Jump to content
Guest Ion Taptor

Проблеми с намиране на акумулатор

Recommended Posts

Guest Ion Taptor

Здравейте, имам една тривиална молба и ще съм много благодарен на всеки, който ми помогне със съвет. От вчера съм вече един от щастливите собственици на Хонда (Хонда Сивик 1.4, 90 коня, 1998, англичанка). Обаче има един малък проблем, който се налага да отстраня бързо - акумулатора е сдал багажа и иска подмяна. Този, който дойде с нея е 23см(дължина) Х 12см(ширина) Х 20см(височина) - 55 Ампер/часа. Огледах всички магазини по Козлодуй, Симеон и Ботев, но не можах да намеря такъв. Най-близките бяха 45 Ампер/часа вариантите на Бош и Варта. Само, че не посмях да рискувам да взема такъв. Моля ви кажете ми откъде мога да си намеря добър акумулатор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

Вземай 45 ампера.....няма кой знае какво значение дали ще е 55 или 45

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bobo21

Има един много добре зареден магазин на Сливница - след кръговото посока лъвов мост на 200м от дясно.Гледа ли там?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iSpider

Моя го взех от гумаджийницата до кръстовището на Симеоновско и Х.Вапцаров - Семинарията, не съм гледал ампераж, мисля че е 45 :)И честито за придобивката :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust

Важна е формата , не ампеража .... тва все пак е 1.4 .... не му трябва голям акумулатор :(Моя е оригинален Хонда и мисля даже е по-малко от 44Ah ... ама да не излъжа :) .... не знам кога е слаган все съм си бил с него и досега се държи чудесно :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stef
АкумулаториЕй тук има един болен доцент от МЕИ-то дето се занимава само с това - аз от него си взех и е ок - има най-разнообразни...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Civic*6

Според Owner`s Manual на моята и стигат 36 Аh. Това без музиката обаче! Иначе рискувате да търсите акумулатор :( .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

Ако нямаш усилватели , си взимай 44 Ач.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest My Honda

Акумулатори

Ей тук има един болен доцент от МЕИ-то дето се занимава само с това - аз от него си взех и е ок - има най-разнообразни...

<{POST_SNAPBACK}>

Тук излиза главната страница на Bgmaps ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ion Taptor
;) Благодаря на всички, които споделиха опит и мнение. При първа възможност ще обиколя всички указани места. Само че смятам да не рискувам с 45 Ампер/часа, защото наистина държа да си сложа хубаво озвучаване, а освен това познати ми казаха, че при по-малък ампераж и по-сериозна консумация зимата има опастност да се получат проблеми с алтернатора. Разбира се последното го приемам на чисто доверие, защото съм лаик в областта. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust

Абе той алтернатора ти като е направен за 36Аh , или макс за 44Аh и 100 да му сложиш няма да постигнеш никъв подобрителен ефект .... той просто няма да го зарежда ! Само ще ти тежи тоя акумулатор там. И аз преди бях на принципа колкото повече - толкова повече ..... затова сега ти казвам че смисъл няма .... Големите акумулатори са за големите двигатели ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest johnyboy

Абе той алтернатора ти като е направен за 36Аh , или макс за 44Аh и 100 да му сложиш няма да постигнеш никъв подобрителен ефект

Тва кой ти го каза? :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust
Отговорено (Редактирано)

Абе той алтернатора ти като е направен за 36Аh , или макс за 44Аh и 100 да му сложиш няма да постигнеш никъв подобрителен ефект

Тва кой ти го каза? :)

<{POST_SNAPBACK}>

Жичкаджии по сервизи ...

А съм виждал и в каталог за акумулатори как пише на коя марка/модел колко макс се слага ! ... няма минимум , но има максимум !

Редактирано от Rust

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ASRACING
Отговорено (Редактирано)

Купи си малкия акумулатор, а ако искаш и сериозна музика, сложи си и няколко сухи акумулатора в багожника, и става лудница :)

Редактирано от ASRACING

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest johnyboy

Жичкаджии по сервизи ...А съм виждал и в каталог за акумулатори как пише на коя марка/модел колко макс се слага ! ... няма минимум , но има максимум !

Колега, не се заяждам обаче заблуждаваш и други с тази "информация" :) Доколкото си спомням целта е да си помагаме ........ Аз ако мога да набутам 80А.ч. в малкото местенце ..... ;) Срещу радиала под моста чавдар има знаещ и можещ акомулаторджия за тези които не са сигурни в собствените си ( или чужди ) познания :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest krasimir_01

Купи си същия акомулатор като стария или виж в книжката за колата какъв трябва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust
Отговорено (Редактирано)

Аз ако мога да набутам 80А.ч. в малкото местенце ..... :) 

<{POST_SNAPBACK}>

Набутвай каквото намериш за добре решението си е твое. Пък като всички тука друго ти казват недей да го взимаш под внимание защото явно никой нищо не разбира :). Не се заяждам , просто ако наистина имаше смисъл от тва което говориш сигурно нямаше фабрично да бутат 36Ah .. да преебават горките хорица.

 

едит: Можеш да направиш следната проба :

повечето акумулатори имат прозорче в което се вижда зелено когато е зареден.Сложи един 80 ампер/часа разреден и се опитай с каране да го заредиш ...

Редактирано от Rust

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest johnyboy

Сложи един 80 ампер/часа разреден и се опитай с каране да го заредиш ...

Това съм го правил когато не си бил роден още :) Истината не я определя мнозинството а фактите ;) Попрочети нещо и ела на срещата да ми докажеш че не съм прав :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust

Това съм го правил когато не си бил роден още :blink:

Истината не я определя мнозинството а фактите :dry: Попрочети нещо и ела на срещата да ми докажеш че не съм прав :)

<{POST_SNAPBACK}>

Те всички алтернатори са еднакви ... зареждат и 2 и 200 ... само мерак да има. То въобще защо се правят такива малки акумулатори по 36/44/55 ампер/часа ?! ... не е ясно ...

Аз нищо не разбирам ,сигурно и японците нищо не разбират .... абе целия форум не разбира... ама си говорим тука щото няма к'во да правим :)

 

Малко почваш да се изхвърляш ... няма да споря повече .

 

а относно препоръката ти да "прочета нещо" ... ето какво прочетох :

consult your owner's manual to find out how much your particular vehicle can handle това беше относно ампеража.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest johnyboy

Малко почваш да се изхвърляш ...

Какъв ти е проблема колега? Наранено его? :blink: За втори път ти предлагам да го обсъдим на срещатта! Ако си толкова нетърпелив, ето 0887249055- Иван.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

не че ми е специалността в жичките, ама това голям акумулатор да не може да се зареди от малък алтернатор ми звучи безумно - колко хора карат с втори (че и трети) акумулатор в багажникато все едно с маркуче за чистачки да не може да се напълни олимпийски басейн :blink:малките акумулатори са за малки коли, които не консумират много ток. големите акумулатори са за дизели и камиони, които имат подгряващи свещи, мощни стартери и т.н.на теб такъв акумулатор не ти трябва. ако не тежеше 100 кила и не заемаше много място, щях да ти кажа, че не ти и пречи - но всъщност пречи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust
Отговорено (Редактирано)

Какъв ти е проблема колега? Наранено его? :blink:  За втори път ти предлагам да го обсъдим на срещатта! Ако си толкова нетърпелив, ето 0887249055- Иван.

<{POST_SNAPBACK}>

Нищо не ми е наранено ... сам каза че уж сме тук да си помагаме. Просто не сметнах за помощ препоръката човека да си слага най-големия възможен акумулатор.Тва е чисто и просто !

 

Magnum-е баце не съм казал че теоретически е невъзможно ! Но си задай няколко въпроса :

- защо не пълнят басейните с маркуче за чистачки ?

- как са зареждани акумулаторите в багажника ?

- и отново защо има препоръчителна МАКСИМАЛНА стойност ампер/часа за даден двг ?

 

Тук въпроса е друг поне за мен ... колегата твърди че колкото по-голям -> по-добре ...

еми да ама не ... нищо лично , но гледаш твърде праволинейно !

 

Отказвам се повече да споря ...

А на срещата ако се видим аз лично ще пия бира :dry:

Редактирано от Rust

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

колегата Rust има право - големината на акумулатора винаги трябва да е съобразен с възможностите на генератора, в противен случай големият акумулатор ще се кара почти винаги недозареден, което му скъсява живота поне наполовина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest johnyboy

Възможностите на алтернатора са в пъти по-големи от нуждите на акомулатора ( колата ). Недозареждане може да има само при таксиджиите които палят по 20 пъти и мърдат по 2 метра. Представи си че ти се намокри делкото.... врътваш 5 пъти и край. Аз със мойта грешна философия ще врътна 10 пъти, ще си разглобя делкото, ще го подсуша и пак ще врътна 10 пъти ..... Мога да си слушам музика на габарити докато чакам някой някъде без да ме е страх че няма да мога да запаля после. Има и по удачни примери ама ... Акомулатора има нужда да възтанови това количество енергия което си израсходвал ( с малко неизбежни загуби ) такаче изцяло от вас зависи неговото дълголетие. Ако не ви притесняват големината, цената или тежеста ( защото японците ги притесняват точно тези неща ама от икономическа гледна точка ) слагайте си по-големи.п.п. Иво, не е нужно да си жичкаджия. Соц. возилата дето ги карахме бяха с 60А.ч. акомулатори и 40-45А. алтернатори :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust
Отговорено (Редактирано)

Спора мисля приключи ... това което ще напиша е като допълнителна информация ...

При кофти условия , когато голяма част от консуматорите се включват (дъжд/мъгла/снеговалеж) алтернатора доста по-трудно се справя с възстановяването на заряда. В някои такива случаи акумулатора не успява да се зареди докрай (случва се най-често при градско каране , когато колата се кара на кратки дестинации).Честно казано решението на такъв тип проблеми е точно по-голям акумулатор за да може да се разчита на остатъчен заряд при неналичен възстановен. Сега излиза, че малко си противореча с всичко изписано досега , тъй като на пръв поглед по-големия акумулатор излиза по-добрия вариант , но да не забравяме че стана дума и за непълното зареждане което вреди и скъсява живота му. В този случай това ще съществува ! И въпреки че това може ви спаси в някой момент, все пак си остава частен случай !

 

написаното по-горе е изпитано на собствен гръб :)

Редактирано от Rust

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bobo21

Нещо се отплесна дискусията.Намери ли си автора на темата акумулатор или не?Ако си е намерил да сподели от къде, че следва зима ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest theJOKER
Отговорено (Редактирано)

Инженерите са си написали в юзер менюала на всеки модел автомобил какъв акумолатор се монтира - аз лично го прочтох след като изхвърлих акумолатор на 4 месеца (беше по-голям по ампераж от този който трябва 70 и незнам си колко амперчаса при дадени 44 от производителя), интересното беше че зарежда напълно нормално (мериха го мултицет) и държеше ток докато беше топло, но зимата нещата се промениха коренно. Според мен ако нямате излишни пари :) не си правете експерименти.А истината е в акумолаторите варта на стария автомобил изкара 9 години при нас и не знам колко при новия собственик (може и още да работи).Успех :)

Редактирано от theJOKER

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...