Jump to content
v1k7or

Дросел

Recommended Posts

Колеги ще слагам всмукател от д16з6 на него дросела му е колкото на моя в момента (56мм), та според вас до долко е допустимо да го разстържа(на струг) без да почне да има отрицателен ефект върху вървежа на колата ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не виждам как като увеличиш количеството на въздух до мотора може да има отрицателен ефект. В темата за полиране на дросела имаше много изказвания на колеги и от тях както и от инфото от този сайт: http://www.maxbore.com/index.htmlсъдя че средно дроселите на Хонда се разстъргват около 3мм макс 4мм над стоковият размер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не забравиш и всмукателя да "престържеш". Иначе все едно нищо не си направил

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, прочетох я аз още вчера цялата тема, но там като цяло само спорят колегите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото повече въздух толкова по-добре, приятелите ми имат Д-15 и Д-16ки и са с дросели от Н-2.2 които са на 60.5мм и се представят доста добре. А мисля.че най-големия дросел е на Б-20 ако не се лъжа ако греша колегите да ме поправят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Допустимия максимум на дросел от Д-серия (55мм) е да се разтърже на 60 , после има главоболия като излизане леглата на лагера на оста и т.н. 60 Според мен ще диша добре :)п.с. Най-доглемия е от С2000 на 62мм или 64 беше точно

Редактирано от respawn

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не се занимавай с разтъргване, вземи си един дросел от H22 (60мм) и си свиркай.... вече се продават за смешни пари!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смешни смешни тая манипулация за разтъргване излиза 10-15 лв ;) Пожелавам успех да вземе за толкова един дросел от Х22

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да де, само че от 56 на 60 не става, пробвано е от колега и излизат разни дупки на показ.А и като го разстържеш с каква клапа ще го направиш ?за 60-80 лв има дросели, слага се една нова гарнитурка за големия дросел, местят се мап и ако се налага TPS и готово, като у тях си застава, тествано.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе пич и аз карам с разтърган за 15лв цялата работа ;) Пеперудата се прави от месинг с обратни ъгли и общо взето тя е най-трудната работа ,за да стане. на 60 като се разтърже излиза леко леглото на лагера но се прави с кит и няма грижи карам така вече 4000-5000 км.

Ето и снимки на дросела

Публикувано изображение[/url] Uploaded with ImageShack.us[/img]

Публикувано изображение[/url] Uploaded with ImageShack.us[/img]

Ето и на смукателя също на 60мм

Публикувано изображение[/url] Uploaded with ImageShack.us[/img]

 

Все пак всеки решава кво да даде, може или неможе за колата си за мен вариянта беше този, по-ефтино и също така работещо ... повече от това здраве му кажи. Ако имах избор нямаше да зе занимавам а щях да си прасна един афтърмаркет и така. Поздрави :)

Редактирано от respawn

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен даже и 15 лв. няма да ми излезе, защото ще ми го направят на работа, така че не пречи да се пробва.А колко да е смешно дросел от х22 си е към 70-80 лв. аз за по- малко не съм виждал да се продава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...А колко да е смешно дросел от х22 си е към 70-80 лв. аз за по- малко не съм виждал да се продава....

ами 50лв за дросел на 60мм си е направо смешно... ама ние тука в БГ имаме други разбирания за тунинг!Дросел H22A

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:whistle: ......не се нервирай ManiaK, bolt-on-ването все още май няма почва у нас :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятел престържи го няма проблем само внимавай с паричката трябва да е много плътно да затваря, че иначе държи високи обороти. Моят също съм го стъргал и от 60мм стана на 64мм. но първата паричка не беше идеално уплътнила и ми държеше 4000 об. и се наложи да правя втора. Успех.:thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дросела от х22 може ли да се сложи без преправяния направо на д16з6 всм. колектор и също така ще се наложи ли да стържа колектора, за да достигна размера на х22-то ?

Редактирано от v1k7or

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се, че трябва. Отвора на дросела и отвора на колектора трябва да са с еднакъв диаметър за да има смисъл от това което правиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така предположих, но да питам пак ;) Абе ще пробвам да направя моя дросел, ако вече не стане тогава ще търся алтернатива, нищо не пречи да се пробва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да попитам и аз нещо в темата на колегата свързано с тази процедура.Когато се разстъргва смукатела от 56 на 60-61мм ,колко е допустимото разстъргване на вътре в смукателя и каква форма да е право ,конус ??Питам ,за да не се промени много начина по който постъпва въздуха ,и от там пълненето ...да не се предизвика някакво нежелано завихряне ?Мерси предварително! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някои ги стържат докато се подаде дрелката от другата страна на метала. :lol: кво завихряне да се получи?въздуха бива засмукван в цилиндрите.нема къде да се завихря

Редактирано от dufosvti2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...