Jump to content
Nick3

Prelude H22a5

Recommended Posts

Значи от няколко месеца се се чудя какъв прелуд да си зема.Задължително ще е 5-ген но гледам СИЧКО Е АВТОМАТ и вече се зъмислам дали да не си зема автомат и да му сложа едни скорости... А или да си зема ф20а4 ХЕЛП...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11320089034231657&f1=details Редактирано от Tino
Предходно мнение не �е цитира !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А може ли малко ИНФО за самия мотор ? :cool::rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и това творение от обявата някога е било автомат :lol:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и направо незнам маи най на края ще си зема Ф20а4 и да се свър6ва...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам H22 в 5-та генерация и ми е тромав. Незнам как си представяш F20...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина :blink: Гледах колко обяви и фабрично с ръчка и лав волан няма ;(...

Редактирано от Tino
Предходно мнение не �е цитира !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ф20а4 с риск да изумя всички е................Прекрасен мотор!!!!!Когато забогатея,и запълнят дупките по пътищата в умрялата ни страна-бъдете сигорни че ще си взема Н22........,и аз искам като отворя капака на колата да виждам надпис ВТЕК, то е ясно.Поздрави,хонда фенове!!!!;)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо незнам а някой може ли да ми каже как е карането с ДЕСЕН волан ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само ако ни кажеш какво имаш за продаване :lol:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време имаше една обява за зверски тунингована 4 генерация. Този вампир от линка не му отстъпва. Мислих си , че само мангалите нямат чувство за мярка , но съм се излъгал.

Редактирано от Tino
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
спортна изпускателна система SPOON Sport- ето това ми трябва от вампира..... :lol: :lol: :lol: Редактирано от Staykov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та неръзбрах карането с десен волан как е ?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Качваш се и пробваш. За мен е НИКАК. С десен геврек става джипка в балкана , където няма други участници. И на мен ми е гадно , че най-истинските екземпляри са десняци , но човек не може да избира родината си.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи и десен волан отпада др вариант е да му се сложи РЪЧКА на автоматика но сигорно ще е скъпичко....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

този вампир и творение!!!!!!!! никога не е бил автомат,и на кои какво не му изнася господа хондаджии,,,,и много ги разбирате нямало Н22 рагачка с ляв волан

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има но май в БГ са доста рядки за жалост...:(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също си търсех такава ама в крайна сметка ми изпадна доста изгодно 2.0i на малко км. и взех него.Успех с търсенето!

Редактирано от Tino
Предходно мнение не �е цитира !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А може ли малко ИНФО за самия мотор ? :cool::rolleyes:

Аз притежавам Х22А5 и съм много доволен! В моя случй, намиране на части няма, само в Хонда сервиз или поръчка от Щатите и попринцип са по скъпи. Мотора до колкото мога да се сетя е с два ангренажни ремака и две ролки...Според зависи каква намериш, моята е с 6 шарнира от пред и не мога да се сетя но 6 или 4 от зад.Разход при нормално каране - в града ми е 10 а извън 8...Друго ако те интересува - питай :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да те попитам по светофарите как е.И дали варви за да си заслужава парите

Редактирано от Tino
Пич как не �е научи да не цитираш предходно мнение !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста интересно! Мисля да следя темата с интерес. :lol: :lol: :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога ди ти отговоря точно на въпросите понеже аз по различен начин оценявам дадена кола. Че върви, върви но дали на теб ще ти хареса е друг въпрос...

Редактирано от Tino
Мулти цитати - изб�гвах това !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз притежавам Х22А5 и съм много доволен! В моя случй, намиране на части няма, само в Хонда сервиз или поръчка от Щатите и попринцип са по скъпи. Мотора до колкото мога да се сетя е с два ангренажни ремака и две ролки...Според зависи каква намериш, моята е с 6 шарнира от пред и не мога да се сетя но 6 или 4 от зад.Разход при нормално каране - в града ми е 10 а извън 8...Друго ако те интересува - питай :cool:

Колега,не знам как оценяваш колите ама явно не познаваш своята собствена.Не го казвам като заяждане,но не подвеждай хората с грешни мнения.Колата ти има по два шарнира на колело.Не знам за какви 6 или 4 броя говориш.Ако беше Ауди щях да се съглася,но Хондата не е така.Има си по 2 шарнира на колело.Проблем донякъде на 5-та генерация е че долните шарнири вървят с шенкелите,но пък чак наскоро чух колега да има нужда да ги сменя.Както и да е,другата малка подробност е за ремъците на двигателя.Всички Н22А без значение какво следва или дали следва нещо след това като номер са с по два ремъка,защото единия върти балансиращите ти валове.Третата подробност е подвеждането за цените......няма по-евтини части от тези в САЩ,говоря точно за оригинални Хонда части.Ако 40$ ти се виждат скъпо за оригинални накладки или 70лв за оригинален агнренажен ремък-карай фолксваген.Проблемът на ангренажния ремък е че го правят почти само оригинален,т.е. в БГ няма какво да вземеш или ако намериш нещо ще е бесно менте май....Gates не го правят със сигурност.Ролките и другите неща са си пари,но те при всички двигатели са така. Редактирано от Tino

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Балгодаря за коментара :)Не че и аз искам да се заяждам, но с доста от нещата които казваш не съм съгласен и мога да ти докажа, че съм прав без никакъв проблем, като ще почна със шарнирите:На предните колелета имам точно по 4 шарнирни връзки на колело, като 1 е на горния носач, 2 на долния носач който не върви заедно със шенкела, 3-ти на стабилизиращата щанга която е захваната за носача с шарнир и четвъртия ми е на предните външни накрайници. Общо 8 шарнира от пред. От зад съм със 6 шарнирни връзки, като четирите са на горните и долните носачи където пак долните шарнири не вървят с шенкелите а другите 2 са на регулируемите щанги - общо 6.До преди известно време знаех че горните шарнири вървят със се носачите но един път бях при Сашо (Омбре) който май каза че и това не е истина, но не мога да се сетя какво беше положението - може и да се лъжа...Погледни следния линк и ще ми видиш окачването което има разлика от други 5та генерация с H22A мотор:http://japancars.ru/cat/honda/index.php?hmodtyp=19982&npl=17S3001&nplgrp=4За ремаците съм съгласен, но аз не съм твърдял нищо друго от това което ти казваш просто уточнявах на кратко някой от детайлите при Х22А моторите.За цените просто исках да кажа на "Nick3" че поддръжката на такава кола е по скъпа, примерно от някой Accord или Civic като D15Z6 дето притежавах преди. Давам пример - на D15-ката ми, смямата на ангренажен ремък и ролка ми струваше 120лв а на H22-та ми е около 600лв... Иначе частите от САЩ определено не са скъпи, при това положение оригинални но аз тогава бях на зор да го сменя ангренажния ремък тъй като предишния собственик преди да купя колата е ходил да прави този ремонт и майсторчето си е оставил рачичките като е опънал ангренажния ремък като струна и пак отидох при Омбре който ми сложи Гейтс!Надявам се да си ме разбрал пък и момчето което се интересуваше сега определено знае повече за тези Х22-ки :honda:

Редактирано от Tino
�е цитирай предходно мнение !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

този вампир и творение!!!!!!!! никога не е бил автомат,и на кои какво не му изнася господа хондаджии,,,,и много ги разбирате нямало Н22 рагачка с ляв волан

 

 

То че прелюд х22 с ръчна кутия с ляв волан че има ок, ама защо уредите на таблото са му от автоматик щом твърдиш че никога не е бил автомат.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Koлега,мерси за разяснението и макар да съм сгрешил донякъде в предното си писане,намирам пропуски в уточнението ти.Не бях попадал на такава кола,наистина отпред е с по 3 шарнира,при това долните са сменяеми.Но недей да броиш биелетките за шарнири,щото са различни неща.Да,връзките са шарнирни,но едното е биелетка,а другото е шарнир.Образно казано.Същото важи и за кормилните накрайници,щото те са кормилни накрайници и всички коли ги имат:)Отзад обаче шарнирите ти ги дават да вървят заедно с шенкела.Не споря че не може да има фирми за неоригинални части(заместители), които предлагат шарнири ставащи за там.Същото важи и за горните носачи.Относно ремъците....моят Акорд е F22B5 и пак е с два ремъка.Единствената особеност на Н22А е че имат хидравличен обтегач освен ролките,който струва доста.Но и за това си има лек.Може да се кара без балансиращи валове и с обтяжна ролка от Н23А но това е друга тема.Просто тогава цената пада драстично.Не знам само Омбре откъде ти намери Gates ремък за мотора,това е интересно щото работех в Ауто+ и търсих за моята навсякъде че и на мен ми трябваше бързо и не намерих.Иначе не мога да не се съглася с теб,че поддръжката на Прелюд-а,точно този Прелюд, няма нищо общо със средно обзаведения Сивик.Но и като коли нямат много общо,та човек си плаща за удоволствието общо взето. Редактирано от Tino
Изб�гвай да цитираш пълното �ъдържание на мнени�!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си сменях лично ремъка(ите) на моя( 4 г) и в обтегача нищо хидравлично не ми се стори да има. Обтегачът е подобен на мотоциклетен на ангренажната верига . С плоска отверка се свива пружината и с помоща на една набързо измайсторена П - образна скоба монтирах обтегача в свито положение. Иначе няма как да бръкнеш отверката отдолу и да го свиеш , когато го хванеш с двата болта към корпуса. Прав ли съм ? Или съм седнал? :D Сега остава и обтегачите да са различни на 4 и 5 г.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Съгласен съм теб, че биалетките и кормилните накрайници не е редно да ги броя по този начин. :) Принципно в първия ми пост бях написал че предницата ми е с общо 6 шарнира (2 долни, 2 горни и на стабилизиращите щанги дето и те се захващат за шенкелите), а от зад просто не бях сигурен затова написах 4 или 6 общо, но дефакто са на страна по един горен и долен. Сега даже като се поразгледах малко в този линк дето бях постнал, нещо не е както трябва щото там с моя VIN номер не ми излиза че имам регулиращи щанги от зад а на мойта имам такива. Примерно ако избера Prelude 2.2VTI s 4WS - там вече има, а мойта няма 4WS. Ще погледна отдолу пак да видя какво става...То това с тия шарнири е много странна работа тъй като ако гледаме от руския сайт определено човек би си казал, че задните долни шарнири вървят заедно със шенкела, а от друга страна в Хонда сервиз ми ги дават отделно да си ги купя. Даже в момента съм си поръчал от Щатите точно въпросните шарнири. :cool: Иначе за този хидравличния обтегач, Омбре ми казваше че имало варянт да трябва да го сменят, щото не винаги могло да се лекува, но така и пак не мога да се сетя за какво ставаше на въпрос, нещо беше че е капсуловано...Да, удоволствието си струва даже с това мога да кажа че определено си заслужават цената тези коли, просто човек трябва да знае какво иска! :hondarulez: Редактирано от Tino
Изб�гвай да цитираш пълното �ъдържание на мнението!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросния хидравличен/автоматичен обтегач е кораво копеле,но има случаи в които се предава и колата удря клапани.И никой не знае кога ще се предаде,това му е гадното на него.Иначе както казах,има вариант да се мине на ръчен обтегач и да се избегне тази променлива,но си е занимавка.А и има хора , които обичат всичко да им е оригинално,макар че тази промяна е с оригинални части от Н23А.Eто тук има тема как се прави и какво е нужно.Аз съм го направил,защото колата я карам на писта и трябва да мога да разчитам че нищо няма да се предаде просто ей така без предупреждение.Отделно съм махнал балансиращите валове и ремъка им,но в началото карах просто без ремък,а от началото на тази година карам със запушени маслени магистрали към тях-т.е. читаво изолирани балансиращи валове.AUTO to Manual belt tensioner

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам сега в линка дето съм дал.Предпоследната снимка е на една планка,която държи семеринга на единия балансиращ вал да не изпада.Доста се спори тук в една друга тема по темата,а ето я и самата планка черно на бяло за теб които отричаха съществуването й и нуждата й

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...