Jump to content
Guest Blue_Best

ПОМОЩ!Загрява

Recommended Posts

Guest Blue_Best

Имам сивик 88-ма.Доскоро имаше проблем и загряваше доста.Махнах термостата и се оправи.И всичко беше наред близо 1 месец.Вчера пак загре до червено и започна да си грее и в града.Перката ми е направена с ключе от предишния собственик,може би защото не и работи датчика.Та и нея я пускам,но пак загрява.Какво и е?Помагаите че съм се побъркал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HONDA-CRX

Промий си радиатора ... макар че пак не е гаранция че ще се оправи...Може да е от доста неща , може водната помпа да е прецакана ,може главата да ти е крива макар че е по-малко вероятно ...Губи ли масло или вода?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Blue_Best

Губи масло защото си погорва масалце,но водата не я пипа.Дали има ефект от някакви течности за промивка на охладителната система?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HONDA-CRX

Ааа забравих -на гас ли я караш? Защото е възможно да загрява и от бедна горивна смесАко я караш на гас ,пробвай я на бензин дали ще загрява.Мен преди време ми грееше хондата и проблема се оказа капачката на радиатораИма много причини ,най-добре отиди на сервиз че да не земеш да напраиш некоя беля да я прегрееш ...Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HONDA-CRX

За добавките за промиване ... аз лично не съм ползвал и чувам най-различни мненияЕдни казват че помагам а съм чувал че е възможно след такава добавка да ти протече радиатора :) Пробвай ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Blue_Best

Колата вече доста пъти влиза в червеното:) за съжаление.А дали е възможно датчика да е развален?А за маисторите и сервизите въвъ Враца не ми се говори.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HONDA-CRX

Възможно е да е от датчика ама тя щом влиза в червеното ,като вдигнеш капака определено трябва да усетиш дали е прегряла :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Blue_Best

Незнам...Подивел сам вече.Един път греее,един път не.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest DONCHO
Отговорено (Редактирано)

Провери капачката на радиатора (охладителната система е функционална когато е под налягане)

Разбери колко литра ти е охладителната система, замени я и виж дали събира количеството дадено от производителя. Ако не го събере най вероятно имаш проблем с радиатора.

Провери дали ти е чиста охладителната течност. (Виж дали е с променен цвят, има ли ръжда. Това се вижда най добре, като източиш малко в едно шише)

Ако ти е ръждива, изхвърли я, покарай няколко дни с вода, водата всеки ден я сменявай и тогава ако се оправило си налей антифриза.

През тези дни с ако ти се замърсява водата то означава, че ти е много замърсена охладителната система. Сипи един литър оцет, покарай и смени водата. (Може да повториш тази процудура без опасения, дори и по цял ден да си с оцета.)

Ако не ти се оправи поне малко от горните действия, отиди да ти проверят водната помпа.

 

Дали е опасно да използваш специална добавка за промиване? Някой са безопасни, други са... меко казано - не препоръчителни.

 

-----------------

 

edit:

Благодаря.А да не пускам ножа тема колко литра събора охладителната с-ма?

Двигателя е d15b2 обаче радиатора ми е някакъв по-голем ми се струва от друг сивик сигурно.По-дълъг е.

<{POST_SNAPBACK}>

В такъв случай това няма да ти помагне. Почвай с другите неща описани по горе :) Редактирано от DONCHO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Blue_Best

Благодаря.А да не пускам ножа тема колко литра събора охладителната с-ма?Двигателя е d15b2 обаче радиатора ми е някакъв по-голем ми се струва от друг сивик сигурно.По-дълъг е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dragon3
Отговорено (Редактирано)

може да ти е прецакан датчика за температура, а може и самата водна помпа и да няма нормална циркулация на охл. течност.провери първо помпата според мен

Редактирано от dragon3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Blue_Best

Вчера се прибирам от работа и погледнах съединенията.И долу на радиатора маркуча се беше прегънал.Свалих радиатора оправих маркуча,налях му вода обаче сега пак загрява според мен.Стрелката стои малко над средата.Според мен това не е нормално.Каде би трябвало да бъде.И забелязах друго гърлото на радиатора където е капачката е омаслена.Като я изтъркам с пръст и има нещо като масло.Май проблема е сериозен:hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest benji_crx

Вчера се прибирам от работа и погледнах съединенията.И долу на радиатора маркуча се беше прегънал.Свалих радиатора оправих маркуча,налях му вода обаче сега пак загрява според мен.Стрелката стои малко над средата.Според мен това не е нормално.Каде би трябвало да бъде.И забелязах друго гърлото на радиатора където е капачката е омаслена.Като я изтъркам с пръст и има нещо като масло.Май проблема е сериозен:(

<{POST_SNAPBACK}>

ами ако се появява нещо като боза по капачката на радиатора възможностите са две 1. гарнитура 2.пукната глава и смесва масло с вода....има и още нещо но няма даго казвам че е мн.гадно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Blue_Best

А докъде би трябвало да стои стрелката на температурата в нормална работа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MonsterOOD

А докъде би трябвало да стои стрелката на температурата в нормална работа?

<{POST_SNAPBACK}>

В средата на датчика!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dragon3

май тоя усукан маркуч ти е направил белята.струва ми се че си я прегрял и дано да е само гарнитурата/щом казваш че има масло във водата/.провери стягането на главата-едно пристягане може и да помогне

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MonsterOOD
Отговорено (Редактирано)

Ако питате мене направо почвай ремонта че ще стане по лошо!!! Щом меша вода с масло задължително главата доло шлайфане и снимка на главата за пукнатини. Ако продължиш да я караш така може да направиш воден удър в някои цилиндър и после не ми се мисли ще хварлиш маса пари да я оправиш. Така че ако нямаш парички спираш я и събираш че е кофти тази работа! Успех

Редактирано от MonsterOOD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Blue_Best

Сега като я карам загрява много малко след средата,Много гаден проблем май ще излезе.:(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HONDA-CRX

Наистина по-добре я спирай че да не стане по-лошоА като я опънеш с над 100-110 загрява ли?Не е нормално температурата да ти седи над средата при положение че си махнал термостата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Blue_Best

И с 110 пак си седи там стрелката:(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest DONCHO

@ Blue_Best не се занимавай с глупости а си направи ремонта който ти предстои неизбежно. Имай предвид, че ситуацията може да се усложни и да минеш на по тежък ремонт. За момента от това което пишеш си направил не една беля.

Би трябвало да знаеш, че охладителната система е с два кръга ( малък и голям). Термостата служи да ти регурира температурата на двигателя. Първоначално циркулира само малкият кръг, впоследствие се включва и голямият кръг при което малкият се затваря.

При отстраняването на термостата елиминираш именно тази функция - мълък/голям кръг, системата не работи правилно, възможно е или въобще да ни ти загрява или да ти прегрява дори.

Трябва да знаеш също, че по този начин при загряване на двигателя и впоследствие охлаждане ( в зависимост от работният режим ) да се охлади бързо и то доста под нормалната температура. Имено това загряване и охлаждане съсипва двигателя.

Метала "не обича" резки температурни разлики!

Съвета ми е или спри да я караш ако нямаш средства да я поправиш или започвай да я "разхвърляш" :blink:

Успех дано съм ти бил полезен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Blue_Best

Utre sam sa serviz :blink: izvinete za latinicata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Blue_Best

Казаха ми да си сложа термостат и да видя какво ще е положението,защото имало вариант да грее и без него:blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Blue_Best

Kolegi napravih slednoto.Kolata zagrq do 4erveno i izmerihme temperaturata na vodata v radiatora.90 gradusa.Dali ne e dat4ika?Izvinete za latinicata.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest DONCHO

Колеги, направих следното. Колата загря до червеното и измерихме температурата на водата в радиатора. 90 градуса. Дали не е от датчика?

<{POST_SNAPBACK}>

Правилното е да се измери при термостата! Има механични температурни датчици именно за тази работа.

Възможно е да ти е от датчика - смени го. Възможно е и да е от самият "часовник" (уреда който ти показва на таблото температурата), но малко вероятно.

Като ти загрее колата и отвориш капачката, изхвърля ли вода и ако ти изхвърля с каква сила (приблизително)? Питам те защото има вероятност да нямаш никакви поражения върху двигателя, след всичките ти патила.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest benji_crx

а евентуално да си си тунинговал таблото?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Blue_Best
Отговорено (Редактирано)

Dori i da e v 4ervenoto ne hvarlq voda nito para kato otvorq kapa4kata.A tabloto mi sveti sinio no i predi tova ima6e problem s temperaturata.

Редактирано от Blue_Best

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest DONCHO

В такъв случай се приготви за черпене защото по всяка вероятност нямаш никакъв проблем с двигателя ;)

Смени си датчика на двигателя за температурата и кажи какъв е резултата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest benji_crx

В такъв случай се приготви за черпене защото по всяка вероятност нямаш никакъв проблем с двигателя ;)

Смени си датчика на двигателя за температурата и кажи какъв е резултата.

<{POST_SNAPBACK}>

ако си е свалял стрелките може просто да не показва точно (малко под средата) и да иска само нагласа на самата стрелка ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Zenko
Отговорено (Редактирано)
провери стягането на главата-едно пристягане може и да помогне

 

 

никога не правете това,наи много да се разтегнат болтовете и да стане по ло6о.

Редактирано от Zenko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Zenko
Отговорено (Редактирано)

Наистина си сложи термостата които е 14лв и смени дат4ика които е 5лв-промии системата няколко пъти-с помалко оцет 0,5лкато изто4е6 и блока,охладителната система събира 4.5л.навярно няма да субере6 вси4ко 6тот те4ност остава,но ако преди теб някои е слагал добавки за запу6ване на те4ове,може и да нестане,за6тото тия добавки не винаги запу6ват те4ови,но 4есто запу6ват входоветв на водата към главата о6те при гарнитурата. :D ако ти държи нормално налягане в марку4ите зна4и помпата нагнетява,а ако са твърди и издути-издухана гарнитура,маслото на боза пак съ6тото-но 6том не губи те4носта зна4и няма6 тоз проблем :D .

Редактирано от Zenko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Blue_Best

Проблема си се оказа сериозен.Вчера пътувам към София и минавам през Витиня защото е отбит пътя.Още на втория завой стрелката влезе в чевеното.Спрях на една отбивка и с тъпия си мозък,нали уж миналия ден мерихме водата колко градуса е при червеното и показа 89-90..и аз смело отварям капачката на радиатора.НИКОГА НЕ ГО ПРАВЕТЕ!И аз знаех че не трябва да го правя,но....Поизгорих се.Размина се леко,само ръката ми е по изгорена.Та какво стана.По ръката и лисето ми имаше следи от масло.Маи проблема си излиза вече.Да я вкарвам ли за шлаифане на главата?Поздрави и дано се оправи наи-после че вчера мислех да я насеча:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dragon3

най-вероятно ти е повредена гарнитурата или се е разхлабила главата.ако ти беше спукана главата или блока ще се пълни картера с вода и ще губиш течност/т.е.вода или антифриз/.а мотора ти може да прегрява от сто причини- келяв термостат,кофти центровка,инжекциони,горивна смес и т.н.тъй че ми се струва че е неизбежно отварянето на мотора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Zenko

Сваляи главата.За всеки слу4аи даи да ти пуснат една стружка на главата 20лв е.Така и така е отворена е хубаво да огледа6 дали не иска ине6то друго :) -някои клапан да кажем..........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...