Jump to content
Guest Ивайло Петков

От D14a7 (75 к.с.) към D14a8 (90 к.с.)

Recommended Posts

Guest Ивайло Петков

По рано имаше теми и интересни линкове за това как се повишава мощността на D14A3 само със смяната на едно уплътнение струващо 3 EUR. Дори имаме доволен съфорумец.Естествено темата живо ме заинтересува (и аз съм със 75 к.с. и ми се иска да съм с 90).И то без да намаляван надеждността на автомобила - тя ми е по-важна от мощността.Оказва се обаче че описаният начин не става при мен - аз съм с MB2, D14A7 - производството му е 97-00 и е 75 к.с., 16V, 'пълна' инжекция (дано не съм объркал терминологията).Знае ли някой каква е разликата в D14A8, който е 90 к.с.?

Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest purkinie

И на мен ще ми е интересно да разбера нещо повече,ще ми бъде от полза!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o

По рано имаше теми и интересни линкове за това как се повишава мощността на D14A3 само със смяната на едно уплътнение струващо 3 EUR. Естествено темата живо ме заинтересува (и аз съм със 75 к.с. и ми се иска да съм с 90).

Егати и късметлиите с една гумичка 15-се коня отгоре ах как ви завиждам

а пък ние за да вдигнем 15 коня тряя да ръснем хилядарка най-малко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...