Jump to content
Guest atanasbe

въпрос към тези дето разбират

Recommended Posts

Guest atanasbe

време е маи за малко промени в моя двигател и тъй като няма много потинциал в D13b2,ако сменя коланов вал с бутала и глава от D15d2, блока да остане стария ще стане ли нещо :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

ми не... по няколко причини...Блока ти е мааалко по нисък от на Д15, буталата са ти по-хубави от на д15ако измислиш от някъде размери на биелни и основни лагери ще ти стане ясно дали можеш да сложиш колянов вал от 1.5... аз просто незнам да ли за взаимозаменяеми. А и да сложиш такъв вал, буталата ще почнат да излизат извън ризите и може да ударят глават.... всъщност или ще я ударят, или ще постигнеш много интересна степен на сгъстяване :D потърси малко технически данни по въпроса, може да излезе интересна работа. Но на твое място тия дивотии бих ги правил на 2-ри двигател, не на този който ти е в колата сега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest r2d2

Не виждам от каде 6те ги вземе6 тези 8,5мм пове4е за ход, дори и да намери6 пидходящи биели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BOGIE

принципно главата е същата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest r2d2

принципно главата е същата

може да се смени главата. Но колянов вал изкренно се съмнявам.Блока си е по-къс. Все пак от коляновия вал зависи хода.На д15 може ли да се сложи колянов вал и биели от Д16. То ако е така тя автомати4но 6те стане 1600Въпреки че разликата м/у д16 и д15 е близо два пъти по-малка от колкото Д15 и д13

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest atanasbe

значи проблема е в блока тоест той е по къс и от там невъзможнастта друг въпрос дали ще стане двигател от D15 и глава от D13и нещо друго каква мошност би изкарал този двигател

Редактирано от atanasbe

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest r2d2

Най вероятно ДА но трябва все пак да се проверят вси4ки отвори и да се сравни големината на камерите. Мисля 4е за вси4ки Дта (едновалки) гарнитурите за глава са еднакви по дупки.Но ми е интересно колко зъба ремък ще трябва да се сложи.Има ли смисъл на д15 да се слага д13 глава?Незнам колко кубика е камерата на д13 но ако е по-малко трябва да внимава6 със степента на сгъстяване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest atanasbe

ми не... по няколко причини...Блока ти е мааалко по нисък от на Д15, буталата са ти по-хубави от на д15ако измислиш от някъде размери на биелни и основни лагери ще ти стане ясно дали можеш да сложиш колянов вал от 1.5... аз просто незнам да ли за взаимозаменяеми. А и да сложиш такъв вал, буталата ще почнат да излизат извън ризите и може да ударят глават.... всъщност или ще я ударят, или ще постигнеш много интересна степен на сгъстяване ;) потърси малко технически данни по въпроса, може да излезе интересна работа. Но на твое място тия дивотии бих ги правил на 2-ри двигател, не на този който ти е в колата сега.

в къв смисъл буталата са по хубави на D13

Най вероятно ДА но трябва все пак да се проверят вси4ки отвори и да се сравни големината на камерите. Мисля 4е за вси4ки Дта (едновалки) гарнитурите за глава са еднакви по дупки.Но ми е интересно колко зъба ремък ще трябва да се сложи.Има ли смисъл на д15 да се слага д13 глава?Незнам колко кубика е камерата на д13 но ако е по-малко трябва да внимава6 със степента на сгъстяване.

ако трябва да слагам двигател D15 моят е без бензинова помпа тоес тя е механична и е заципена на колянавия вал а да прекарвам траби през цялото купе :huh: , за ангренажния ремък аз съм останал с такова впечатление че са еднаквии един малко странен въпрос ако сменя само глава от D15 Редактирано от atanasbe

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest svetoslavned

Пич не се занимавай с глупости...ако ти се кара по мощна Хонда продай тази и си купи друга ,ако пък си решил на всяка цена да правиш експерименти то иди при някой като Омбре за съвет :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest r2d2

единственото което евентуално може6 да постигне6 с глава от д15 е по-висока степен на сгъстяване.това може6 да го постигне6 с шлайфане на твоята глава или бутала с по-високо чело.Но не смятам 4е трябва да надви6ава6 11:1 ако колата я поазва6 всекидневно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Пич не се занимавай с глупости...ако ти се кара по мощна Хонда продай тази и си купи друга ,ако пък си решил на всяка цена да правиш експерименти то иди при някой като Омбре за съвет ;)

Много компетентно мнение , няма що ;) що ли и Даркоси се занимава на два пъти с глупости да си купува 1.3 кубикови сивици и после да им слага 1.6 двигател :huh: Атанасе , ако гониш големи резулгати от тунинг на двигателя ти смяна на половината двигател + потопена помпа в резервоара ти са задължителни или пък си купуваш още един двигател 1.3 и го изпиляш сериозно + всичките промени около самия двигател ;) Също така се замисли за двойни карбуратори от друг модел двигател на хонда или спортни такива с правене на фланци и т.н. , за двойни карбуратори от прелюд се посъветвай с Жоро-бул , той кара сивика си така , с карбуратори можеш да постигнеш по-големи резултати от пълна инжекция ;) Каквото и да решиш , успех в начинанието ти , може би най-лесния вариянт е да си купиш д15-ка , бензинова помпа и после почваш да вървиш по пътя на Демон-а , Емо или моя ,р2д2 също е направил много неща със д15-ката си ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest atanasbe

благодаря на всчки за изказаните мнения. за сега разпитвам да видя с какво може да се сблъскам евентоално ;) ако някои е правил някъкви подобни промени с двигателя нека да пише

Пич не се занимавай с глупости...ако ти се кара по мощна Хонда продай тази и си купи друга ,ако пък си решил на всяка цена да правиш експерименти то иди при някой като Омбре за съвет :huh:

Много компетентно мнение , няма що ;) що ли и Даркоси се занимава на два пъти с глупости да си купува 1.3 кубикови сивици и после да им слага 1.6 двигател ;) Атанасе , ако гониш големи резулгати от тунинг на двигателя ти смяна на половината двигател + потопена помпа в резервоара ти са задължителни или пък си купуваш още един двигател 1.3 и го изпиляш сериозно + всичките промени около самия двигател ;) Също така се замисли за двойни карбуратори от друг модел двигател на хонда или спортни такива с правене на фланци и т.н. , за двойни карбуратори от прелюд се посъветвай с Жоро-бул , той кара сивика си така , с карбуратори можеш да постигнеш по-големи резултати от пълна инжекция ;) Каквото и да решиш , успех в начинанието ти , може би най-лесния вариянт е да си купиш д15-ка , бензинова помпа и после почваш да вървиш по пътя на Демон-а , Емо или моя ,р2д2 също е направил много неща със д15-ката си ;)
тино не може да изкараш от d13 много аз търся вариянти за повишаване на кубатурата а от там и всички последствия ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cls

Ако не се лъжа хондата на d15b2 e с D15 блок,но с глава от D13 и няма никакъв проблем.

Не съм сигурен дали беше той,но хондата беше русенска.

Правено е по други причини(не за мощност),но мисля,че пак си е 90 коня т.е. става на практика D15B3 двигател ;) .

Моя съвет е(както те насочи Тино) да сложиш двойни карбуратори,но от Д14А2 или А3 не съм сигурен.

Освен това може да си увеличиш степента на сгъстяване и си готов.

Жоро_бул беше казал,че дори само с двойните карбуратори на д13б2 си вече около деветдесетте коня.

Освен това има комплект Вебер заместител на оригиналния карбуратор(казваш чао на всички вакумни тръбички и т.н.),но това е ако ти се разделя с 1500 долара :huh: мисля,че беше.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Добре, Боги ви го каза: Главите на Д13, д14, д15, д16 (едновалките и без втек) са еднакви. Значи и горивните камери са еднакви. Д13 е със степен на сгъстяване 9.6.... такава и ще си остане с д15 глава, но ще трябва резервоар и бензинова помпа... както и инсталация за ЕЦУ-то и ЕЦУ от д15.Блок д15 с д13б2 глава не е лоша идея. Отворите ще съвпаднат, ремъка ще е като за д13.Буталата на 1.3 на мен ми харесват заради изпъкналостта им. на д15 бутаклата са плоски.Вал от д16 не може да се сложи на д15/д16 не заради височината на блоковете, а заради размера на лагеритеЗа двойни карбуратори нищо незнам, но изказването че карбуратора е по-добър от инжекциона ми е много странно. Сигурно защото аз не разбирам от карбуратори, но според мен няма такова нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cls

...За двойни карбуратори нищо незнам, но изказването че карбуратора е по-добър от инжекциона ми е много странно. Сигурно защото аз не разбирам от карбуратори, но според мен няма такова нещо.

1net,не знам кой е казал,че карбуратора е по-добър,просто с двойните карбуратори е много по-лесно при Д13.Вземаш колекторите от Д14 заедно с всичко(карбуратори,филтри) и си подменяш твоя колектор.Мисля,Жоро_бул ми беше казал,че става номера(отдавна беше не съм сигурен).Естествено трябва да си поиграе човек да приспособи жилото за двата карба и т.н. но не е нещо сложно.В крайна сметка ще стане много интересно блок Д15,глава Д13(или Д14) и двойните карбове на Д14-ката.Мисля,че въпросният хибрид ще има много добра динамика :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

...За двойни карбуратори нищо незнам, но изказването че карбуратора е по-добър от инжекциона ми е много странно. Сигурно защото аз не разбирам от карбуратори, но според мен няма такова нещо.

1net,не знам кой е казал,че карбуратора е по-добър,просто с двойните карбуратори е много по-лесно при Д13.Вземаш колекторите от Д14 заедно с всичко(карбуратори,филтри) и си подменяш твоя колектор.Мисля,Жоро_бул ми беше казал,че става номера(отдавна беше не съм сигурен).Естествено трябва да си поиграе човек да приспособи жилото за двата карба и т.н. но не е нещо сложно.В крайна сметка ще стане много интересно блок Д15,глава Д13(или Д14) и двойните карбове на Д14-ката.Мисля,че въпросният хибрид ще има много добра динамика :huh:
Наистина Емо не се занимава с карбове, но аз го изпробвах на мойта и резултата е доволен. На всички D мотори най-лесно е да монтираш 2 карба и да постигнеш добри резултати, особенно с Д13. Всички които бяха на Калояново го видяха - Д15 хеч я бих с повече от 0,5 сек. на газ, а Д15 седан с колектори и ЕЦУ от Д16З2 ме би с по малко от 0,5 сек и аз пак на газ, така че прави сметка ако бях на бензин - какъв щеше да е разултата.Според ман 2 карба са най - евтения вариан за вдигане на 10/15 коня при Д13 а всеки момент ще я подкарам на бензин и ще пиша за времето, което съм напревил на Калояново с Д16З2 с 2 карба ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vex

Тъй като и аз съм с D13, и това с двойния карбуратор ми хареса като идея... кажете къде може да се направи, за какви пари и най вече това как се отразява на разхода? :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

Тъй като и аз съм с D13, и това с двойния карбуратор ми хареса като идея... кажете къде може да се направи, за какви пари и най вече това как се отразява на разхода? ;)

намираш си сивик с Д14А1 и развиваш 6-те гайки на смикателните колектори и всичко това което тръгне с колекторите- ти трябва ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest r2d2

Камерите на главите не са еднакви.д15б7 и д16а6 -38 кубикад16з6 - 34,6 кубикад16y8 - 32,8d15z1 - 25,3zc - 43,8не ми се виждат еднакви ;) Но е хубаво 4е може да се играе малко с гарнитурата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest roadracer

Я дайте по обстойно инфо по тоя въпрос/D13b2 с карбове от D14a1/....че ми се върти нещо подобно в кухата глава ! ;) Евентуално какво става с 10-ките вакуми ...като се сложи още един карб...и трябва ли цялата глава от Д14 или е достатъно само всмукателите + карбовете !! Думайте момци ! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest krasimir_01

И аз с удоволствие бих се разделил с тези вакумчета стига да е възможно някой ако го е правил нека сподели стъпка по стъпка та и ний нещо да можем да сглобим :confused:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...