Jump to content
Guest kamenski

D13b2

Recommended Posts

Guest kamenski

здравеите най после и аз се здобих с дълго чакания сивик но ми се струва че нещо не варви като хората :balloon: когато му дам газ малко се замисля вече на по високи обороти трагва добре ама на ниски сякаш се дави или нещо такова някои да сподели дали е имал такав проблем и ако да как може да го опраявя :bounce: благодаря ви предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest AMD

И мойта беше така :) смених свещите и сега е по добре

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest element

И при мен е същия проблем-като подам газ рязко се "замисля" и трябва да отпусна леко педала или пък да го натискам плавно и постепенно за да набира нормално.Незнам....казаха ми че е от катализатора....знам ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Проблем принципно можеш да имаш някъде ( свещи , кабели , филтър и т.н. ) смени всичко както си му е реда и ако продължава ( което ме съмнява ) пак се обади , Но искам друго да кажа , че все пак това е 1.3 двигател , а не 1.8 или 2.0 които да поемат лесно пълно натискане до дупка на газта !!! просто не се мислени като се отвори клапата/те да налапа колкото може бензин и да излети :) да не говорим , че пълните инжекции на 1.3/1.4 двигателите имат обратна клапа , която като подадеш рязко газ и двигателя не смогва да изгори пълноценно всеки един грам бензин го връща и след това поема наново ( от където има и по-голяма икономия ;) ) не знам дали д13-ките имат такава клапа , но ако я имат бъди сигурен , че е от нея ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Isi

При мен се оправи след смяна на свещите... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest krasimir_01

Аз имам същия проблем ходих при Омбре за диагностика и ми каза че е от запушен карборатор ама на мен изкарва и чернилка от аспуха което май е от богата смес . От кабели и свещи ако е няма да се замисля а ще пали по-трудно и ще отработва трудно все едно работи на 3 цилиндъра. За да не даваш излишни пари за кабели и свещи започваш да вадиш кабелите един по един. Палиш колата и почваш от първи цилиндър вадиш кабела слушаш за промяна в работата връщаш го на място след това 2-ри и т.н. Ако има проблем няма да се промени работата на двигателя при махането на кабела на съответния цилиндър. За свещите при студен незапален двигател отвиваш свещите с луфтомер проверяваш разстоянието на електрода май беше около 1.25мм ама виж в книжката. Свеща откъм електрода не трябва да е нито черна с нагар нито бяла все едно е хванала варовик а леко оксидирана ако не е такава значи не е работила добре и сменяш всички свещи не само едната.надявам се да съм бил полезен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Isi

Аз моита я водих при един чичко ако си в сф и те интересува ще потарся тел. та той прави само карборатори и си е направил някаква машинка с която провериава дали е пално изгарянето. Може да помогне...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest _Daniel

Аз моита я водих при един чичко ако си в сф и те интересува ще потарся тел. та той прави само карборатори и си е направил някаква машинка с която провериава дали е пално изгарянето. Може да помогне...

Да и мен ме итересува, защото и аз имам подобен проблем с моята Д13Б2. А при теб помогна ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Isi

Аз моита я водих при един чичко ако си в сф и те интересува ще потарся тел. та той прави само карборатори и си е направил някаква машинка с която провериава дали е пално изгарянето. Може да помогне...

 

Да и мен ме итересува, защото и аз имам подобен проблем с моята Д13Б2. А при теб помогна ли?

 

На мен всичко ми беше наред, но мисля че може да помогне. Ще потърся после телефона и ще ти го дам че е в колата...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest element

Ta значи,Тино,с теб ще се съглася,понеже моята е 1.4 i и няма начин да е от карбуратора :D:D ,а свещите и кабелите са перфектни-така,че остава да е само заради клапата........откъдето идва и обяснението за "чудовищната" икономичност. Благодаря!

Редактирано от element

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest AMD

Когато свалих мойте свещи беше много малко заминал електрода и разтоянието също беше малко големичко, сега с новите не глъхне и дърпа нормално :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest KICK

хайде сега някой да каже какви свещи да си сложа :D имам предвид каква марка чух че NJK (незнам дали се пише така) били най добрите :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Zenko

NGK(BKR6E-11) 1,1mm

Редактирано от Zenko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest policaja

ако след всички тези мнения и препоръки няма резултат отиваш на делко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Isi

Съгласна съм за свещите, но и да са оригиналните NGK. В бултрако са по 13 лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest _Daniel

Съгласна съм за свещите, но и да са оригиналните NGK. В бултрако са по 13 лв.

В един магазин за японски авточасти (мисля, че квартала се води Дианабад), ми предлагат 4 бр. сещи за 30лв и кабели за 80лв. Добре ли е ? Да знаете добър магазин за авточасти близо до студентски град ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kamenski

благодаря много на всички за отговорите първо ще пробвам да сменя горивния филтър и ако няма подобрение карам нататак :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Isi

Телефона на чичкото, който се занимава с карборатори е 0888 371 672 - Миленков. Надявам се да ви свърши работа. Свещи NGK има на Козлодуй в началото до Мария Луиза, но не сам сигурна дали са хубави - там бяха по 7 лв. Според всички които аз питах било важно свещите да са оригинални.

Редактирано от Isi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest _Daniel

Телефона на чичкото, който се занимава с карборатори е 0888 371 672 - Миленков. Надявам се да ви свърши работа. Свещи NGK има на Козлодуй в началото до Мария Луиза, но не сам сигурна дали са хубави - там бяха по 7 лв. Според всички които аз питах било важно свещите да са оригинални.

Мерси за телефона, ще звънна когато намеря време. А сещи denso, много по зле ли са от NGK ? В магазина ми казаха, че няма кой знае каква разлика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest AMD

Колеги помагайте - отново същия проблем !Сменях свещи но се оправи за кратко :hondarulez: . Интересно е ,че го прави само когато е студена .Подавам газ и тя забожда нос . Възможно ли е да е от неправилно зацепен агренажен ремък ? Извинявайте,че вадя стара тема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cls

Колеги помагайте - отново същия проблем !Сменях свещи но се оправи за кратко :D . Интересно е ,че го прави само когато е студена .Подавам газ и тя забожда нос . Възможно ли е да е от неправилно зацепен агренажен ремък ? Извинявайте,че вадя стара тема

Къде я търсиш когато е студена?Двигателя ти не е достигнал работния си режим откъм температура съответно постижения откъм ускорението не очаквай.Когато е студена работи на смукач т.е. с богата смес и ти като смачкаш педала църкаш още и така става-в първия момент колата "забива" нос докато преглътне :D Когато е студена само я галиш полека и гледаш да си под 3000 оборота.За мен ти нямаш проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest roadracer

Присъединявам се към Войводата ! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest AMD

Колеги помагайте - отново същия проблем !Сменях свещи но се оправи за кратко :D . Интересно е ,че го прави само когато е студена .Подавам газ и тя забожда нос . Възможно ли е да е от неправилно зацепен агренажен ремък ? Извинявайте,че вадя стара тема

Къде я търсиш когато е студена?Двигателя ти не е достигнал работния си режим откъм температура съответно постижения откъм ускорението не очаквай.Когато е студена работи на смукач т.е. с богата смес и ти като смачкаш педала църкаш още и така става-в първия момент колата "забива" нос докато преглътне :D Когато е студена само я галиш полека и гледаш да си под 3000 оборота.За мен ти нямаш проблем.
:P;) Подавам газ нормално, не я сърдя защото е студена но тя пак забожда нос .Ако смачкам педала ;) и 3000 оборота тръгва но избягвам такива експерименти при студен двигател ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...