Jump to content
Guest AMD

Спирачки

Recommended Posts

Guest AMD

Предното дясно колело блокирва почти всеки път като спирам. Спирачният апарат ще го сменя но как мога да разбера дали не е запушен спирачният маркуч ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lud fen

явно не е щом спираш и ти блокира колелото ако беше запушен нямаше да спира или ще спира по късно от другите като свалиш апарата натисни веднъж педала на спирачката за да се обедишче бълва течност

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

като се запуши маркуча не връща спирачката, държи постоянно натисната, прегряват спирачките, диска, замирисва на изгорели спирачки ужасносервото вкарва към 500 кг усилие към спирачките, а има една слаба гумичка, която трябва да ги върне - логично е при натиск да минава (дори и минимално количество) спирачна течност, но да не може да се върневърви да ти измерят спирачките, навсякъде, където правят годишни прегледи имат валяципогледни си маркучетата да не са напукани, да не изпуска спирачна течност от някъде, накладките да не са свършили и дисковете да не са много набраздени

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

хм ... и виж дали не са ти неравномерно изтрити гумите ,че и аз след последното разместване имам такъв проблем ,но той е от много кофти лява предна гума ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest AMD

Колелото блокира но не всеки път като натисна спирачки а накладките много леко жулят явно не се прибира буталото докрай. Дисковете и накладките са нови/смених ги преди около 600 км/ и май ще ги прецакам така :unsure: А гумичката на буталото е скъсана за това мисля да го сменя апарата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest StreetStyle

Колелото блокира но не всеки път като натисна спирачки  а накладките много леко жулят  явно не се прибира буталото докрай. Дисковете и накладките са нови/смених ги преди около 600 км/ и  май ще ги прецакам така  :unsure:  А гумичката на буталото е скъсана  за това мисля да го сменя апарата

<{POST_SNAPBACK}>

Точно така колега смени го.

Тая гумичка дето се е скъсала вече не върши никаква работа и сега предполагам ти е клеясало цилиндърчето и затова не връща имено заради гумичката която го пази чисто и сухо. Има и временен вариянт да изкараш цилиндърчето и да го зачистиш сас ситна щкурка и ще се оправи ама най-много за година докато пак клеяся.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Zenko

Гуми4ката на цилиндар4ето,която е като опръстен 4етереъгален и защитното маншон4е на цилиндара се продават и се сменят много лесно-но се продават тук в Пловдив,за в друг град незнам-Тук има един (Шкодрев)-които прави всякави гуми4ки за спира4ни апарати.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Zenko

За блокирането може да е от три неща-Запущен марку4/Блокирал цилиндар или блокирали вода4и на апарата.Как да установищ повредата.1.Запо4ваш от цилиндара докато е на място без да сваляш апарата с една яка отверка-провираш я между цилиндара и накладрата,ако неможе-тогава между вътрешната накладка и диска 4е ша нараниш малко накладката не е толкова фатално и напъваш да пребереш цилиндара на вътре ако нестава недеи напъва пове4е-тои е,ако запо4не да се пребира на вътре добре.След туи минава6 към вода4ите на апарата- отвиваш болт4етата на апарата вода4ите които също са с маншон4ета трябва да се движат с лекота на вътре и на вън.Ако се движат еееее зна4и е марку4а ве4е.Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest AMD

Варианта с мазането го правих много скоро :D А буталото се прибира ама много зор/с неподходящ водопроводен ключ :):D го пробвах да го стисна / Водачите се движат нормално Значи ако е маркуч няма да се прибира въобще ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CALYPSO^
Отговорено (Редактирано)

Kолеги, във форума имаше тема по същия въпрос преди време. Но и тука да кажа, аз съм имал същия проблем. Няма нужда да си сменяш спирачния апарат. Просто изкарай буталото, почисти го. Аз така направих, преди сигурно 2-3 години и от тогава проблеми не съм имал.Намерих старата тема: Цък!!!Моля прегледай я, там е описано всичко подробно. Успех !!!

Редактирано от CALYPSO^

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest AMD

ОК Благодаря на всички :D:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...