Jump to content
Topper

"Клокочене" при палене

Recommended Posts

При палене на Civic LSi '92 се чува странно клокочене, все едно има въздух в някой тръбопровод, в дясно някъде към пасажерската седалка за около 5-6 секунди и после изчезва...Понякога се чува и при рязко подаване на газ при ниски обороти.Преди дни закъсах за бензин и преливах от бутилка, но едва ли е от това, по-скоро че повъртях стартера без бензин?Обезвъздушава ли се бензинопровода и ако да - как? Не мисля, че е от това, нали все пак в резервоара влиза въздух на място на изчерпаното гориво...Наливан е антифриз преди 2 седмици, като е изпразнен целия радиатор от пробката.Това е което е правено с флуидите по колата, дайте идеи от къде е този обезпокоителен шум отпред в дясно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега останал е въздух в радиатора на парното който е под жабката.И моята е тъка и не мога да го изкарам вече цяла година.Не знам защо тъка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помислих си, но защо пък има въздух и как е влязъл, като не съм правил нищо по парното ?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо тъка.

Аз пък знам. Като се обезвъздушава системата се пуска парното на МАХ точно за да циркулира водата и от там. ;) Гарантирам ти, че ако покараш известно време колата (да е хубаво загряла) на парно и след това я оставиш за през нощта, на сутринта ще си е поела колкото течност трябва и ще е изкарала въздуха :)

Наливан е антифриз преди 2 седмици, като е изпразнен целия радиатор от пробката.

Не смяташ ли че това има влияние върху парното?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това вече звучи разумно, благодаря.Ще повторя профилактично обезвъздушаването на радиатора и доливане на антифриз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво да се повтаря. Просто пусни парното и покарай. На сутринта долей колкото е нужно в разширителя :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, но правих обезвъздушаване като по учебник - пробката за обезвъздушване на горния маркуч отвита, капачката отвита на първия зъб, 2 пъти тръгва перката, потича антифриз без въздух и завиване.Явно ще го потворя процедурата :) Благодаря отново :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля :) Не е нужно чак в такива схеми да изпадаш ;) На моята кола обезвъздуших по следния начин: Наливам антифриза, паля, изчаквам малко на отворен радиатор, след това затварям и край. Тя си се обезвъздушава сама (но бях пуснал парното ;) )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е така чета по документацията че се прави :) Обичам да го прочета, защото в компютрите има едно златно правило "5 минути четене на ръководството спестява 30 минути главоболия с проби" ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имаш ли климатик ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, нямам климатик.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кои вакуумчета ??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега провери дали ти е по норма антифриза вав раз6ирителното казан4е и при мене се 4ува6е така и долях по норма и се оправи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...