Jump to content
Guest JeepersCreepers

ламбда сонда

Recommended Posts

Guest JeepersCreepers

някой знае ли 4те кабела за какво то4но са ?Ако някой си има понятие нека поясни ,благодаря предварително :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ASRACING

Сондата ти е с подгряване, и за това кабелите и идват малко в повече :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest zoro

а моята е с 5 .Не е ли малко прекалено? За какво са толкоз жици?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

а моята е с 5 .Не е ли малко прекалено? За какво са толкоз жици?

<{POST_SNAPBACK}>

ми не е прекалено...ти мисля си с икономичния втек...на който катализатора е непосредствено след колекторите...тряя повече инфо на ецу-то :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dj_mi6o

а моята е с 5 .Не е ли малко прекалено? За какво са толкоз жици?

<{POST_SNAPBACK}>

Не мисли много , а си карай колата и се моли да не ти се

преебе сондата 4е е само 478лв. :P в Бултрако,

ина4е по интернет излиза на 300-450$ :P

 

Мойта ве4е е преебана :lol: , но има решение.

Само държа да ти кажа 4е от тазли ламбда ти зависи

много разхода на гориво :P

Но при мен са взети други решения :P

Ако много се интересуваш каква то4но ти е ламбдата

и защо е с 5 кабела потърси в Google NTK L1H1 и ще

разбереш много за нея и това 4е е единствена по рода си

и незаменима с друга защото в еку-то има6 втори процесор

който е специално за нея! Незаменима в смисъл 4е не

можеш да сложиш друга с 5 кабела-например на Бош!

Друга ламбда но само с друго ЕКУ!!!!! Това е по-евтиният вариант!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

Сондата ти е с подгряване, и за това кабелите и идват малко в повече :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

знам 4 е с подгряване но др кабели какви са + - и другия какав е? мен то4но това ме интересува защото ще дърпам инфо от нея но сега незнам кой е изходящия с ниския волтаж който дава инфото на ецу то

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

Сондата ти е с подгряване, и за това кабелите и идват малко в повече :P

<{POST_SNAPBACK}>

знам 4 е с подгряване но др кабели какви са + - и другия какав е? мен то4но това ме интересува защото ще дърпам инфо от нея но сега незнам кой е изходящия с ниския волтаж който дава инфото на ецу то

<{POST_SNAPBACK}>

на теб май бая мишки са ти влезнали в главата :lol: май накрая ша пуснеш обява че търсиш ECU, ламбда и датчик за външна температура а? :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers
Отговорено (Редактирано)

незнам дали ще става тъй ама ако стане както съм го намислил ще пъсна резултати от драг а и после ще ви кажа какво е приспособлението стига да се оправя с тез кабели ако ми кажат де кой то4но за какво еПС:м/у другото наистина си търся ЕЦУ но П28 или П30 ако някой нещо по вапроса ли4ни!!!

Редактирано от JeepersCreepers

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Manolov

Дай да ти отговоря,че маи друг няма да го направи.Ако ламбда сондата ти е от по старите добре тя при преминаване на изгорелите газове произвежда напрежение което идва през черния кабел,2-та бели са за подгряването на сондата,а сивия е на маса.Това е стария добър от към цена вариант той в каталога на БОШ е 200лв.-кофти марка 150.Втория е при титаниева сонда,макар за тях да знам,че ги слагат само в опел и БМВ може и хондата да е такава тя е 400++лв. при нея 2-та бели са за подгряване,а другите 2 са:единия е от електрониката и пуска 5волта и според стойноста на CO в изгорелите газове изменя напрежението и от там електрониката знае каква е сместа.Надявам се да съм ти бил полезен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dj_mi6o
Отговорено (Редактирано)

Дай да ти отговоря,че маи друг няма да го направи.Ако ламбда сондата ти е от по старите добре тя при преминаване на изгорелите газове произвежда напрежение което идва през черния кабел,2-та бели са за подгряването на сондата,а сивия е на маса.Това е стария добър от към цена вариант той в каталога на БОШ е 200лв.-кофти марка 150.Втория е при титаниева сонда,макар за тях да знам,че ги слагат само в опел и БМВ може и хондата да е такава тя е 400++лв. при нея 2-та бели са за подгряване,а другите 2 са:единия е от електрониката и пуска 5волта и според стойноста на CO в изгорелите газове изменя напрежението и от там електрониката знае каква е сместа.Надявам се да съм ти бил полезен

<{POST_SNAPBACK}>

Да прекрасно инфо, само 4е на D15Z1 ламбдата (NTK L1H1) не може да бъде заменена с подобна на Бош.

Направо си е жива Wideband :unsure:

А ина4е само да вмъкна за цветовата гама на

въпросната ламбда: бял ; 4ерен ; червен ; жълт ; оранжев :blink:

 

Ето Ви и линк който иска да се образова:

ето тук и и тук

Редактирано от dj_mi6o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

хубу де хора ама това е за сивика мен ми трябва за прелюда 133коня който е дайте и за него де 4е аз незнам мойта каква е само видях 4е е 4 кабела

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dj_mi6o

хубу де хора ама това е за сивика мен ми трябва за прелюда 133коня който е дайте и за него де 4е аз незнам мойта каква е само видях 4е е 4 кабела

<{POST_SNAPBACK}>

Абе ти попита ли 4и4ко Google? :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...