Jump to content
Красимир Димитров

Испускателна система за Прелюд

Recommended Posts

Ако може по-запознатите да ми дадат съвет за големината ( размера ) на рабата и от какъв материал е най-добре да се направи изпускателната система на Прелюд 2.3 но ще слагам витек глава купена е но не сам си намерил зъбното колело на коляновия вал. Не знам след като се събере от 2 към 1 на колко милиметра ще е по-добре. Раздвоен съм между 63мм. и 76мм. Като имам в предвид, че ще имам гъвкава връзка, резонатор и крайно гърне. А относно зъбното колело на коляновия вал което все още търся,от Н2.2 витек дали някой знае на колко мм. е и колко зъба, и дали някой знае с каква дължина са болтовете на витек главата знам само че са 9бр. дълги и 1бр. къс. Защото витек главата е с около 2 см. по-висока и моите болтове не стават. Зададох много въпроси дано да има кой да отговаря, за което ще сам ви благодарен.:worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво зъбно колело на коляновия вал бе човек? Да не говориш за ролките на разпределителните валове? Ако е за тях - купувай си раздвижни ролки

Редактирано от mEtaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има предвид ролката на коляновия вал :)@КрасимирЧул съм от някой, че е най-добре да си купиш нови болтове за главата. Т.е. - отиваш в магазина и искаш болтове за глава за съответния двигател/номер на рама.Относно изпускателната система - всичко около 60 мм ще ти върши работа. От опит мога да кажа, че далеч по-голямо значение има как е направена (с колена или свивана) и какви компоненти ще избереш за нея (катализатор, резонатор, крайно гърне). Също е от значение дебелината на стената на тръбата от която ще се прави.

Редактирано от aλexandro

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако направиш от алуминизирана стомана, 63мм външно тя е 1мм дебела стената, ще получиш 61мм вътрешен размер, вече има значение, дали ще е сгъната или с колена, защото като се сгъне много от диаметъра се стеснява и се губи малко ефекта :)).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите които ми дадохте, за изпускателната система мисля да е от черна тръба с дебелина на стената 2мм.,но не знам дали да е на 60мм. или на 76мм. и ще е без катализатор, само резонатор и крайно гърне. Всички тръби ще се свиват на трабосвивка така че няма да се намали диаметъра. Но се притеснявам, че ако сложа тръба на 76мм. ще се освободи много и ще е в минус, нали трябва да има някакво съпротивление на изгорелите газове? А относно зъбното колело, това е колелото на коляновия вал което предава движението на разпределителните валове и водната помпа, за да сложа витек главата трябва да го сменя и водната помпа съответно защото ролките на разпределителните валове на витека са с по-ситни зъби от моите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменят се всички колелета по които се опира ремъка (от х22).76 е в повече.Ролките на валовете да са раздвижни за настройките.Продаваха се във форума такива на добра цена ,разроив в обявите....Проекта си струва-Успех

Редактирано от M&M

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така така, ок. Аз помислих че ти се обърка ама аз се обърках :) Та явно работата е сериозна, да попитам: Буталата ще ги сменяш ли?

Редактирано от mEtaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

М&М искаш да ми кажеш че трябва да се смени и обтягащата ролка, поне аз така разбрах. А относно буталата няма да ги сменям.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На каквато и машина да ги свиваш пак се намалява диаметъра при самата свивка, освен ако не е с колена!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам в предвид зъбатите колелета отвътре на ремъка(водна помпа ,ролка кол.вал ,разпределителни ролки).За обтяжната по спомен имаше някакви особености ,но виж в нета има доста инфо и списъци от нещата нужни за тези суапове.Ако искаш атмосферка сложи си едни бутала от х22 да я сгъстиш имаче със стоковите падаш на 9.3 ,което пък е перфе за малко турбо....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, за тръбите значи ще ги направим с колена и всичко ще е наред. А относно главата ами доста се рових ама никъде не пише зъбното колело на коляновия вал с колко зъба трябва да е моето е с 17 и е Ф50мм. а водната помпа е с 19 зъба. На витека водната помпа е с 27 зъба но за колелото не знам ???? А буталата си остават защото на пролет съм решил да сложа турбо но до тогава има време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом си решил за турбо, тогава 76мм е твоята генерация, за да няма нужда да сменяш тръби през 6 месеца :). Аз лично моята съм я правил при Дидо, няма да кажа от кой сервиз е, за да не стане фал, че правя реклама, и съм повече от доволен, има 76мм тръба на 1мм дебелина, има и колена за 76мм, има и проходни гърнета.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето инфо http://www.honda-tec...hread?id=290696http://www.honda-tech.com/zerothread?id=510617&page=15В стъпката на зъбите на ремъците (х22/х23) е разликата,оттам се сменя всьо по ремъкаЩом си турбо -76

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ти благодаря за сайтовете които ми даде, добре за тръбите (изпускателите) ще са на 76мм. А когато сложа витек главата и като се намали згъстяването ще намалее вървенето на колата, аз в момента не знам колко е но ми пишете , че с новата глава ще стане 9.3, как ще се отрази това на автомобила защото съм чувал, че Н2.3 с витек върви повече от Н2.2 витек 200 коня не знам това вярно ли е ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....слагаш 3 прелюда.4г И трите са 2.2 200к.с.Единият с климатик.вторият с 4 вс третия е постен (без тези екстри) и трите ще вървят различно....толкова е и разликата м/у х22 и х23втек сток (никаква) .И какво ти пука за сгъстяването сток ,нали ще си турбо ...или и ти незнаеш ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега ще слагам турбо дори сам си намерил колектори за турбо само дето не знам какво ще е турбото но в момента имам малък проблем с монтажа на витек главата не мога да намеря зъбното колело на коляновия вал което задвижва водната помпа и разпределителните валове само знам че трябва да е с 21 зъба, защото разпределителните ролки са по 42зъба.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...