Jump to content
Кирето

Смяна на антифриз

Recommended Posts

Ами ония ден си смених антифриза по следния начин, става дума за D14Z3 с 5 врати.отвихме пробката на радиатора и после откачихме единия от маркучите на изпарителя на газовото, и изтекоха 2-3л. от стария антифриз.След това наляхме дистилирана вода и продухахме докато не излезе още чернилка.... и така докато не се появи розова течност Свързахме си всичко и накрая си анляхме новия антифриз 50:50............обаче........след това доливах поне три пъти в казанчето и това което ме безпокой е следното имам чувството че сега колата си грее доста стрелката си стои където винаги си е стояла на таблото както и преди но като пипна маркуча дебелия за радиатора горния имам чувстово че си пари направо и то повече от преди.Тази система на тоя двигател обезвъздушава ли се? и как?Мерси предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има пробка за обезвъздушаване на корпуса на термостата! Внимавай да не я скъсаш при развиване! Иначе след няколко цикъла на загряване и истиване на двигателя,провери дали не трябва да долеш антифриз, както в радиатора, така и в компесационното казанче.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И не забравяи да си обезваздушиш двигателя правилно.

  • Надолу 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Hunter-man, хайде казвай какво ще продаваш!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...