "Москвич"-а със "Самара"-ата лале мале,при нас и най-слабия двигател ше те прескача :angry:

Еее, нее... Няма такава тема... Спирам да чета за седмица поне, да видим дали ще спрем да се излагаме така. Що за глупости са това?! Тцтц... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net
:angry: няма да се научим да спорим културно и това си е.....п.с. slus4o, дай малко по спокойно, моля те, повечето ти мнения са бунтарски и кавгаджийски... е нужно ли е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...