Doomwisher 164 #1 Публикувано 9 Ноември, 2011 (Редактирано) Добър ден колеги!Попринцип търся възможно най-лекия маховик за моя двигател и ме интересува теглото на маховиците на B16, B18 и B20?Намерих и друга подобна тема, но там ставаше въпрос за 1-2 двигателя конкретно и реших да пусна по-обща тема, нека всеки който се интересува или знае тези данни да пише тук, смятам че темата ще е от полза на доста хора от форума!Благодаря предварително! Редактирано 9 Ноември, 2011 от Doomwisher Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aptekar 5 #2 Отговорено 9 Ноември, 2011 Нека и да има и за Д сериите, няма само Б Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
РадославКз 422 #3 Отговорено 9 Ноември, 2011 Със сигурност знам,че за Д серия най-лекия фабричен е от икономика-7кг.,защото съм с такъв.Моя,от Д16А6 беше 9кг. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #4 Отговорено 9 Ноември, 2011 D16Z6 7.6 кг Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Doomwisher 164 #5 Отговорено 9 Ноември, 2011 В honda-tech видях за Б серийте че, тайп Р-ите са с 14lbs (6.35 кг) маховик, а всички други са с 18lbs ( 8.16кг) ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #6 Отговорено 9 Ноември, 2011 Kакво мислите за 8 лбс маховик + турбо,ще падат ли твърде бързо оборотите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #7 Отговорено 9 Ноември, 2011 Няма да става за евридейка Много ще е нервна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #8 Отговорено 9 Ноември, 2011 (Редактирано) Сега да кажа и аз нещо по въпроса:На б16 и б18ц тоест м/у 158 и 180 коня моделите маховика тежи точно 7,8 кг(на елктронен кантар в магазин е мерено). на 3 различни мотора съм мерил .НА таип Р европеиска версия очиларка е 7-7.2 .на Таип Р японка 6.4-7к г зависи от версията.Само на б16б незнам колко е..МУРдера...лек маховик и турбо....за мен е равно на една кола която няма да има тръгване от място . Редактирано 9 Ноември, 2011 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
4ushi 54 #9 Отговорено 9 Ноември, 2011 (Редактирано) Със сигурност знам,че за Д серия най-лекия фабричен е от икономика-7кг.,защото съм с такъв.Моя,от Д16А6 беше 9кг.Имам известни съмнения, че това е така.Да те имат от най леките, но на мен ми се случи следното: Приятели ми дават такъв маховик(от икономик) за да го сложа на англичанка със D16Y3 мотор.Сваляме кутията и се оказва, че на мотора има същия маховик(диаметър, дебелина, тегло),естествено си оставям моя понеже е по запазен и т.н.Знам че и в някои Д14-ки има такъв, но кои точно нямам идея. Редактирано 9 Ноември, 2011 от 4ushi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
РадославКз 422 #10 Отговорено 9 Ноември, 2011 (Редактирано) Добре,мен кантара ми лъже....Д15З3-7 кг.Не ми се отваря кутия,за да тегля пак....Гледам,че си от Габрово,точно там ми слагаха маховика и е много лесно да се сетиш кой точно....В гаража на Междене.... Редактирано 9 Ноември, 2011 от RadoslavKZ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #11 Отговорено 9 Ноември, 2011 4ushi ама говори в килограми моля ти се, такова онакова..., съмнения... ама не сигурни... Давайте с факти и цифри моля RadoslavKZ е абсолютно прав и ще допълня, че и на D15Z6 маховика е 7 кг Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZERO 162 #12 Отговорено 9 Ноември, 2011 Предполагам че не става въпрос само за стокови маховици. Ето една fidanza за Б серия на домашното кантарче: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
4ushi 54 #13 Отговорено 10 Ноември, 2011 Добре,мен кантара ми лъже....Д15З3-7 кг.Не ми се отваря кутия,за да тегля пак....Гледам,че си от Габрово,точно там ми слагаха маховика и е много лесно да се сетиш кой точно....В гаража на Междене....Нещо не сте ме рабрали колеги.То е съвсем ясно, че икономиците са със 7 килограмовите. Понеже спомена Габрово ви казвам направо "teror1sta" ми препоръча маховика от икономика и дори ми дадоха момчетата такъв за да го сложа.Както казах се оказа, че D16y3 има също от 7 килограмовите (щом искате да говорим директно в цифри)и предпочетох да си оставя моя.За Д14-ките оставих отворен въпроса да кажат хора които са разглобявали .Ето една тема където "Combiman" си търси маховик за Д14 и по надолу в темата пише, че е взел "лекия (7,100) който бил точно като неговия.http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=56238&st=0&p=1057181064&hl=%C3%90%C2%BC%C3%90%C2%B0%C3%91%E2%80%A6%C3%90%C2%BE%C3%90%C2%B2%C3%90%C2%B8%C3%90%C2%BA%20&fromsearch=1&&do=findComment&comment=1057181064Може и да оспорите тези 100 грама, но според мен е въпрос на кантар 7кг или 7,100кгАйде със здраве! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #14 Отговорено 10 Ноември, 2011 МУРдера...лек маховик и турбо....за мен е равно на една кола която няма да има тръгване от място .Кире зависи коко е голяма турбината и кога развъртамако е е голяма и лагава лекия маховик е много добре за тръгването,защото все още няма да е надула ,а респонса е къде къде по добър ПП: Аз съм с фиданза 3,150кг но да ви кажа честно нищо не ме бърка за с оборотите,ако на някой не му кажа че съм с лек маховик ,няма да разбере ако форсирам на място,просто една идея по-бързо пада стрелката,но не и чуствително както се говори из форумите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HellBull 44 #15 Отговорено 26 Януари, 2012 колеги много се замислям да сложа олекотен маховик (3,5кг или нещо от тоя род) но имам едно вътрешно притеснение че скоростите заминават много бързо, в стената на плача http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=48032&st=30пост 37 колегата стоян стоянов е показал какво му се е случило от олекотения маховик.Само той ли е пострадал от олекотен маховик или това се случва често след поставяне на олекотен маховик. Нека колегите които са с олекотен маховик да споделят от колко време карат с такъв и какви проблеми им създава, ако изобщо има. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CLERO 8 #16 Отговорено 26 Януари, 2012 а на d15z1 пак ли е 7кг Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HellBull 44 #17 Отговорено 30 Януари, 2012 аз искам да попитам на сивик 6-та генерация с двигател д14а3 колко кг. му е маховика Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitaks 101 #18 Отговорено 29 Април, 2014 (Редактирано) На d14a3 маховика е точно 7 кила. Теглил съм го лично. Интересно ми е на d16y7 колко е. Редактирано 29 Април, 2014 от mitaks Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
danchovek 34 #19 Отговорено 16 Септември, 2014 B18C4 сток е 7,750 кг На Intregra DC2 (очиларката) с B18C6 - 6,950 кг Лично ги премерих на един кантар. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d16killer 87 #20 Отговорено 16 Септември, 2014 Със сигурност знам,че за Д серия най-лекия фабричен е от икономика-7кг.,защото съм с такъв.Моя,от Д16А6 беше 9кг.Имам известни съмнения, че това е така.Да те имат от най леките, но на мен ми се случи следното:Приятели ми дават такъв маховик(от икономик) за да го сложа на англичанка със D16Y3 мотор.Сваляме кутията и се оказва, че на мотора има същия маховик(диаметър, дебелина, тегло),естествено си оставям моя понеже е по запазен и т.н.Знам че и в някои Д14-ки има такъв, но кои точно нямам идея. правилно си видял.на икономика и на англичанката маховиците са еднакви-7 кила Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове