Красимир Димитров 3 #1 Публикувано 3 Октомври, 2011 Ако може по-запознатите да ми дадат съвет за големината ( размера ) на рабата и от какъв материал е най-добре да се направи изпускателната система на Прелюд 2.3 но ще слагам витек глава купена е но не сам си намерил зъбното колело на коляновия вал. Не знам след като се събере от 2 към 1 на колко милиметра ще е по-добре. Раздвоен съм между 63мм. и 76мм. Като имам в предвид, че ще имам гъвкава връзка, резонатор и крайно гърне. А относно зъбното колело на коляновия вал което все още търся,от Н2.2 витек дали някой знае на колко мм. е и колко зъба, и дали някой знае с каква дължина са болтовете на витек главата знам само че са 9бр. дълги и 1бр. къс. Защото витек главата е с около 2 см. по-висока и моите болтове не стават. Зададох много въпроси дано да има кой да отговаря, за което ще сам ви благодарен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mEtaka 68 #2 Отговорено 3 Октомври, 2011 (Редактирано) Кво зъбно колело на коляновия вал бе човек? Да не говориш за ролките на разпределителните валове? Ако е за тях - купувай си раздвижни ролки Редактирано 3 Октомври, 2011 от mEtaka Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aλexandro 12 #3 Отговорено 3 Октомври, 2011 (Редактирано) Има предвид ролката на коляновия вал @КрасимирЧул съм от някой, че е най-добре да си купиш нови болтове за главата. Т.е. - отиваш в магазина и искаш болтове за глава за съответния двигател/номер на рама.Относно изпускателната система - всичко около 60 мм ще ти върши работа. От опит мога да кажа, че далеч по-голямо значение има как е направена (с колена или свивана) и какви компоненти ще избереш за нея (катализатор, резонатор, крайно гърне). Също е от значение дебелината на стената на тръбата от която ще се прави. Редактирано 3 Октомври, 2011 от aλexandro Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Me Gusta 137 #4 Отговорено 3 Октомври, 2011 Ако направиш от алуминизирана стомана, 63мм външно тя е 1мм дебела стената, ще получиш 61мм вътрешен размер, вече има значение, дали ще е сгъната или с колена, защото като се сгъне много от диаметъра се стеснява и се губи малко ефекта ). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Красимир Димитров 3 #5 Отговорено 3 Октомври, 2011 Благодаря за отговорите които ми дадохте, за изпускателната система мисля да е от черна тръба с дебелина на стената 2мм.,но не знам дали да е на 60мм. или на 76мм. и ще е без катализатор, само резонатор и крайно гърне. Всички тръби ще се свиват на трабосвивка така че няма да се намали диаметъра. Но се притеснявам, че ако сложа тръба на 76мм. ще се освободи много и ще е в минус, нали трябва да има някакво съпротивление на изгорелите газове? А относно зъбното колело, това е колелото на коляновия вал което предава движението на разпределителните валове и водната помпа, за да сложа витек главата трябва да го сменя и водната помпа съответно защото ролките на разпределителните валове на витека са с по-ситни зъби от моите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M&M 236 #6 Отговорено 3 Октомври, 2011 (Редактирано) Сменят се всички колелета по които се опира ремъка (от х22).76 е в повече.Ролките на валовете да са раздвижни за настройките.Продаваха се във форума такива на добра цена ,разроив в обявите....Проекта си струва-Успех Редактирано 3 Октомври, 2011 от M&M Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mEtaka 68 #7 Отговорено 3 Октомври, 2011 (Редактирано) Така така, ок. Аз помислих че ти се обърка ама аз се обърках Та явно работата е сериозна, да попитам: Буталата ще ги сменяш ли? Редактирано 3 Октомври, 2011 от mEtaka Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Красимир Димитров 3 #8 Отговорено 3 Октомври, 2011 М&М искаш да ми кажеш че трябва да се смени и обтягащата ролка, поне аз така разбрах. А относно буталата няма да ги сменям. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Me Gusta 137 #9 Отговорено 4 Октомври, 2011 На каквато и машина да ги свиваш пак се намалява диаметъра при самата свивка, освен ако не е с колена! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M&M 236 #10 Отговорено 4 Октомври, 2011 Имам в предвид зъбатите колелета отвътре на ремъка(водна помпа ,ролка кол.вал ,разпределителни ролки).За обтяжната по спомен имаше някакви особености ,но виж в нета има доста инфо и списъци от нещата нужни за тези суапове.Ако искаш атмосферка сложи си едни бутала от х22 да я сгъстиш имаче със стоковите падаш на 9.3 ,което пък е перфе за малко турбо.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Красимир Димитров 3 #11 Отговорено 4 Октомври, 2011 Благодаря, за тръбите значи ще ги направим с колена и всичко ще е наред. А относно главата ами доста се рових ама никъде не пише зъбното колело на коляновия вал с колко зъба трябва да е моето е с 17 и е Ф50мм. а водната помпа е с 19 зъба. На витека водната помпа е с 27 зъба но за колелото не знам ???? А буталата си остават защото на пролет съм решил да сложа турбо но до тогава има време. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Me Gusta 137 #12 Отговорено 5 Октомври, 2011 Щом си решил за турбо, тогава 76мм е твоята генерация, за да няма нужда да сменяш тръби през 6 месеца . Аз лично моята съм я правил при Дидо, няма да кажа от кой сервиз е, за да не стане фал, че правя реклама, и съм повече от доволен, има 76мм тръба на 1мм дебелина, има и колена за 76мм, има и проходни гърнета. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M&M 236 #13 Отговорено 5 Октомври, 2011 Ето инфо http://www.honda-tec...hread?id=290696http://www.honda-tech.com/zerothread?id=510617&page=15В стъпката на зъбите на ремъците (х22/х23) е разликата,оттам се сменя всьо по ремъкаЩом си турбо -76 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Красимир Димитров 3 #14 Отговорено 7 Октомври, 2011 Много ти благодаря за сайтовете които ми даде, добре за тръбите (изпускателите) ще са на 76мм. А когато сложа витек главата и като се намали згъстяването ще намалее вървенето на колата, аз в момента не знам колко е но ми пишете , че с новата глава ще стане 9.3, как ще се отрази това на автомобила защото съм чувал, че Н2.3 с витек върви повече от Н2.2 витек 200 коня не знам това вярно ли е ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M&M 236 #15 Отговорено 10 Октомври, 2011 ....слагаш 3 прелюда.4г И трите са 2.2 200к.с.Единият с климатик.вторият с 4 вс третия е постен (без тези екстри) и трите ще вървят различно....толкова е и разликата м/у х22 и х23втек сток (никаква) .И какво ти пука за сгъстяването сток ,нали ще си турбо ...или и ти незнаеш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Красимир Димитров 3 #16 Отговорено 12 Октомври, 2011 Да колега ще слагам турбо дори сам си намерил колектори за турбо само дето не знам какво ще е турбото но в момента имам малък проблем с монтажа на витек главата не мога да намеря зъбното колело на коляновия вал което задвижва водната помпа и разпределителните валове само знам че трябва да е с 21 зъба, защото разпределителните ролки са по 42зъба. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове