Jump to content
Guest valeri

црх - гасне като загрее

Recommended Posts

Guest valeri

имам някакъв проблем с мотора на црх. като е студена колата пали и върви без проблем до като не загрее, после гасне и не иска да запали до като изтине. не знам от каде идва този проблем, ако някои знае нещо по въпроса да каже

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest NCN

тва на газ или на бенз?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

главното реле сигурно има студена спойка - свали го и мини спойките с поялник

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

или си за температурен датчик ако малко преди да загасне отзад смърди яко на бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest valeri

тва на газ или на бенз?

<{POST_SNAPBACK}>

и на газ и на бензин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest valeri

главното реле сигурно има студена спойка - свали го и мини спойките с поялник

<{POST_SNAPBACK}>

защо само като загрее релето се скапва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest valeri

или си за температурен датчик ако малко преди да загасне отзад смърди яко на бензин.

<{POST_SNAPBACK}>

къде е този Т дат4ик защото не ми показва никаква грешка на компютъра

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

щом на газ го прави този проблем, значи е от релетокато загрее двигателя и нагрява релето и 'студена спойка' изпуска - често срещан проблем при хондите на тази възрастCRX на газ :):D;):D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

определено, забрави температурния датчик.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest !@#$

Виж дали има искра към свещите след като изгасне ако няма сигурно е бобината.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest valeri

Виж дали има искра към свещите след като изгасне ако няма сигурно е  бобината.

<{POST_SNAPBACK}>

понеже бубината е в делкото може ли да се смени само тя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Zenko
Отговорено (Редактирано)

Aз казвам (комутатор) издиша от някаде или му е утишла пастата отзат-Ай да видим кои ще познае :thumbs1: :thumbs1:100% сигурен

Редактирано от Zenko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO
Отговорено (Редактирано)

Кви бубини кви комутатори кви пет лева :thumbs1: Човека има най-елементарния,тъп и можеби най-често срещан проблем при Хонда а именно,както Иво каза,главното реле :thumbs1:

Редактирано от MIYAMOTO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CALYPSO^

И аз съм на мнението на Магнума и Миамото. При мен имаше същия проблем при Сивик 4 ген. :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest valeri

не е главното реле защото е в купето и няма как да се нагрее.Релето го припоивах ,вьзможно ли е нещо в самото реле да е изгоряло

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO
Отговорено (Редактирано)

не е главното реле защото е в купето и няма как да се нагрее.Релето го припоивах ,вьзможно ли е нещо в самото реле да е изгоряло

<{POST_SNAPBACK}>

Я уточни какъв ти е проблема......като е загряла сама изгасва или като е загряла не можеш да запалиш??? Редактирано от MIYAMOTO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...