Jump to content
Guest Demon

D15b2 Тунинг

Recommended Posts

Guest Demon

Зравейте колеги,

най-накрая успях да сложа и главата на автомобила си. Но не глава от D16Z6, а оригиналната на D15B2, разликата е само сгастяването от 9.2 (сток) на 10.2 и лека промяна на горивните камери. След това направа на чип за съответната глава с нужната смес и запалване. Това както всеки, който ме познава се сеща вече, че не е минало без безцената помощ на 1net, а аз за което много му благодаря :D

Та резултата си пролича на Божурище, защото като правихме чипа на диното на ProSpeed, то не отчете подобрение от предишните промени по автомобила. Това беше малко парадоксално за мен, защото аз усещах автомобила по-динамичен от преди, а диното даде старата мощност. Предполагах, че нещо не е наред и даже малко се бях подтиснал, защото си мисех, че последните промени не са дали резултат. Но настроението ми се подобри след стъпването на пистата на Божурище.

Значи въпреки високите температури на които мерих автомобила, а и Емо беше забравил новия чип с, който щях да съм една идея поне по-бърз и без да олекотявам автомобила (седалки и прочее), аз успешно подобрих старото си време с половин секунда. Сега минавам пистата за 16.7, а преди за 17.3. А това всичко се случваше със стария чип, а не подобрения, от който Емо искара още ~5-6 коня. Облекчението ми беше голямо и разбрах, че последния труд и средства не са били хвърлени напразно по автомобила. Освен това времето не е никак лошо за Хонда Сивик D15B2 и тежкото купе на седана.

Още веднъж големи благодарности на Емо и поздравления и за него, че това диване с неговата D15-ка направи 15.7 за 400 метра :D:D

 

п.п. Не искам да се заяждам с другите марки автомобили, ама искам да видя друга атмосверка с тази кубатура и тези купета да движи така :D

 

Публикувано изображение D15B2 Rules!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

евалата колега......просто нямам думи...това си ентусиазма....регулатора на налягането на бенца Weber ли ти е и сега ли го слага или преди да смениш главата....аз сложих също и съм мноооого доволен......и съм правил същите подобрения като теб...на седан пак..и пак мога да кажа нека някой да се похвали с такава динамика от матор 1.4 :D:D ........и сега се нуждая от помощ за слагане на глава от д16з6.......направо не мога да спя...искам да я слагам вече..имам тука човек ....ама той има работа...а аз се побъркквам :D...още веднъж поздравления :D:P:P:P...аз писах на емо ама некаде се е покрил ;););)

Редактирано от mihho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest didone

браво бате много се радвам :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

евалата колега......просто нямам думи...това си ентусиазма....регулатора на налягането на бенца Weber ли ти е и сега ли го слага или преди да смениш главата....аз сложих също и съм мноооого доволен......и съм правил същите подобрения като теб...на седан пак..и пак мога да кажа нека някой да се похвали с такава динамика от матор 1.4 ;);) ........и сега се нуждая от помощ за слагане на глава от д16з6.......направо не мога да спя...искам да я слагам вече..имам тука човек ....ама той има работа...а аз се побъркквам :D...още веднъж поздравления ;);):fun::D...аз писах на емо ама некаде се е покрил ;):P:P

Радваш ме, айде слагай Z6-цата и да кажеш как е :drunk::balloon::bounce:Иначе регулатора е на Weber, но съм го слагал много одавна.....и аз съм на мнение, че е добър ;) Редактирано от Demon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Demone браво :drunk: евала за енусиазма и всичко !!! Да се надяваме и аз скоро да съм на линия пълноценен и безпроблеми , пък да видим Д15 слаб двигател ли е или НЕ :bounce: а Емо с тея времена , че той Парадокса с чип на Б16-ката си дава 0.2 по-малко от него , но преди година , евала и на Емо :fun::balloon:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

хехе.....благодаря Тино!Аз също чакам с нетърпение да ги направите вашите, абе не ни липсва ентусиазъм :bounce: Сега мисля да поспра с тунинга по колата си, но нали знаеш, че това си е диагноза и не значи, че не съм запален още :drunk: Ако на някой от Вас му трябва помощ да пипаме нещо по колите, да се обажда......насреща съм :balloon:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o


Daemon-e поздравления за това което си извършил с великия D15B2,
ти какво би посъветвал един начинаещ в тунинга от къде се започва и с колко,
от всичките ти подобрения по колата кое е най-важното (пълната инжекция),
ако не е тайна колко парички си пръснал по бегача до сега

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Най-добре се отразява пълната инжекция + чип колега, след нея е генерацията, въздушния филтър, главата също дава резултати, но без инжекцията няма смисъл да я променяш.Говори с 1net, той ми намери инжекцията и монтира, зависи и за какви пари ще се намерят частите. А спецялно за SWAP-а с инжекциона го препоръчвам не само на феновете на тунинга, този двигател просто си заслужава пълен инжекцион. Разликата е поразителна и си остава все така икономичен и след SWAP-а. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

А честито!Кефи ме че праиш силов тунинг а не да се занимаваш с разни шорт шифтери, спойлери и такива простотии !!!Само остана и малко по-рошав вал да туриш :D

Редактирано от PARADOX_sf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o

Най-добре се отразява пълната инжекция + чип колега, след нея е генерацията, въздушния филтър, главата също дава резултати, но без инжекцията няма смисъл да я променяш.

Говори с 1net, той ми намери инжекцията и монтира, зависи и за какви пари ще се намерят частите. А спецялно за SWAP-а с инжекциона го препоръчвам не само на феновете на тунинга, този двигател просто си заслужава пълен инжекцион. Разликата е поразителна и си остава все така икономичен и след SWAP-а.

:D

Мерси Колега, така и предположиш че ще отговориш, когато ми изскочат излишни 6-7 стотака :D веднага се залавям с пълната инжекция жалкото че наскоро ги имах и ги пръснах по пребоядисване което се оказа е** му мамата то не бяха градушки то не бяха следи от нокти по предния капак и т.н. е разбирасе първо тряа да набия един шут и на газовата инсталация :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Ааа нокти по предния капак колега... А следи от цици имаше ли? :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest edikoisi

мога да кажа само БРАВО и аз съм замислил нещо токава от 10.2 на 11.5 ама няма кой да помага че има някой неща които не са ми ясни дано до зимата да се по изясни всичко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

..........Само остана и малко по-рошав вал да туриш :D

И аз така викам, но свършиха парите, ако изпадне нещо по-натам и сме се пооправили финансово....ще изпробвам ефекта :D

......аз съм замислил нещо токава от 10.2 на 11.5..........

Баси времената, евала ако ги дадеш :D;) Редактирано от Demon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net
:Dтова не са времена бе Ванкааааааа :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

ахахахахахахахахахахаха..........баси....... :D Сори, наистина ми се е спало много сутринта :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...