Jump to content
tony-asa

Въпрос за делко Д16з6

Recommended Posts

Здравеите колеги.Вчера ми угасна колата в движение.Не ми е за първи път и си казах - ясно,пак бобина.Днес взех бобината и я монтирах.Старата беше нагоряла на накраиника с пружинката дето контактува сдистрибуторната капачка и беше опушила във сивкаво,явно там е окасила.След стартиране на мотора нищо не се получи,не запали.Бензиновата помпа подкачва,ток има след дистрибуторната капачка.Не съм пробвал свещите понеже нямам ключ в момента и ме свари малко неподготвен.Та искам Вашето мнение каде може да е проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай с друга капачка и комутатора вероятно и той е сдал багажа!Как разбра, че има ток след капачката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как така има ток след дистрибутурната? Провери има ли ток на кабелите откъм свещите. Ако няма - търсиш проблема в делкото. Има и други теми по този въпрос. В общи линии проблема може да в бубината, комутатора, капачката.......Трябва да сменяш и да пробваш докато не разбереш от къде е. Имам необходимите елементи. Ако си от София ще ти дам да смениш всичко 1 по 1 докато разбереш от какво е. Друг вариант няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вадих кабелите един след друг и на контакт и на всички има искра.Възможно ли е да окасят едновременно бобината и комутатора или свещите да са дали фира.На предишната ми Хонда ми горя бубината,след като я смених и карах месец ме предаде и комутатора,но при него колата угасна и като истина пак запали.Какви други поражения може да направи окасила бобина.Забравих да добавя,колата е ЦРХ 2г и е с Д16з6 мотор и инсталация ОБД1.Карам я от месец след суапа и всичко по инсталацията е направено както трябва.

Редактирано от kytila

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хахаха, Радо, май ти става навик днес тоя проблем ...tony-asa, тоя проблем е много смотан и труден за диагностика - първото и най-важно нещо е да се пробваш да закачиш гтех :lol: ако не хване оборотите, значи си от моя клуб ...търси донор и пробвай със цяло еку и цяло делко поотделно, ако не ти се намират може да си сменяш части 10 години и да не решиш проблема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите колеги.Ще пробвам всичко.Като намеря отговора ще пиша къде е проблема.lookcho,дано да не съм от твоя отбор,но като си знамкъсмета .Кои знае?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом има искра, значи проблема е друг: скапани свещи или недостиг на гориво. Виж бензиновия филтър и помпата. Мирише ли на бензин след няколко поредни опита да запалиш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искрено се надявам да са свещи,но утре и други ден съм на работа и ще обърна внимание на колата в четвъртък.Имам инструмент в гаража дето правех суапа,но тои е далеч от къщи и мислех,че сменяики бобината всичко ще е ок.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблема ти е интересен, но метода ти за диагностициране е непоследователен като моя :)първо, докато има искра пали или не пали ? ако не пали въобще изключи запалителната система от сметките, свещи на 4 цилиндъра да заминат едновременно няма как да стане ... моята кола работеше с гап от порядъка на 3-4мм когато я взех ...ако има ток, и върти значи няма бензин ... ако бензина стига до рейката, значи не минава през инжекторите - вероятно кофти контакт по конекторите на инжекторите или проблем в екуто ... провери нещата едно по едно ... ако има бензин и ток, мери компресията :Dи направи клипче докато се опитваш да палиш ... може някой тука да чуе каквото трябва ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както писах по горе,колата угасна в движение.Понеже имах подобен проблем с друга кола реших,че е бобината.След смяната и колата не запали.Понеже нямам инструменти в къщи и се стъмваше вече проверих дали има ток след делкото като вадех кабелите от него един по един и установих ,че има.В момента друго не мога да направя и пуснах темата да ме насочите на къде да тръгна от което има полза.Сега като се замисля,докато се опитвах да запаля няколко пъти и не се получаваше не усетих да мирише на бензин(ако проблема е от липса на искра на свещите),което ме навежда на мисълта ,че проблема може да е липса на гориво.Помпата подкачва,но дали инжекторите работят,не знам.Ако е така ,играта загрубява.Мисля да тествам инжекторите с пробна лампа като откачвам клемите една по една.Даите някакъв съвет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това последното е правилния ход спред мен, въпреки че е вероятно да не е от него, защото ако липсваха един два щеше да припалва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес успях да открадна малко време от работата и свалих ЕКУ-то и го пробвах на колега на делсола,запали от раз.

Това ме навежда на мисълта ,че проблема е в делкото,но има искра на свещите,помпата за бензина работи,но не пали.

Бобината е окасила яко.Ето снимки

Публикувано изображениеПубликувано изображение

 

Утре ще пробвам дали на инжекторите идва напрежение,понеже ми се струва ,че не отварят.

До колкото съм запознат,те се командват от ЕКУ-то,но то взема информация от делкото.

На прав път ли съм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите колеги.

Проблема си беше в бобината.След смяната и всичко си е било ок,но както каза колегата lookcho ,проблема е много смотан.

Преди да тествам инжекторите реших да отвия от горивния филтър маркуча,по които идва горивото от резервоара и го сложих

в бутилка от минерална вода с цел да разбера идва ли гориво от резервоара.Като подадох контакт какво да видя и чуя.Помпата

работи , но бензин не идва.Понеже скоро правих суап и колата(ЦРХ 2г. Д14а1 автоматик)беше с карбове,си направих резервоара

с потопяема помпа от донора(Сивик седан 5г. Д16з6).Рексовия резервоар е по дълбок от този на седана и се наложи удължаване

на планката на помпата и на маркуча до щуцера(червения).

Публикувано изображениеПубликувано изображение

 

Извинявам се за знака от втората снимка,но сега виждам какво е направил колегата Niki Petkov ,които ми помагаше при свалянето на

резервоара.Като го видя утре ша му нашокам репата,но просто нямам друга снимка.Та въпросния маркуч е бензиноустоичив и е от

резервоара когато колата беше Д14а1 и с карбовете,но кои да помисли от бързане , че е без оплетка и не издържа на налягане.

Та резултата е видим от снимките.Които няма в главата има в ръцете.Проблема е отстранен,маркуча е какъвто трябва да е и колата

работи.Благодаря за отговорите и се извинявам,че ви подведох.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

радвам се че проблема ти се реши :) , за щастие не благодарение на нас :lol:успех и от тук нататъка ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...