jamo 93 #1 Публикувано 5 Ноември, 2011 Колеги та преди 2 седмици ми падна акумулатора и бутнахме леко колата на задна да запаля. От тогава започна вместо обичайните 750-800 оборота на празех ход да държи 1100-1200 на място а когато я освободя в движение падат до 800 и се вдигат до 1300-1400 и така до като не спра на място и тогава падат до 1100, после 1 или 2 пъти сами се вдигат до 1400 и пак си падат на около 1100 Няма записани грешки. Върви си нормално колата в движение. Ама се питам може ли нещо да е прескочила някой зъб или си въобразявам?Пробвах и един експеримент, откачих EACV на топъл двигател и аномалията изчезва, колата държи малко ниски около 700 оборота, но го няма това като спирам по светофари да се вдигат на 1-2-3 пъти сами и пак да падат просто си падат до 650-700 и си седят там.На майстор ремъка ли да ходя да гледаме? Друго EACV ли да търся? Или да регулирам от винта, защото по мой спомен при откачено EACV колата трябва да държи 350-400 оборота Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #2 Отговорено 5 Ноември, 2011 е пробвай да го настроиш с винта и го закачи да видиш как ще са. няма ко да му стане от бутане ама ремък може да ти прескочи. не е лошо да го погледнеш профилактично, да та го изклучиш като вариант. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ванко 24 #3 Отговорено 5 Ноември, 2011 значи ако под дросела има има едно истунбено нещо с два маркуча за вода има голяма вероятност да е от него то играе ролята сащо на стапков мотор правиш една гарнитурка платна между него и дросела за да го изолираш и готово или го премахваш и двата маркуча за вода ги сварзваш 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #4 Отговорено 5 Ноември, 2011 че туй изтумбеното нещо ко му е станало от бутане 10 метра???? обоснови се като предлагаш нещо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ванко 24 #5 Отговорено 6 Ноември, 2011 какво да ти се обосновавам казах че е нещо като второ стапково моторче и ватре има нещо като термостат поне на 5-хонди които са имали такав проблем сам го изолирал вклучително и на моята сега ще сменям дросела другият сащо го има и ще го затапя предварително за да нямам грижи в последствие ако днес ще снимам и ще кача снимка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове