Кирето 15 #1 Публикувано 10 Ноември, 2011 Ами ония ден си смених антифриза по следния начин, става дума за D14Z3 с 5 врати.отвихме пробката на радиатора и после откачихме единия от маркучите на изпарителя на газовото, и изтекоха 2-3л. от стария антифриз.След това наляхме дистилирана вода и продухахме докато не излезе още чернилка.... и така докато не се появи розова течност Свързахме си всичко и накрая си анляхме новия антифриз 50:50............обаче........след това доливах поне три пъти в казанчето и това което ме безпокой е следното имам чувството че сега колата си грее доста стрелката си стои където винаги си е стояла на таблото както и преди но като пипна маркуча дебелия за радиатора горния имам чувстово че си пари направо и то повече от преди.Тази система на тоя двигател обезвъздушава ли се? и как?Мерси предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
garfi 41 #2 Отговорено 10 Ноември, 2011 Има пробка за обезвъздушаване на корпуса на термостата! Внимавай да не я скъсаш при развиване! Иначе след няколко цикъла на загряване и истиване на двигателя,провери дали не трябва да долеш антифриз, както в радиатора, така и в компесационното казанче. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
som 4 #3 Отговорено 13 Ноември, 2011 И не забравяи да си обезваздушиш двигателя правилно. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
garfi 41 #4 Отговорено 13 Ноември, 2011 Hunter-man, хайде казвай какво ще продаваш! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове