Guest kamenski #1 Публикувано 21 Август, 2006 здравеите най после и аз се здобих с дълго чакания сивик но ми се струва че нещо не варви като хората когато му дам газ малко се замисля вече на по високи обороти трагва добре ама на ниски сякаш се дави или нещо такова някои да сподели дали е имал такав проблем и ако да как може да го опраявя благодаря ви предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest AMD #2 Отговорено 22 Август, 2006 И мойта беше така смених свещите и сега е по добре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest element #3 Отговорено 22 Август, 2006 И при мен е същия проблем-като подам газ рязко се "замисля" и трябва да отпусна леко педала или пък да го натискам плавно и постепенно за да набира нормално.Незнам....казаха ми че е от катализатора....знам ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Tino #4 Отговорено 23 Август, 2006 Проблем принципно можеш да имаш някъде ( свещи , кабели , филтър и т.н. ) смени всичко както си му е реда и ако продължава ( което ме съмнява ) пак се обади , Но искам друго да кажа , че все пак това е 1.3 двигател , а не 1.8 или 2.0 които да поемат лесно пълно натискане до дупка на газта просто не се мислени като се отвори клапата/те да налапа колкото може бензин и да излети да не говорим , че пълните инжекции на 1.3/1.4 двигателите имат обратна клапа , която като подадеш рязко газ и двигателя не смогва да изгори пълноценно всеки един грам бензин го връща и след това поема наново ( от където има и по-голяма икономия ) не знам дали д13-ките имат такава клапа , но ако я имат бъди сигурен , че е от нея Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Isi #5 Отговорено 23 Август, 2006 При мен се оправи след смяна на свещите... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest krasimir_01 #6 Отговорено 23 Август, 2006 Аз имам същия проблем ходих при Омбре за диагностика и ми каза че е от запушен карборатор ама на мен изкарва и чернилка от аспуха което май е от богата смес . От кабели и свещи ако е няма да се замисля а ще пали по-трудно и ще отработва трудно все едно работи на 3 цилиндъра. За да не даваш излишни пари за кабели и свещи започваш да вадиш кабелите един по един. Палиш колата и почваш от първи цилиндър вадиш кабела слушаш за промяна в работата връщаш го на място след това 2-ри и т.н. Ако има проблем няма да се промени работата на двигателя при махането на кабела на съответния цилиндър. За свещите при студен незапален двигател отвиваш свещите с луфтомер проверяваш разстоянието на електрода май беше около 1.25мм ама виж в книжката. Свеща откъм електрода не трябва да е нито черна с нагар нито бяла все едно е хванала варовик а леко оксидирана ако не е такава значи не е работила добре и сменяш всички свещи не само едната.надявам се да съм бил полезен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Isi #7 Отговорено 23 Август, 2006 Аз моита я водих при един чичко ако си в сф и те интересува ще потарся тел. та той прави само карборатори и си е направил някаква машинка с която провериава дали е пално изгарянето. Може да помогне... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest _Daniel #8 Отговорено 23 Август, 2006 Аз моита я водих при един чичко ако си в сф и те интересува ще потарся тел. та той прави само карборатори и си е направил някаква машинка с която провериава дали е пално изгарянето. Може да помогне...Да и мен ме итересува, защото и аз имам подобен проблем с моята Д13Б2. А при теб помогна ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Isi #9 Отговорено 23 Август, 2006 Аз моита я водих при един чичко ако си в сф и те интересува ще потарся тел. та той прави само карборатори и си е направил някаква машинка с която провериава дали е пално изгарянето. Може да помогне... Да и мен ме итересува, защото и аз имам подобен проблем с моята Д13Б2. А при теб помогна ли? На мен всичко ми беше наред, но мисля че може да помогне. Ще потърся после телефона и ще ти го дам че е в колата... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest element #10 Отговорено 23 Август, 2006 (Редактирано) Ta значи,Тино,с теб ще се съглася,понеже моята е 1.4 i и няма начин да е от карбуратора ,а свещите и кабелите са перфектни-така,че остава да е само заради клапата........откъдето идва и обяснението за "чудовищната" икономичност. Благодаря! Редактирано 23 Август, 2006 от element Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest AMD #11 Отговорено 23 Август, 2006 Когато свалих мойте свещи беше много малко заминал електрода и разтоянието също беше малко големичко, сега с новите не глъхне и дърпа нормално Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest KICK #12 Отговорено 23 Август, 2006 хайде сега някой да каже какви свещи да си сложа имам предвид каква марка чух че NJK (незнам дали се пише така) били най добрите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Zenko #13 Отговорено 23 Август, 2006 (Редактирано) NGK(BKR6E-11) 1,1mm Редактирано 23 Август, 2006 от Zenko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest AMD #14 Отговорено 23 Август, 2006 NGK(BKR6E-11) 1,1mm Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest policaja #15 Отговорено 23 Август, 2006 ако след всички тези мнения и препоръки няма резултат отиваш на делко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Isi #16 Отговорено 24 Август, 2006 Съгласна съм за свещите, но и да са оригиналните NGK. В бултрако са по 13 лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest _Daniel #17 Отговорено 24 Август, 2006 Съгласна съм за свещите, но и да са оригиналните NGK. В бултрако са по 13 лв.В един магазин за японски авточасти (мисля, че квартала се води Дианабад), ми предлагат 4 бр. сещи за 30лв и кабели за 80лв. Добре ли е ? Да знаете добър магазин за авточасти близо до студентски град ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest kamenski #18 Отговорено 24 Август, 2006 благодаря много на всички за отговорите първо ще пробвам да сменя горивния филтър и ако няма подобрение карам нататак Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Isi #19 Отговорено 25 Август, 2006 (Редактирано) Телефона на чичкото, който се занимава с карборатори е 0888 371 672 - Миленков. Надявам се да ви свърши работа. Свещи NGK има на Козлодуй в началото до Мария Луиза, но не сам сигурна дали са хубави - там бяха по 7 лв. Според всички които аз питах било важно свещите да са оригинални. Редактирано 25 Август, 2006 от Isi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest _Daniel #20 Отговорено 28 Август, 2006 Телефона на чичкото, който се занимава с карборатори е 0888 371 672 - Миленков. Надявам се да ви свърши работа. Свещи NGK има на Козлодуй в началото до Мария Луиза, но не сам сигурна дали са хубави - там бяха по 7 лв. Според всички които аз питах било важно свещите да са оригинални.Мерси за телефона, ще звънна когато намеря време. А сещи denso, много по зле ли са от NGK ? В магазина ми казаха, че няма кой знае каква разлика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest AMD #21 Отговорено 11 Октомври, 2006 Колеги помагайте - отново същия проблем !Сменях свещи но се оправи за кратко . Интересно е ,че го прави само когато е студена .Подавам газ и тя забожда нос . Възможно ли е да е от неправилно зацепен агренажен ремък ? Извинявайте,че вадя стара тема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest cls #22 Отговорено 11 Октомври, 2006 Колеги помагайте - отново същия проблем !Сменях свещи но се оправи за кратко . Интересно е ,че го прави само когато е студена .Подавам газ и тя забожда нос . Възможно ли е да е от неправилно зацепен агренажен ремък ? Извинявайте,че вадя стара темаКъде я търсиш когато е студена?Двигателя ти не е достигнал работния си режим откъм температура съответно постижения откъм ускорението не очаквай.Когато е студена работи на смукач т.е. с богата смес и ти като смачкаш педала църкаш още и така става-в първия момент колата "забива" нос докато преглътне Когато е студена само я галиш полека и гледаш да си под 3000 оборота.За мен ти нямаш проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest roadracer #23 Отговорено 11 Октомври, 2006 Присъединявам се към Войводата ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest AMD #24 Отговорено 12 Октомври, 2006 Колеги помагайте - отново същия проблем !Сменях свещи но се оправи за кратко . Интересно е ,че го прави само когато е студена .Подавам газ и тя забожда нос . Възможно ли е да е от неправилно зацепен агренажен ремък ? Извинявайте,че вадя стара темаКъде я търсиш когато е студена?Двигателя ти не е достигнал работния си режим откъм температура съответно постижения откъм ускорението не очаквай.Когато е студена работи на смукач т.е. с богата смес и ти като смачкаш педала църкаш още и така става-в първия момент колата "забива" нос докато преглътне Когато е студена само я галиш полека и гледаш да си под 3000 оборота.За мен ти нямаш проблем. Подавам газ нормално, не я сърдя защото е студена но тя пак забожда нос .Ако смачкам педала и 3000 оборота тръгва но избягвам такива експерименти при студен двигател Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове