Jump to content
Guest jerry

легенд 2,7 V6 върви ама когато сама реши

Recommended Posts

Guest jerry

хондата е на газ - такава ми влезе. по принцип върви - ама по своя преценка. това ми е първата "японка" и ми е малко трудна за ориентация. има - няма и светва лампата за двигателя - предполагам че е инжекциона - тогава спира да върви като хората а е на газ... по принцип имам самочувствие че поне на теория разбирам малко от автомобилите /къде колкото.../ - ама сега се чувствам леко тъп! дайте акъл или съвет или квото и да е, че е срамота 180"коня" да се правят на магарета...допускам "електриката" да ми "мъти водата" - кабела от бобината е за смяна, ама дали това има връзка с електрониката по мотора? - щото преди години на една вектра, същата жълта лампа с "моторче" ми светеше заради "спринцовката" - това е и причина да мисля за проблем по инжекциона /дюзи или нещо подобно.../, въпреки че на газ не би трябвало да рефлектира върху динамиката - така мисля - с уговорката, че на газ съм още новобранец - тази ми е първата кола на пропан-бутан. иначе и на бензин прави същите магарии, обикновенно се случва след 5 - 10 мин, работа абе "нова кака" - непозната за мен "японка", готина, но с "малки болести". изказаха се мнения, че може да ме бъзикат и датчиците на ламбда сондата във входящите колектори, или самата ламбда/май не е една/... ще съм благодарен на всякакви съвети и препоръки. симпатягите от тунинг форума горещо ми препоръчаха вашия форум, и по специално да се обърна към "тайп-ер". евалла и мерси предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Ами правилно са те насочили :) Така че ако си от София бягай при Омбрето ( Тайп Р ) , че наистина е не колко коне , а каква ХОНДА И ТО ЛЕДЖЕНД да прави такива неща :) А да те питам само , метана си го сложил със същото подаване както и бензина , за повече мощност или за икономия? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jerry

Не братле, такава я купих, и за съжаление/май?/ не е на метан, а пропан бутан. много и се радвам, и мегдан за доработки по нея има/и мотор и оптика/, само че трябва да се започне от някъде. къде да го търся "омбрето"?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

къде да го търся "омбрето"?

До колелото на 4-и километър се намира сервиза му (виж снимката за улеснение :) ):

 

Публикувано изображение

 

Ето и телефон за връзки: 0888 473613

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Patrik

Ето и телефон за връзки: 0888 473613

ако ти вдигне еротичен женски глас = това е Омбре :):) Омбре майтапа се не се впрягай :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jerry

един вид мерси, пичове! звънкам при първа възможност!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Един съвет.Ако искаш тая кола да я караш по-дълго махни газ инсталацията.Баща ми има много лош опит с Хонда на газ. Системата дори беше газов инжекцион.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jamie

Един съвет.Ако искаш тая кола да я караш по-дълго махни газ инсталацията.Баща ми има много лош опит с Хонда на газ. Системата дори беше газов инжекцион.

Аман бе - баща ти по твои думи карал и със спаднати гуми да не му друса (не е майтап).То и аз съм привърженик да не се кара на газ, ама според мен вашите проблеми (с баща ти) идват от друго.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Да сега кара с 92 за по-ефтино и гумите на ЦРВ-то са напомпани на 1,8 атмосфери (не знам къде го пишеше), а те май бяха 16-ки... Лудница е. Вози леко като кораб...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jerry

е, пичове, аз също не съм фен на агу-то, ама на харизан кон.... пък и сега на бензин като не ще да откине/след като загрее/? - още повече че разхода и на газ дори, е очудващ, дори смешен за 2,7V6 мотор! без лъжи и фукни - до сега съм сипал гориво за 150лв, като я карам вече трети месец без да я спирам и предимно студена/докато стопли и съм на месторабота/. изминати километри не мога да кажа щото и километража не работи, но не я галя много! често я "сритвам" по светофарите/няма как - с тая симфония за 24 клапана.../ а и на дълго я разходих 2 пъти.../х110км в една посока/... абе не знам - относително е, когато я пазарих ми обещаваха не повече от 12-13л/100км градско... ама, не знам още, като я вкарам в "релси" ще споделя!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Това което спестиш сега се приготви да го дадеш за 12 клапана, гаднитура за глава и т.н....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jerry

[Това което спестиш сега се приготви да го дадеш за 12 клапана, гаднитура за глава и т.н.... ] ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

[Това което спестиш сега се приготви да го дадеш за 12 клапана, гаднитура за глава и т.н.... ] ?

Ще преебеш мотора.Не е правен за газ и няма и да стане. С времето ще се здуха и ще ти излезе през носа!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Не е правен за газ и няма и да стане. С времето ще се здуха и ще ти излезе през носа!

Далеч не е така! Това, че много тук във форума са против газта - съгласен съм. И аз няма да сложа газ на моята, както и на твоята Type-R няма смисъл.Но доста хонди карат доооста километри на газ, без да са сдухали двигателя.Понеже съм ходил в завода на БМВ, и специално питах каква е разликата в двигателя между нормално 325 и 325g което е фабрично на газ за Холандия и Италия - познай ;)Двигателят е абсолютно същият. Няма разлика по клапани, разпределителен вал, фази и т.н.Разликите са ПРЕДИ двигателя, системите за впръскване, компютъра.До колкото знам (непроверено) компютъра дава малко повече аванс, когато двигателя работи на газ. Първо защото 'октановото му число' е по-голямо, и после, газта изгаря по-бавно от бензина, така че трябва малко повече аванс.Според мен проблемите на 'прегорелите клапани' идва точно от ТВЪРДЕ малък аванс - доста майстори връщат аванса, понеже така колата работи по-добре на ниски обороти/празен ход.После идват и проблемите с гърмежите. Просто комютъра няма контрол върху подаването на газ, газ винаги се подава, дори и когато не трябва. И като се съберат доста фактори, и става БУМ, и ако колекторите са пластмасови, че чупят. Защото те са направени да прекарват само въздух, а бензина да се впръсква директно преди клапаните.Много задълбах, идеята е, че трябва да се направи доста качествено монтажа, и да не се пести от части.Също в клуб АГУ гледам коментираха, едно момче измислило някаква джаджа, която УВЕЛИЧАВА аванса, като се включи на газ. Едно такова устройство, и автомобила заспива. Така пали на бензин, с малко аванс, а като включи на газ и аванса се увеличава и колата върви дори повече, отколкото на бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf
Отговорено (Редактирано)

Не е правен за газ и няма и да стане. С времето ще се здуха и ще ти излезе през носа!

Далеч не е така! Това, че много тук във форума са против газта - съгласен съм. И аз няма да сложа газ на моята, както и на твоята Type-R няма смисъл.Но доста хонди карат доооста километри на газ, без да са сдухали двигателя.Понеже съм ходил в завода на БМВ, и специално питах каква е разликата в двигателя между нормално 325 и 325g което е фабрично на газ за Холандия и Италия - познай :blink:Двигателят е абсолютно същият. Няма разлика по клапани, разпределителен вал, фази и т.н.Разликите са ПРЕДИ двигателя, системите за впръскване, компютъра.До колкото знам (непроверено) компютъра дава малко повече аванс, когато двигателя работи на газ. Първо защото 'октановото му число' е по-голямо, и после, газта изгаря по-бавно от бензина, така че трябва малко повече аванс.Според мен проблемите на 'прегорелите клапани' идва точно от ТВЪРДЕ малък аванс - доста майстори връщат аванса, понеже така колата работи по-добре на ниски обороти/празен ход.После идват и проблемите с гърмежите. Просто комютъра няма контрол върху подаването на газ, газ винаги се подава, дори и когато не трябва. И като се съберат доста фактори, и става БУМ, и ако колекторите са пластмасови, че чупят. Защото те са направени да прекарват само въздух, а бензина да се впръсква директно преди клапаните.Много задълбах, идеята е, че трябва да се направи доста качествено монтажа, и да не се пести от части.Също в клуб АГУ гледам коментираха, едно момче измислило някаква джаджа, която УВЕЛИЧАВА аванса, като се включи на газ. Едно такова устройство, и автомобила заспива. Така пали на бензин, с малко аванс, а като включи на газ и аванса се увеличава и колата върви дори повече, отколкото на бензин.
Абе пич кви са тия мнения кво е тва нещо.Системата беше газов инжекцион със софтуер и собствен компютър. Нещо като Пиджи Бек-а, защото имаше и нужда и от компютъра на колата. 2-та компютъра работиха заедно. Никой не пестеше от части. Цената на тая гас инсталция беше 1500лв! Ремонта на мотора към 2000лв! Говориш ми за пласмасови колектори. Тва да не е БМВ? Квъ гърмежи кви 5 лева? Тая гас инсталация никога не е гърмяла в смукателния тракт!Да 8 клапановите с карбуратор на гас може и да стават.Аз лично не бих си правил такива експерименти нито баща ми! Той го знае от опит, че Хонда и гас не става!Секи си кара на квото иска, но не ми разправай че Хондите които са преправени на гас нямат проблеми. Редактирано от PARADOX_sf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jamie

Да 8 клапановите с карбуратор на гас може и да стават.Аз лично не бих си правил такива експерименти нито баща ми! Той го знае от опит, че Хонда и гас не става!Секи си кара на квото иска, но не ми разправай че Хондите които са преправени на гас нямат проблеми.

Е добре де, Парадоксе - нито ти, нито баща ти изобщо имате представа нито от запалване, нито от дозировки - гледам как уверено твърдиш че всичко е било в ред ;-))) Помня и как когато СРВ-то се прееба - ти твърдеше че нямало как да се регулира запалването изобщо. Мисля че само плямпаш наизуст - ето това мисля !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

ето това мисля !

добре поне не си цитирал цялото мнение на Парадоска, със моето вътре!няма да влизам в излишни спорове! Но щом капризните БМВ двигатели стават за газ, значи и Хонда двигателите ще стават! Не са го направили, защото не са имали нужда. И Волво серийно на газ има.Те в Холандия и там си падат по побългаряването, да си създават проблеми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Мисля че в думите на всеки един от вас се крие отговора,а именно

серийно на газ

така че забравете за тези неща.Аз съм изцяло против газта,японците са си измислили Хонди на газ и то много добри Хонди на газ,не е нужно който и да е в България да променя нещата.Ако ще караш кола и тя е Хонда то тогава ще си плащаш цената за нея,ако ще да гори 10/100,ако ли не можеш да си купиш нещо дето няма да те е*бе и грам за двигателя и колата,НО да се скапва какъвто и да е двигател за да спестиш ако ще 100 лв на месец от разхода ти за гориво НЕ СИ ЗАСЛУЖАВАЧе може,може да се кара на газ,просто е жалко за колата,но както всеки знае,всеки сам си решава !!! Айде стига толкова,ако искате да се създаде нова тема :blink::dry::D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf
Отговорено (Редактирано)

Да 8 клапановите с карбуратор на гас може и да стават.Аз лично не бих си правил такива експерименти нито баща ми! Той го знае от опит, че Хонда и гас не става!Секи си кара на квото иска, но не ми разправай че Хондите които са преправени на гас нямат проблеми.

Е добре де, Парадоксе - нито ти, нито баща ти изобщо имате представа нито от запалване, нито от дозировки - гледам как уверено твърдиш че всичко е било в ред ;-))) Помня и как когато СРВ-то се прееба - ти твърдеше че нямало как да се регулира запалването изобщо. Мисля че само плямпаш наизуст - ето това мисля !
Не разбирам особено много от запалване, дозировки и т.н. но и ти не знаеш повече от мене. Не ми и трява да разбирам нито баща ми. Оретбата е изцяло електорна със собствен компютър, софтуер за конкретния модел който ги определя тия работи. Или не можеш да четеш или си малоумен. Писна ми да го повтарям!Почвам да се дразна особено от такива компетенти като теб и компания дето надали някога са я виждали тая кола или пък газовата и инсталация че да твърдят подобни неща.И това което помниш е грешно можеби заради отказващата ти вече памет. Дори никога не съм говорил с тебе по тоя въпрос.Относно плямпането на изус май говориш за себе си! Редактирано от PARADOX_sf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jamie

И това което помниш е грешно можеби заради отказващата ти вече памет. Дори никога не съм говорил с тебе по тоя въпрос.Относно плямпането на изус май говориш за себе си!

Това че ти не помниш - не значи че аз не ти помня бълнуванията ;-)))Разбирачев :-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Ей стига сте се джафкали.В Холандия съм срещал много Хонди на газ вкл.и Леженд.Монтират ги самите дилъри на Хонда във фирмените сервизи и ги водят с Фабрична газова уредба./слагана от после обаче и Холандска/Колите работят перфектно,Убедил съм се в това.Мисля че и случая на колегата с този Леженд е същия.Тук проблемите в БГ идват че е много скапана самата Газ.Карам кола на Газ от там,колата пее направо.Все пак 2100 км са това и и научавам и кътните зъбки. и като заредя тук коренно променя работата си,разхода и дори и звука.На по малки те двигатели се усеща много добре.Та нека му погледнат кой код му свети и ако има др.за ремонт нещо и да я кара със здраве тая Хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Е поне това което разбрах е че гас инсталацията не е фабрична...Може и да греша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Martinez

[Аз лично не бих си правил такива експерименти нито баща ми! Той го знае от опит, че Хонда и гас не става!Секи си кара на квото иска, но не ми разправай че Хондите които са преправени на гас нямат проблеми.

Мисля, че грешиш. Карам Акорд 1.6 12 клапана, карбуратор на Газ и мога да ти кажа, че нямам никакви проблеми. Знам, че почти всички са против газ-та. Аз моята просто така я купих. Карал съм я на бензин и на газ и мога да ти кажа, че ако газта е рагулирана както трябва почти няма разлика с бензина. Но повтарям - почти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Все пак си с карбуратор и се регулира много по лесно от Инжекцион,а и е по евтина самата инсталация.При мотор с Инжекцион инсталацията поскъпва заради допълнителни устройства и тука в БГ много хора си ги спестяват някой части тъй като и без тях пали но забележи ПАЛИ а не върви и работи добре.Реглажа също е по сложен а и за различните коли се различава подаването на газта синхрона с основния комп.и др.На много малко газаджии им е ясно как е правилният монтаж на газова инсталация на Хонда и експериментират.Въху колата на некой разбира се.На Опел 2.0i например по 6 начина може да се монтира Газ и във 3 от случаите работи идеално.А на същия Опел само че 2.0-16v само по един от тях колата става за каране и не създава ядове.Това показва практиката.Ако некой знае какво и къде да сложи ,а клиена да купи всико нужно,никакви проблеми няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest I-style

Това приятвлю е защото се доверяваш на някакъв компютър с Мобайл Уйндоус да ти оправлява цялата кола- колкото по малко компютри толкова по- добре!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest I-style

Не разбирам особено много от запалване, дозировки и т.н. но и ти не знаеш повече от мене. Не ми и трява да разбирам нито баща ми. Оретбата е изцяло електорна със собствен компютър, софтуер за конкретния модел който ги определя тия работи. Или не можеш да четеш или си малоумен. Писна ми да го повтарям!Почвам да се дразна особено от такива компетенти като теб и компания дето надали някога са я виждали тая кола или пък газовата и инсталация че да твърдят подобни неща.И това което помниш е грешно можеби заради отказващата ти вече памет. Дори никога не съм говорил с тебе по тоя въпрос.Относно плямпането на изус май говориш за себе си!

Ако производителя беше искал колата да се кара на газ , щеше да и монтира газова уредба!Тъй като я е направил за бензин - карайте си на бензин , не си правете опити с колите и сетне да хленчите , че това било , онова било!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Sanders

Това че ти не помниш - не значи че аз не ти помня бълнуванията ;-)))Разбирачев :-)

Джейми , Джейми , като ви гледам , май ще се ловнете за гушите !Споко човече , някои разбират , някои могат само да карат , а други нито едното от двете!Нямаш право да им се сърдиш , все пак не са всички с еднакви възможностти!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ombre

Повечето от вас знаят моето отношение към алтернативните горива :thumbs1: Има коли на които е монтирана АГУ и работят добре,но са много малко.Фактът че HONDA предлага" LPG cylinder head" говори достатъчно,че само с настройка няма да е както трябва.Клапаните и техните легла са по различни от тези за бензин. :beer: Монтажа на АГУ в България ВИНАГИ е компромис. :drunk: Търси се средата м/у цена и качество ,но не я намират. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Повечето от вас знаят моето отношение към алтернативните горива :thumbs1: Има коли на които е монтирана АГУ и работят добре,но са много малко.Фактът че HONDA предлага" LPG cylinder head" говори достатъчно,че само с настройка няма да е както трябва.Клапаните и техните легла са по различни от тези за бензин. :beer: Монтажа на АГУ в България ВИНАГИ е компромис. :drunk: Търси се средата м/у цена и качество ,но не я намират. ;)

Начи предлагат специална глава за гас?За В16А2 имат ли таквиз екстри?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

LPG cylinder head

Ombre, наистина има такова нещо. Но за кои двигатели става дума, защо не каза? Става дума за двигатели със директно впръскване, както и някои модели на VTEC-E, които работят със Ultra Lean-Burn, или супер-бедни смеси. Там наистина може да се появи проблеми при работата със газ, но и там и работата със бензин не е съвсем нормална.Иначе знам, че си противник на LPG, което за мен е разбираемо. Но не бива да се отрича технологията съвсем.

Оретбата

Хей Абитуренте! Кой ти даде дипломата?

гас...дразна...изус...можеби

не че се хващам за думата, ама не е една, не бяха 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest japan

Доколкото съм чувал на някои двигатели им изгарят леглата на клапаните ако са карани на газ. Но това не било за всички двигатели а само за някои...може би материала от който са направени има значение...Като пример мога да дам 2 двигателя на Пежо /с такива на газ съм си имал работа/ 2 литра карбуратор от бус J5 след 40 хиляди на газ казаха че трябва нова глава и го продадоха буса...за 405 сас 1.9 моноинжекция дотук са кам 45 хиляди и преди 1 месец като регулираха клапаните беше наред всичко. :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Доколкото съм чувал на някои двигатели им изгарят леглата на клапаните ако са карани на газ.

За това трябва да се дава повече аванс! Ако не хардуерно, то поне с онази джаджа.То тез двигатели ако ги караш със 105 октана бензин, пак ще им прегорят клапаните. Така че не е толкова от газта (газът било по-правилно да се каже)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...