Jump to content
Guest Stef

Първа победа в Канада ?

Recommended Posts

Guest Stef

Публикувано изображение

Най-мощен, най-лек и най-икономичен...и трите суперлатива всички от нас ги свързват само с едно име... :dry::blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Най-мощен, най-лек и най-икономичен...и трите суперлатива всички от нас ги свързват само с едно име...

Дано да е така, наистина!Но Joeff Willys, Jameson Button, аеродинамика и той - яко БАР придърпва от BMW-Williams. Така че надеждите ми са високи.Но да не ви отчайвам - най-мощният двигател от 2 години насам е на .... TOYOTA! За съжаление издишат в доста други отношения. Например двигателя на тойота е доста по-тежък от този на Хонда (както и в серийните двигатели), аеродинамиката им куца

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stef

Jameson Button

Ех тоя Бътън - явно обича да си попийва ирландско уиски Jameson :dry:

Но да не ви отчайвам - най-мощният двигател от 2 години насам е на .... TOYOTA! За съжаление издишат в доста други отношения. Например двигателя на тойота е доста по-тежък от този на Хонда (както и в серийните двигатели), аеродинамиката им куца

да допълня - и висок център на тежестта според коментарите по RTV...нещо което е от съществено значение за стабилността в завои... :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Най-мощен, най-лек и най-икономичен...и трите суперлатива всички от нас ги свързват само с едно име...

Пичове да не ви отчайвам, но тази статия е ИЗМИСЛЕНА - фалшива, базирана на догадки на автора на статията. Няма нищо вярно в нея!Вярна е идеята, че Хонда наистина има доста прогрес със двигателя, доста по-лек и по-мощен, по-гъвкав от миналогодишният им двигател. Нямам нищо на против и да е най-мощният и най-лекият.Но загледайте се в цифрите.Първо - Ферари и Заубер имат ЕДИН И СЪЩ двигател, Ferrari 052, преименуван на Petronas, за да не правят (анти)реклама на ферари. Директно от фабриката на ферари, от камионите на ферари, преди състезанието се свалят двигателите и влизат в шасито на Заубер (което е дооооста същото като на ферари)После - Ягуар, Джордан и Минарди разполагат с ЕДИН И СЪЩ двигател, Ford-Cosworth CR6Така че Ферари и Заубер, както и Ягуар, Джордан и Минарди, имат ИДЕНТИЧНА мощност на двигателя.Разликите в резултатите на пистата, идват от шаси, аеродинамика, гуми, пилоти, отбор. Но двигателите са СЪЩИТЕ, и мощността им е СЪЩАТА. Така е по договор между отборите - ако има разлика, първо шефовете на отборите ще изпищят.И най-вече, мощността на двигателите се пази в доста дълбока тайна. Както и всякакви детайли по автомобила. А тез тука ми говорят за мощност, точна до 1 конска сила.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stef

Само че пропускаш детайла че Sauber получават миналогодишния мотор на Ферари ако не греша ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Само че пропускаш детайла че Sauber получават миналогодишния мотор на Ферари ако не греша ?

Миналата година беше така (получаваха мотор на 1 година)Сега са със СЪЩИЯ.Питър Заубер доста скъпо си е продал задника!Сега неофициално Заубер са тест отбора на Ферари - двигателя същият, шасито почти същото, гумите същите. Единствено аеродинамиката им куца, и пилотите не са това, което бяха по времето на Райконен/Хайфийлд, когато със 1 година по-старо ферари спечелиха по една победа!Даже подочух някъде, че новата спецификация на двигателя на Ферари ще дебютира първо при Заубер - Ферари няма защо да рискуват.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Най-мощен, най-лек и най-икономичен...и трите суперлатива всички от нас ги свързват само с едно име...

Пичове да не ви отчайвам, но тази статия е ИЗМИСЛЕНА - фалшива, базирана на догадки на автора на статията. Няма нищо вярно в нея!Вярна е идеята, че Хонда наистина има доста прогрес със двигателя, доста по-лек и по-мощен, по-гъвкав от миналогодишният им двигател. Нямам нищо на против и да е най-мощният и най-лекият.Но загледайте се в цифрите.Първо - Ферари и Заубер имат ЕДИН И СЪЩ двигател, Ferrari 052, преименуван на Petronas, за да не правят (анти)реклама на ферари. Директно от фабриката на ферари, от камионите на ферари, преди състезанието се свалят двигателите и влизат в шасито на Заубер (което е дооооста същото като на ферари)После - Ягуар, Джордан и Минарди разполагат с ЕДИН И СЪЩ двигател, Ford-Cosworth CR6Така че Ферари и Заубер, както и Ягуар, Джордан и Минарди, имат ИДЕНТИЧНА мощност на двигателя.Разликите в резултатите на пистата, идват от шаси, аеродинамика, гуми, пилоти, отбор. Но двигателите са СЪЩИТЕ, и мощността им е СЪЩАТА. Така е по договор между отборите - ако има разлика, първо шефовете на отборите ще изпищят.И най-вече, мощността на двигателите се пази в доста дълбока тайна. Както и всякакви детайли по автомобила. А тез тука ми говорят за мощност, точна до 1 конска сила.
Много грешиш ама карай.Двигателите на Ферари и Заубер са еднакви като механика, но електрониката и другата окомплектовка по мотора е различна. Както и настройките към пилота и т.н.Относно Форд, Ягулар и компания на теория двигателите не трява да са им еднакви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Двигателите на Ферари и Заубер са еднакви като механика, но електрониката и другата окомплектовка по мотора е различна. Както и настройките към пилота и т.н.

Engine Management System: Magnetti Marelli digitalFuel System: Magnetti Marelli digital electronic injectionIgnition System: Magnetti Marelli static electronic ignition
същото е и за Ферари и за Заубер.

Относно Форд, Ягулар и компания на теория двигателите не трява да са им еднакви.

Защо така? Все са Ford-Cosworth V10

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest petrakiev

Още миналата година се говореше че двигателя на Ферари е над 900 к.с. сега могат да кажат колко е много малко хора и този измисленяк със статията не е между тях.Според мен може и над 950 к.с. да е. Предните няколко пъти нали се сещате кой беше първи, много трудно Бътън и компания ще се преборят с Ферари и М.Ш. вече ми писна да обяснявам защо - не е само до мотора момчета ми електрониката, аеродинамиката, ми пилота и т.н. Евала за мотора, ма не е само тои - липсава шампионски екип в отбора - това е. Ако исакат някои приатели от форума да ми се сърдят ама това са нещата в прав текст. :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stef

Никой няма да ти се сърди пич :blink: Forza Ferrari !!!:dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Двигателите на Ферари и Заубер са еднакви като механика, но електрониката и другата окомплектовка по мотора е различна. Както и настройките към пилота и т.н.

Engine Management System: Magnetti Marelli digitalFuel System: Magnetti Marelli digital electronic injectionIgnition System: Magnetti Marelli static electronic ignition
същото е и за Ферари и за Заубер.
Се едно да ми кажеш че Хонда имат само един модел автомобили. Хонда и тва е! Да де ама не. Така и с тия системи дето си ги изредил!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest RACING

За тези, които се интересуват това са резултатите след официалната тренировка... За съжаление Sato се е завъртял на последния завой и е загубил прекалено много време. Стискайте палци за Button утре! :thumbs1:

 

1 Ralf Schumacher (GER) Williams 1:12.275

2 Jenson Button (GBR) BAR 1:12.341 +0:00.066

3 Jarno Trulli (ITA) Renault 1:13.023 +0:00.748

4 Juan Pablo Montoya (COL) Williams 1:13.072 +0:00.797

5 Fernando Alonso (ESP) Renault 1:13.308 +0:01.033

6 Michael Schumacher (GER) Ferrari 1:13.355 +0:01.080

7 Rubens Barrichello (BRA) Ferrari 1:13.562 +0:01.287

8 Kimi Räikkönen (FIN) McLaren 1:13.595 +0:01.320

9 David Coulthard (GBR) McLaren 1:13.681 +0:01.406

10 Christian Klien (AUT) Jaguar 1:14.532 +0:02.257

11 Giancarlo Fisichella (ITA) Sauber 1:14.674 +0:02.399

12 Cristiano Da Matta (BRA) Toyota 1:14.851 +0:02.576

13 Olivier Panis (FRA) Toyota 1:14.891 +0:02.616

14 Mark Webber (AUS) Jaguar 1:15.148 +0:02.873

15 Nick Heidfeld (GER) Jordan 1:15.321 +0:03.046

16 Timo Glock (GER) Jordan 1:16.323 +0:04.048

17 Takuma Sato (JPN) BAR 1:17.004 +0:04.729

18 Zsolt Baumgartner (HUN) Minardi 1:17.064 +0:04.789

19 Gianmaria Bruni (ITA) Minardi out

20 Felipe Massa (BRA) Sauber out

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mugen

една секунда пред Ferrari ипак съм разочарован :beer: (от къде се взе тоя Ралф) :thumbs1: не беше честно :drunk: но има и състезание.......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stef

Пореден подиум за Бътън след дисквалификацията на БМВ и Тойота :drunk: Сато пак направи шоуто :beer: Хубавото е че се доближаваме до Рено :thumbs1: в класирането по отбори

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mugen
Отговорено (Редактирано)

да,добре, че е Сато да прави по някоя каскадаот на време :beer: Идеален заместник е на Вилньов,ще стане голям пилот от тоя човек :drunk::thumbs1:

Редактирано от mugen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Се едно да ми кажеш че Хонда имат само един модел автомобили. Хонда и тва е! Да де ама не. Така и с тия системи дето си ги изредил!

Добре де, кажи каква е разликата тогава, не я пази само за себе си!Иначе стана поредното тъпо състезания, Ферари пак доминираха, пак използваха подмолни средства да отнемат и малкото на БМВ-Уилямс. Поне Макларъните завършиха, и то не гордо-гордо един до друг 10 и 11, и 2мата в точките.БАР за пореден път доказа, че прогреса им не е чудо за 3 дни, продължават и то успешно с развитието на колата, хванали са правият път, и дано не забият по някоя крива пътека.Единствено Сато продължава да губи точки за отбора! Вече имам чувството, че кара друга кола, че са му сложили двигател от Бътън втора употреба!А ако Вилньов догодина се завърне в Уилямс, ще се отрека публично от БМВ. Въпреки че това ще им е най-малкото наказание, виждам как догодина ще се борят да са между Ягуар и Минарди

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Хора ей сега гледах новините по анал едно и казаха че отбора на Уилиамс са дисквалифицирани,защото спирачките не им били в критерия на каквито трябва и от там Шумахер първи,Баричело втори и БЪТАН ТРЕТИИИ :P:P:P;) Яко,тая година се очертава много добра според мене,Уилиямс вече са бая назад от Бар и при пилотите и при консктрукторите ;);):D;) Рено,вие сте следващите :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gkb

Ами се повече и повече се твърди, че Сато кара друга Хонда - експериментален мотор на Хонда!От там идват и дефектитеТ.е хонда има 2 двигателя (и ги развива по 2 програми) - един стабилен които се слага в болида на Бътан- един нов - с много експериментални части мотор който се тества от СатоС това се обесняват много неща!оказа се че Хонда така си правили отдаван (с 2 та мотора) и в МОТО ГП :rolleyes:Но все пак само хората от хонда го знаят това дали е така или не :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Ей на това му се вика действително КАМИКАДЗЕ ,да си правиш експерименти по време на сезона е простоооо диващина и половина...тц тц тц никога не съм предполагал че ще направят такова нещо,ама нищо ШАПКА ИМ СВАЛЯМ :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stef

Хора ей сега гледах новините по анал едно и казаха че отбора на Уилиамс са дисквалифицирани,защото спирачките не им били в критерия на каквито трябва и от там Шумахер първи,Баричело втори и БЪТАН ТРЕТИИИ    Яко,тая година се очертава много добра според мене,Уилиямс вече са бая назад от Бар и при пилотите и при консктрукторите    Рено,вие сте следващите 

да вземем да четем предишните мнения ли :P:P:D:rolleyes: Колкото до това за двата различни мотора ще е много приятно ако е истина !Така всички обвинения към Сато че скапвал мотора ще отпаднат ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest petrakiev

Като говорим за експерименти - може би двете Ферарита трябва да стартират от 10 - 15 място че да има някаква интрига, а що се отнася до БМВ те сами са си виновно като колата им не е по правилника, що не наказват ферари или хонда - щото си спазват правилата хората. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...