Jump to content

Recommended Posts

Моля колегите които знаят повече за този проект да пишат.А това което знам, че ми трябва са ангренажно зъбно колело на коляновия вал което трябва да е с 21 зъба защото ролките на разпределителните валове са с 42 зъба. Трябва ми видна помпа мисля че е с 26 зъба и болтове от витек които са 21 см. Пиша тук защото не мога в раздел купувам. А също така търся и компютър П-28 за да мога да управлявам витека. А за догодина оставям монтажа на турбото. Което все още не знам какво да бъде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиша ги на англ. сега не ми се превежда,ако не може да се оправиш-утре ще ги преведа:h22a head 93+(USDM) or 92+ (JDM) with all internals and valve coverh22a thermostat housing h22a waterpipeh22a waterpumph22a headgasketh22a lower crank gearh22a timing belth22a headboltsh22a plug wiresh22a intake manifold (injectors perfered)h22a header and downpipeh22a cam gearsh22a top timing belt coversh22a power steering braket (h23 doesn't line up right)Също така може да се добавят и маслените пръскалки...Относно турбинирането,кажи нещо по-конкретно и ще се опитам да ти дам адекватен отговор....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Написал си какво трябва да се смени за да стане главата някои работи ги преведох но не всички. Ако можеш напиши ги на български за да видя какво още трябва да купя. А относно турбото не знам какво и колко голямо да е. Не смятам да сменям нищо по двигателя, като бутала, биели и др. Ще си останат същите. И за този двигател ми трябва турбо което мисля да работи на 0.5 0.7 бара максимум. С което предполагам, че ще може да изкарам 300 коня за сега толкова искам и мисля че е постижимо. А ето и снимки на главата и на това което имам.http://krasimirdimitrov.snimka.bg/automobiles/honda.623207

Редактирано от Красимир Димитров

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

h22a куплунга на термостатаh22a водни маркучи h22a водна помпа h22a гарнитура за главата h22a най-долното колелце от к.вал(ти го имаш) h22a ангренажен ремък h22a болтовете на главата h22a кабелите за свещите h22a всмукателен колектор с нещата по него h22a колектор h22a ролките на разпределитените валове h22a пластмасовото покритие над ангренажа h22a рамката за хидравликата За турбото- след като няма да правиш карантията-предполагам бюджета ще е ограничен=> една китайка T04E 50 trim .63 a/r ще свърши работа,предполагам на 0.7 бара ще изкара около 300к.с на мотора,ако мапера е добър :) Има и варинат да сложиш реплика на GT35R там конете на същото налягане ще са доста повече,но колата ще е по-лагава и турбината ще тръгва доста по-късно :)

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ти благодаря, че ми преведе частите които трябва да сменя за да се монтира главата, а също така и съвета ти за турбина. Писал си: цитирам Най-долното колелце на коляновия вал ( ти го имаш ). Колега точно това колелце ми е най-големия проблем, моето е с 19 зъба а на мен ми трябва с 21, останалото е лесна работа.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно за това ти трябва колелце от х22,това от х23 не става :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все още търся части за проекта . Като колелцето и болтовете на главата ,водни маркучи.:rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.hondapartsnow.com/Тук я има като има поръчка може да я заявиш,беше под номер 16 на картинката... 30 и няколко $...следи темата с поръчките от чужбина..пс. 13621-P13-003 е сер. ном. Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги имам едно вапросче , относно 2.3 с глава 2,2 втек .да се сменят колелата на разпр вал от 2.3 на 2.2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...